Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan kontakte dem?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Diggger:D
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2008 10:45
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Selbu

Hvordan kontakte dem?

Innlegg av Diggger:D »

Heisann:)
Det sies at det spøker i huset jeg bor i.:s lurer på hvilke måter jeg kan kontakte de eventuelle åndene og finne ut hvem de er...
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ghostrecons009
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 23:58
16

Innlegg av ghostrecons009 »

det er nesten umulig ... du trenger ikke være synsk men og være synsk er lettere først når du vet at han/hun er der ikke snakk vent til nærkontakt gjenferd/spøkelser prøver vanligvis og få kontakt.. og skremme deg for spøkelsene er et tegn på hjelp... prø og snakk til dem ikke høyt eller for lavt normalt... de bruker bevegelser som svar og lyder... du må ikke være en pyse viss du skal prøve og kontakte dem... for mer info kontakt meg som fortest som mulig :mozilla_cool:
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lena o_O
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2007 18:13
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Hadeland

Innlegg av Lena o_O »

Jeg har hørt om at det er folk som kan dette, og kan komme hjem til deg og snakke med dem?
Kanskje litt dyrt, men :)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anette32
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2007 18:31
16
Lokalisering: Bærum

Innlegg av anette32 »

ghostrecons009 skrev:det er nesten umulig ... du trenger ikke være synsk men og være synsk er lettere først når du vet at han/hun er der ikke snakk vent til nærkontakt gjenferd/spøkelser prøver vanligvis og få kontakt.. og skremme deg for spøkelsene er et tegn på hjelp... prø og snakk til dem ikke høyt eller for lavt normalt... de bruker bevegelser som svar og lyder... du må ikke være en pyse viss du skal prøve og kontakte dem... for mer info kontakt meg som fortest som mulig :mozilla_cool:
Har du prøvd å kontakte dem før? Hvordan vet du at det er nesten umulig? Har du noen gang klart å få kontakt? Hehe, og du har så dårlig tid du, fortest mulig, hehe. Neida. :P :)
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

ghostrecons009 skrev:det er nesten umulig ... du trenger ikke være synsk men og være synsk er lettere først når du vet at han/hun er der ikke snakk vent til nærkontakt gjenferd/spøkelser prøver vanligvis og få kontakt.. og skremme deg for spøkelsene er et tegn på hjelp... prø og snakk til dem ikke høyt eller for lavt normalt... de bruker bevegelser som svar og lyder... du må ikke være en pyse viss du skal prøve og kontakte dem... for mer info kontakt meg som fortest som mulig :mozilla_cool:
Jeg også lurer på hvorfor det er nesten umulig?
Og hvorfor i all verden trenger en å være synsk for å
kommunisere med et gjenferd?
Ett tegn på hjelp? Hvordan hjelp?
Har de en spesiell hørsel siden det er viktig hvilken høyde en snakker i?
Hvorfor bruker de bevegelser og lyder som svar? Er det eneste måten å kommunisere?

Sorry om jeg virker vanskelig, men her var det så mye nytt som jeg ikke har
hørt før. Det funker helt anderledes i min verden.
Antall ord: 188
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Re: Hvordan kontakte dem?

Innlegg av izabel »

Diggger:D skrev:Heisann:)
Det sies at det spøker i huset jeg bor i.:s lurer på hvilke måter jeg kan kontakte de eventuelle åndene og finne ut hvem de er...
Stakkars deg, du fikk aldrig svar på det du spurte om. :mozilla_frown:

Det lureste er nok å kontakte et medium som kan komunisere med dem. Hvis du vil prøve selv, så snakk høyt i lufta, de kan høre deg. Tenk at du tar ned et hvitt lys fra universet, et klart lys. Så snakker du pent med ånden og ber den gå inn i. Etter det, så sender du lyset opp igjen.

jeg har gjort dette en gang. Da satt jeg i et ganske mørkt rom. Det var lyst ute. Jeg snakket med en gammel dame som var igjen i ett hus. Hun trodde jeg var en innbrudstyv. Ikke så rart fordi at de som bodde der hadde hatt innbrudd noen uker før. Jeg snakket pent med henne, sa at mannen hennes ventet på henne på den andre siden. Hun forsvant ut av vinduet.
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

izabel skrev: Det lureste er nok å kontakte et medium som kan komunisere med dem. Hvis du vil prøve selv, så snakk høyt i lufta, de kan høre deg. Tenk at du tar ned et hvitt lys fra universet, et klart lys. Så snakker du pent med ånden og ber den gå inn i. Etter det, så sender du lyset opp igjen.

jeg har gjort dette en gang. Da satt jeg i et ganske mørkt rom. Det var lyst ute. Jeg snakket med en gammel dame som var igjen i ett hus. Hun trodde jeg var en innbrudstyv. Ikke så rart fordi at de som bodde der hadde hatt innbrudd noen uker før. Jeg snakket pent med henne, sa at mannen hennes ventet på henne på den andre siden. Hun forsvant ut av vinduet.
Wow, izabel, du driver med mye spennende, altså! :mozilla_smile:
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Innlegg av izabel »

TheMartine skrev:
izabel skrev: Det lureste er nok å kontakte et medium som kan komunisere med dem. Hvis du vil prøve selv, så snakk høyt i lufta, de kan høre deg. Tenk at du tar ned et hvitt lys fra universet, et klart lys. Så snakker du pent med ånden og ber den gå inn i. Etter det, så sender du lyset opp igjen.

Wow, izabel, du driver med mye spennende, altså! :mozilla_smile:
Syntes du det? Jeg har stemmer i hodet :mozilla_oops: Det er veldig spennende å snakke med dem. Noen ganger når jeg leser i avisen om uoppklarte drapssaker, kan åndene komme til meg og fortelle meg hvor de ligger gjemt. Jeg ser de ikke så klart, det er jeg glad for. Tror nok jeg hadde blitt skremt.
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

izabel skrev:
TheMartine skrev: Wow, izabel, du driver med mye spennende, altså! :mozilla_smile:
Syntes du det? Jeg har stemmer i hodet :mozilla_oops: Det er veldig spennende å snakke med dem. Noen ganger når jeg leser i avisen om uoppklarte drapssaker, kan åndene komme til meg og fortelle meg hvor de ligger gjemt. Jeg ser de ikke så klart, det er jeg glad for. Tror nok jeg hadde blitt skremt.
Ja, jeg synes det er kjempespennende. Virker som du har en veldig sterk forbindelse med den åndelige verdenen, og du har jo så fine svar på så mange spørsmål. Vet ikke om jeg misunner deg den kontakten, men synes det er veldig interessant =)
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Jeg kjenner folk som har hatt utdrivere hjemme hos seg.
De ber åndene gå inn i en sirkel, en portal, og forlate huset.
Så velsigner de huset og området rundt.

De som driver med dette, kan også kontakte åndene og få informasjon fra dem om hvem de er. Ofte er det avdøde slektninger eller tidligere beboere.

Det er ikke sånn at du finner dem på Gule Sider tror jeg. Og jeg vet ikke hvor seriøse de er, eller hvordan man skal vurdere det. Så du får gå etter anbefalinger fra de som har førstehåndserfaring med de dyktige.
Antall ord: 104
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Innlegg av izabel »

TheMartine skrev:
izabel skrev:
TheMartine skrev: Wow, izabel, du driver med mye spennende, altså! :mozilla_smile:
Ja, jeg synes det er kjempespennende. Virker som du har en veldig sterk forbindelse med den åndelige verdenen, og du har jo så fine svar på så mange spørsmål. Vet ikke om jeg misunner deg den kontakten, men synes det er veldig interessant =)
Alle kan bli et medium. Det handler om å utvikle sansene våres.
De som ikke hører dem bra, kan se dem, føle/sanse dem, lukte dem bra. Når man jobber med ånder, er de veldig samarbeidsvillige. Hvis jeg skal jobbe med merkedager, så kan ånden tegne det tallet i luften. Det hender at jeg hører feil, og da tegner de i luften for meg.
Hvis jeg ikke ser ånden så bra, tegner de opp feks. en bart og andre spesielle trekk som er viktig å få med seg. Jeg har gått på kurs i to år nå, jeg elsker åndeverden. De er stort sett bare søte og snille. Så jobber jeg bare i lys og kjærlighet da :mozilla_smile:
Antall ord: 241

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

izabel skrev: Alle kan bli et medium. Det handler om å utvikle sansene våres.
De som ikke hører dem bra, kan se dem, føle/sanse dem, lukte dem bra. Når man jobber med ånder, er de veldig samarbeidsvillige. Hvis jeg skal jobbe med merkedager, så kan ånden tegne det tallet i luften. Det hender at jeg hører feil, og da tegner de i luften for meg.
Hvis jeg ikke ser ånden så bra, tegner de opp feks. en bart og andre spesielle trekk som er viktig å få med seg. Jeg har gått på kurs i to år nå, jeg elsker åndeverden. De er stort sett bare søte og snille. Så jobber jeg bare i lys og kjærlighet da :mozilla_smile:
Så du både ser og hører dem, og mer til? Wow :)
Er dette noe du alltid har kunnet, eller har du bevisst gått inn for å utvikle sansene dine selv? Jeg har null kontakt med noe åndelig i det hele tatt, men jeg vet ikke om jeg har så lyst heller, hehe :P
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tania
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2008 03:46
16

Innlegg av tania »

du trenger ikke vere synsk eller nokke men man trenger ikke se de heller vis du vet at de er der kan du likevel snake med de er ikke lett men det går an å prøve å se vis du før svar tilbake
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Charon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jun 2007 19:51
17
Lokalisering: Oslo,Grynerløkka

Innlegg av Charon »

Du vet ikke når en ånd banker deg på ryggen,du snur deg og der er det ingen.En annen velkjent ånd er såkalt vardøgger,vardogger som kommer før deg i din skikkelse,f.eks.Du kan høre noen banke på døren,du går for å åpne døren,men du ser ingen.Den personen du har hørt kommer ca. 15.min halv time senere. :mozilla_undecided:
Antall ord: 72
Jeg ønsker å få vite om alle hendelser om gjenferd gjennom tidene i Norge.Jeg er også interessert i å vite mer
om det okkulte og gjenferd(spøkelser).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Diggger:D skrev:Heisann:)
Ouija board er ett fint alternativ. Brettet sjer slikt ut:

http://www.brainjar.com/dhtml/ouija/index.html#
Antall ord: 51
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links