Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBabylonsk demon-bolle

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Loddfavne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mai 2008 15:09
16
Blitt takket: 1 gang

Babylonsk demon-bolle

Innlegg av Loddfavne »

Mange på forumet her virker til å ha den oppfatning at man kan få problemer når man vekker ting med ouija-brettene sine, eller gjennom andre magiske midler. Jeg skal ikke si at dette er tilfellet eller ikke, men jeg kan ha et motmiddel som kan brukes midlertidig for å forebygge at man blir hjemsøkt av mareritt en stund etter man har fått uønsket oppmerksomhet. Jeg ser på forumet, at det mangler litt "magisk førstehjelp" for de uheldige sjeler som har vekket ting som ikke bør vekkes.

For noen år tilbake, kanskje tusen, så var det populært å bruke babylonske demon-boller for å beskytte mot demoniske entiteter. En slik talisman lager man på en enkel måte. Du trenger to boller og et egg. Du skriver inn besvergelsene i en spiral-form inni den ene bollen. Så legger du eggeskallet i bollen og forsegler bollen med en annen bolle. Veldig enkelt. For de som har litt mer sort magi på samvittigheten, så kan man bytte ut eggeskallet med deler av et menneske-kranie.

Det beste vil være å skrive navnet på demonen i bollen. Alternativt så kan man skrive noe om omstendighetene, eller noe som dukket opp i ouija-brettet. Dette er imidlertid bare en midlertidig talisman, så man må nesten ha en måte å fordrive demonen på når fellen åpnes. Lykke til med deres okkulte eksperimenter, håper dere ikke får bruk for denne talismanen :-)

Husk å "desarmere" denne saken før du åpner den. En magisk sirkel burde brukes når dere fjerner den uønskede. Et viktig poeng er at denne bollen mister effekten sin når den knuses. Så det hjelper ikke å ødelegge den for å fjerne det som er inni. Det må nok en ekstorsisme til. Poenget er at en ekstorsisme av et objekt er lettere enn på en person. Du vil også kjøpe litt tid for å kunne fastslå hva det er du kjemper mot.
Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

hvitløk

Innlegg av KWG »

dette hørtes jo interesant ut, men jeg ville ha brukt kors med jesus hengende på og hvitløk. Eller andre ting jeg vet demoner ikke liker, hvis jeg var u heldig å tilkalte noe som ikke burde vært tilkalt
Antall ord: 40
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

leste ikke no særlig, men her er min mening av det jeg leste;

mmmmm... hvitløksbrød
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Får man kjøpt det i ferdig pose på rimi?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge

Re: hvitløk

Innlegg av jente 27 »

KWG skrev:dette hørtes jo interesant ut, men jeg ville ha brukt kors med jesus hengende på og hvitløk. Eller andre ting jeg vet demoner ikke liker, hvis jeg var u heldig å tilkalte noe som ikke burde vært tilkalt
det gjør jeg hver gang det skjer noe hehe og dem stikker til slutt. jeg bruker også å tenne på lys i et visst antall får så å tilkalle jesus og englene til hjelp. samt å lese litt fra bibelen.

man hører grumling og hyling hehe...kan like det ja..dem drittsdemoner ++ heh
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Lokalisering: Nord

Innlegg av john_ »

jeg hadde mareritt hver gang jeg la meg, i nesten en måned..utrolig slitsomt.. skulle hatt noe slik da ja :P
Antall ord: 21
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av jente 27 »

john_ skrev:jeg hadde mareritt hver gang jeg la meg, i nesten en måned..utrolig slitsomt.. skulle hatt noe slik da ja :P
ja det skulle du :D...

bare skaffe deg en bibel, lys og en innvendig tro på jesus... har du troa på jesus har en enda større kraft enn dem som ikke er troende. :D
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Loddfavne
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Loddfavne »

Kanskje sikre seg ved å bruke begge deler? Hvis man bedriver okkultisme, så burde man ha noe litt triks opp i ermet. Her er et til ett:

Salt kan strøs, langs dør og vindu. Da vil du få et trygt hjem. Husk å vær nøye med dørterskler og vindus-terskler. Det finnes mange varianter av denne typen magi. Du kan for eksempel legge et stort teppe under senga, så kan du skrive besvergelser på gulvet under senga, slik at du lager en magisk sirkel for å beskytte deg.

Husk å ikke provosere noe forferdelig mektig uten å være forberedt. Eksempelvis så kan du faktisk komme fra ganske mange situasjoner med å ha en pakke salt i ryggsekken hvis du er på tur på bortgjemte steder.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av jente 27 »

man trenger ikke lage sirkler for å være beskyttet .

jeg har en beskyttelse som alltid er der uten at jeg ber om det ;)

men klart kjekt med litt ekstra beskyttelse :)
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Loddfavne
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Loddfavne »

Poenget er at man må kjenne mange forskjellige metoder for å beskytte seg. En til metode er å fortifisere sinnet sitt. Gjør tankene dine til sten. Vær sikker på deg selv. Dette hjelper kjempemye med alt paranormalt. Det eneste problemet med dette er at spøkelser er kjempe-morsomme.

Mitt beste tips er alikevel: Finner du noe som funker, så hold deg til det. Bare eksperimenter når du har alt annet under kontroll, eller at det ikke finnes noe annen vei.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links