Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TheTech skrev:Jeg tok han ikke alvorlig, men reglene bør følges - ellers blir det bare rot. Sa du "Følg reglene!" til meg btw?
Jo, du må jo nesten ha sett alvoret i dette, siden du tar det opp.
Og hvis det er at du ønsker å være konsekvent på dette og følge regler, bør du tenke gjennom at du på såpass subjektivt og absurd grunnlag klarte og finne vedkommendes innlegg skremmende - så kan også jeg med et hint mer logikk finne det skremmende at du syntes det var skremmende. Capisce?
Capisce?
Men gidder ikke å diskutere dette her noe mer - skjønner når slaget er tapt.
Siden vedkommende står fram som en person uten sjel, altså en som er død, da kan vel jeg stå fram som djevelen også?
...og forøvrig, slaget er ikke tapt. Hvis du fremstår som Djevelen har du jo gjort mye bra for verden likevel. Vi har jo Heavy Metal å takke deg for, blant annet.
Antall ord: 173
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Det er jo forskjell på personangrep og ren tøys? Eller?
Sier du at det ikke går an å kombinere?
Hva om jeg hopper på en person og angriper de bakfra, og når jeg har fått oss ned i bakken - så begynner jeg å sleive med leppa? *BRRRLLLL BRRRRLRLRLRRRLR*
Antall ord: 58
Hva om jeg hopper på en person og angriper de bakfra, og når jeg har fått oss ned i bakken - så begynner jeg å sleive med leppa? *BRRRLLLL BRRRRLRLRLRRRLR*
Do it, do it!!!
I'm on my way!
Can't settle down!
I'm stuck in the ways of being an ass,
And I got a lot of nerve that I'm ready to pass!
I'm on my way!
Can't settle down!
I'm stuck in ways of sadistic joy,
And my talent only goes as far as to annoy,
I'm on my way!
Antall ord: 130
ludoburgero skrev:om jeg hopper på en person og angriper de bakfra, og når jeg har fått oss ned i bakken - så begynner jeg å sleive med leppa? *BRRRLLLL BRRRRLRLRLRRRLR*
ludoburgero skrev:om jeg hopper på en person og angriper de bakfra, og når jeg har fått oss ned i bakken - så begynner jeg å sleive med leppa? *BRRRLLLL BRRRRLRLRLRRRLR*
Er det ikke det de kaller forspill ????
A
Mye mulig det er det de kaller det.
For meg er det å rive av klærna mens jeg brøler og får hoggtenner.
Antall ord: 66
A
-denne tråden har krysset grensa fra festlig til kostelig!!!
A
-denne tråden har krysset grensa fra festlig til kostelig!!!
FANTASTISK :mozilla_cool:
hehahehaheahaeh
Antall ord: 58
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!