Han har klart å lage krystaller av vannet og tatt bilde av desse krystallene.. Han har funne ut at krystallene ser forskjellige ut på ulike deler av verden.. Alså vannet på ett sted gav like krystaller, men det viste seg at de foranret seg fra sted til sted...Det er bevist at små magnetiske molekyler i vannet kjeder seg sammen i mønstre som kopierer ett stoff som blir ristet inn i vannet. Selv om fortynningen har skjedd 200000 ganger, vil mønsteret være der. Vann kan alså kopiere og huske informasjon
Så begynte han å tenke at dette kunne ha med vibrasjoner og gjøre.. Han tok vann i to glass... Det ene glasset satte han forran to høytalere som spilte behagelig, fin musikk- bethoven, mozart og chopin... Krystallene fra dette vannet var kjempeflotte.. Så tok han det andre glasset og spilte heavy metall til, de krystallene fra det vatnet var deformerte og ødelagde... Merkelig, ikke sant, men er det merkelig egentlig?? kanskje, kanskje ikke....
Så gikk han ett skritt til.. Han fant ut at viss han sa forskjellige ord til vannet, så ble det forskjellige krystaller.. De fineste krystallene fikk han når ordene Kjærlighet&takknemlighet ble sagt... Deformerte krystaller fikk han fra negativt ladede ord...
Han festet en lapp det stod IDIOT på ett glass med vann, og ordene kjærlighet&takknemlighet på et annet.. Det samme hendte igjen.. De krystallene som var i glasset med Kjærlighet &takknemlighet ble fantastiske, mens de i idiot-glasset ble deformerte...
Så tenkte han at det var mye vann i ris.. Han tok tre krukker.. Ene krukken overså de helt.. Den andre sa de idiot til, den tredje sa de kjærlighet&takknemlighet til.. Den første krukken råtnet først, deretter råtnet risen de sa idiot til.. Den siste krukken begynte og gjære og gav fra seg en nydelig duft... Han hadde mange lignende forsøk...
De har en flaske vann i kjøleskapet med skriften kjærlighet&takknemlighet på.. Ungene hans mener at det vatnet er best...
Han funderte litt på hvorfor krystallene reagerte slik de gjorde på negative ord og "negativ" musikk... Han tenkte at det kanskje kunne være fordi at i starten av alt, var alt "gudommelig" og i harmoni.. Vannkrystallene "vet" kun om det gode, og derfor reagerer de negativt når de blir behandlet på en annen måte... Han testet på ulike språk og fikk samme resultat.. Det reagerer på vibrasjonen av ordets betydning...
Dette høres helt merkelig egentlig, men alikavel liker jeg tanken.. kanskje jeg skal ha meg en vannaraffel der jeg skal gravere inn "love & gratitude"... Kanskje med kinesisk tegn.. hehe.. Kanskje en tatovering med kinesisk tegn!!! :mozilla_wink:
Så med tanke på at vi mennesker er 70%vann, så bør vi kanskje tenke litt mer Kjærlighet&takknemlighet og sende ut de vibrsjonene...
http://www.youtube.com/watch?v=lkbpXRSI ... re=related (samme link som lenger nede)