For noen år tilbake mistet jeg min kjære samboer i en ulykke, noen dager etter at han døde så våknet jeg av at sengen ristet noe vanvittig, jeg måtte holde meg fast i sengen og holdt datteren som lå med meg fast fordi jeg var redd vi skulle falle ut. Jeg følte meg sikker på at det var et jordskjelv av utrolig sterk styrke til å være her til lands.
Etter at ristingen sluttet sto jeg opp og skulle se om mine foreldre var ok, jeg var hos dem i tiden etter samboeren døde, men de hadde ikke merket noen ting.
Dagen etter gikk jeg gjennom aviser...men det stor ingenting om jordskjelv.
Siden jeg var i en sorgfase og hadde mange ting å tenke på så ble det ikke at jeg prøvde å finne mer utav hva som hadde skjedd, men jeg kunne selvsagt ikke la være å tenke at det var min samboer som sa farvel på en spesiell måte..eller noe lignende..
Jeg har i ettertid tenkt en del på dette ...hva tror dere..kan det ha vært min samboer, eller et veldig lokalt jordskjelv?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sengen min ristet..kan det ha vært min kjære?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Aug 2008 22:25
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Hvor lenge varte dette?
Det kan ha vært sprengningsarbeid, en dag tidligere i uka våkna jeg og trodde det var jordskjelv, men de laget en tunell under huset jeg var i.
Eller det kan ha vært din samboer, som ville vise at han fortsatt er der og passer på :mozilla_wink: .
Det kan ha vært sprengningsarbeid, en dag tidligere i uka våkna jeg og trodde det var jordskjelv, men de laget en tunell under huset jeg var i.
Eller det kan ha vært din samboer, som ville vise at han fortsatt er der og passer på :mozilla_wink: .
Antall ord: 54
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |