Dette er veldig diffust. Du så en "ånd" manifistere seg? Først av alt; hva er en "ånd"? Hvordan ser den ut? Hva var omstendighetene, og hvordan var omgivelsene?Mantropolix skrev: Jeg så en ånd manifistere seg rett forran meg.
Nettopp, der har vi din formening om hva bevis er for noe. Dette er ikke bevis. Bevis er noe man kan vise andre for å forsikre om at noe virkelig har hendt, eller at noe eksisterer.Samtidig ble ting kasta mot meg uten at det var noen der som tomme flasker osv.
det gjorde at jeg fikk bevis nok samtidig,
Du har altså opplevd disse tingene i forbindelse med søvn/søvnrelaterte tilstander/omstendigheter?hvar det usynelige hender som tok tak i meg så jeg ikke fikk sove det var noe av det som skjedde.
Det demrer for meg hvorfor du snakker i så harske ordlag som du gjorde tidligere.Slike ting foregjikk i 5 år , hadde heller ikke mine egne tanker heller . Jeg ble mere og mere isolert fra omverden. mista jobben osv pga av dette.Mista alt. jeg orket til slutt ikke mere og jeg søkte tilsutt et medium for og få hjelp og da hadde jeg sloss mot 2 ånder i 5 år , jeg ba mye til gud og sloss mot disse åndene vær dag det var for meg en kamp mellom og dø eller leve.da jeg fikk hjelp av mediumet og han kastet disse onde åndene vekk og sendte di i lyset.Fikk jeg tilbake livet mitt. jeg sov i 3 dager i strekk var helt utmattet for jeg hadde nesten ikke fått sove på alle disse årene.Jeg voknet med mere liv en jeg noen gang hadde opplevd på alle disse årene , jeg begynte elske livet mere en noen gang.Nå har jeg det så bra og har venner og lever godt og har fått ny jobb :mozilla_smile:
Fint for deg at du fikk bukt med problemene dine Men husk at ting ikke alltid er som de virker å være...
Bare vær forsiktig med dette, for i mange tilfeller -er- det faktisk snakk om psykiske lidelser, og disse menneskene trenger -ikke- at noen bekrefter på noen måte at det de mener å oppleve er virkelig. Disse vil ofte oppsøke slike arenaer som dette kun for å få en bekreftelse av andre på at de -ikke- har problemer (for ingen som faktisk har problemer vil selv innse at de har det).Og grunnen til at jeg er her på paranormal.no er fordi jeg føler at jeg har noe gi til di som lider som jeg gjorde.At jeg kan hjelpe folk som sliter med det samme som jeg gjorde. og jeg føler at jeg har hjulpet endel her som har hatt det slik på privat og i forumer som ikke alle har tatt like seriøst som meg.