Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Søker hjem.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt...
"Sjikane: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år, se straffelovens § 390a"
"Sjikane: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år, se straffelovens § 390a"
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
TheTech skrev:Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt...
Tror du må spesifisere hva du mener med : "Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt... "
Ser ikke helt hva du sikter til her . . .
A
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Pokker.jeg som hadde tenkt å ta en UKO, og krype nedi til deg og skremme littludoburgero skrev:Jeg våkna flere ganger inatt da, og det er ikke likt meg i det hele tatt.
Så kanskje jeg fikk besøk likevel.
Jeg trekker tilbake kontaktannonsen. Den gjaldt bare forleden natt.
ALLTID er jeg for seint ute.... :mozilla_wink:
Antall ord: 59
Memento mori
Hide post links |
Prøvde... Når man poster/skriver her så blir man møtt av noe som står rødt på hvitt. Det som bla. står der er "Sjikane: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år, se straffelovens § 390a"Asbjørn skrev:TheTech skrev:Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt...
Tror du må spesifisere hva du mener med : "Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt... "
A
Jeg vil si at dette er en skremmede opptreden, en person står faktisk fram som ett såkalt gjenferd...
Jeg skjønner at dette var ment som en spøk, men når det er slike regler, bør de helst bli fulgt (Beklager hvis jeg har misforstått noe her... Jeg vil bare følge reglene...)
Antall ord: 197
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hæ???
Hvem har sjikanert noen nå???? :mozilla_surprised:
Hvem har sjikanert noen nå???? :mozilla_surprised:
Antall ord: 8
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Så du mener jeg like greit kunne skrevet en personlig kontaktannonse til deg?Astarte skrev:Pokker.jeg som hadde tenkt å ta en UKO, og krype nedi til deg og skremme littludoburgero skrev:Jeg våkna flere ganger inatt da, og det er ikke likt meg i det hele tatt.
Så kanskje jeg fikk besøk likevel.
Jeg trekker tilbake kontaktannonsen. Den gjaldt bare forleden natt.
ALLTID er jeg for seint ute.... :mozilla_wink:
Ta en UKO du! Så snakkes vi!
Antall ord: 81
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg ble faktisk veldig skremt over at du tok vedkommende alvorlig!TheTech skrev:Prøvde... Når man poster/skriver her så blir man møtt av noe som står rødt på hvitt. Det som bla. står der er "Sjikane: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år, se straffelovens § 390a"Asbjørn skrev:TheTech skrev:Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt...
A
Jeg vil si at dette er en skremmede opptreden, en person står faktisk fram som ett såkalt gjenferd...
Jeg skjønner at dette var ment som en spøk, men når det er slike regler, bør de helst bli fulgt (Beklager hvis jeg har misforstått noe her... Jeg vil bare følge reglene...)
Følg reglene!
Antall ord: 213
Hide post links |
Jeg tok han ikke alvorlig, men reglene bør følges - ellers blir det bare rot. Sa du "Følg reglene!" til meg btw?ludoburgero skrev:Jeg ble faktisk veldig skremt over at du tok vedkommende alvorlig!TheTech skrev:Prøvde... Når man poster/skriver her så blir man møtt av noe som står rødt på hvitt. Det som bla. står der er "Sjikane: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år, se straffelovens § 390a"Asbjørn skrev:TheTech skrev:Tror dessverre ikke at du har lov til å skrive sånt...
A
Følg reglene!
Antall ord: 239
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jo, du må jo nesten ha sett alvoret i dette, siden du tar det opp.TheTech skrev:Jeg tok han ikke alvorlig, men reglene bør følges - ellers blir det bare rot. Sa du "Følg reglene!" til meg btw?
Og hvis det er at du ønsker å være konsekvent på dette og følge regler, bør du tenke gjennom at du på såpass subjektivt og absurd grunnlag klarte og finne vedkommendes innlegg skremmende - så kan også jeg med et hint mer logikk finne det skremmende at du syntes det var skremmende. Capisce?
Antall ord: 96
Hide post links |
Capisce?ludoburgero skrev:Jo, du må jo nesten ha sett alvoret i dette, siden du tar det opp.TheTech skrev:Jeg tok han ikke alvorlig, men reglene bør følges - ellers blir det bare rot. Sa du "Følg reglene!" til meg btw?
Og hvis det er at du ønsker å være konsekvent på dette og følge regler, bør du tenke gjennom at du på såpass subjektivt og absurd grunnlag klarte og finne vedkommendes innlegg skremmende - så kan også jeg med et hint mer logikk finne det skremmende at du syntes det var skremmende. Capisce?
Men gidder ikke å diskutere dette her noe mer - skjønner når slaget er tapt.
Siden vedkommende står fram som en person uten sjel, altså en som er død, da kan vel jeg stå fram som djevelen også?
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, det kan du sikkert hvis du vil?
Men jeg tror vi har en djevel luskende rundt i krokene her allerede...så du må kanskje finne på noe annet
Men jeg tror vi har en djevel luskende rundt i krokene her allerede...så du må kanskje finne på noe annet
Antall ord: 29
Memento mori
Hide post links |
Ok...
Men du vet, når natten gryr, og tåken lusker,
så kommer jeg bak brennende busker.
Jeg er djevelen,
han uten sjelen.
Jeg kommer med krefter du ikke har sett,