Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerÅ kommunisere med sin hjelper.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Til Sol Angelica: Så heldige dere var da.... Har også mange ganger spurt om økonomisk hjelp uten å ha fått det. :o( (Har bla. bedt han om at de sakene jeg har lagt ut for salg skal bli solgt, slik at jeg får litt mer å rutte med, men den gang ei.).
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Innlegg av Gjest »

jeg har endelig fått mitt første tegn :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

OI-jøss.....!!! Fortell....!!! Hvordan fikk du det? Og hvordan skjønte/forstod du at det var et tegn og ikke bare tilfeldigheter(som jeg alltid er redd for at det er :o/ )
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

jeg sa høyt ut: hvis jeg har en "hjelper",gi et vennlig tegn..jeg satt i sofan å så på tv,å det er en stor plante ved siden av tv'en..plutselig begynner det ene bladet å røre på seg..alle dørene i huset var lukka,så det var ikke vinden..jeg ble ikke redd i det hele tatt,men bare glad :D
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Oi!!! Så artig og kjekt!!! Gratulerer til deg!!! :o) Kanskje jeg skal si noe slikt jeg óg. Be han om å gjøre slikt at hunden røyter ferdig. :o/ Alt for mye hundehår omkring. :o(
Nei, fra spøk til litt mer alvor. Min mor bekymret seg over noen planter i dag, at de mister så mye blader. Kanskje jeg skal be han om å få de til å "bli friske" igjen??
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

takktakk :D
for en stund siden,da jeg sov,ser jeg plutselig en skygge som løper ut sovroms døra,ligna på en mann..å i natt,fikk jeg plutselig opp bilder av et ansikt i hodet mitt..hehe..
hmm..kanskje du kan det ja :) får håpe det funker da :D
å for ikke så lenge sia,så jeg på tv,å plutselig ble tv'en blå,så kom den på igjen,ble blå,å kom på igjen..hehe,,etterhvert skrek jeg ut "slutt",så ble tv'skjermen fort vanlig igjen :mozilla_tongue:
kanskje hjelpern min liker å tulle med meg? :mozilla_wink:
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

men er det sånn at når man først har merka noe,merker man gradvis mer og mer da?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

hjelper

Innlegg av izabel »

momsegullet skrev:jeg har så lyst å komme i kontakt med min hjelper(e)..har spørt høyt om den(de) er der,å om de kan gi et vennlig tegn hvis de er det..har ennå ikke merka noe,men håper på det snart :D
noen som har noe tips? :mozilla_smile:
Legg deg ned på senga og slapp av.
Sist redigert av izabel på 16 Okt 2008 00:07, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

hjelpere

Innlegg av izabel »

momsegullet skrev:men er det sånn at når man først har merka noe,merker man gradvis mer og mer da?
Ja, linken blir sterkere.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

stemme

Innlegg av izabel »

Rosalind skrev:
Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Jupp!Jeg snakker ofte via tankene mine,men du kan også tilkalle dem til vise seg det har ikke jeg prøvd,men det skal vist gå :mozilla_wink:
jeg tørr ikke der, åsså vet jeg ikke hvorfor jeg ikke tørr, for jeg vet at min hjelper er der for å hjelpe meg... Så føler meg litt "pysete" når jeg ikke tørr det.. Er bare redd jeg skal bli skikkelig skremt... hehehe... :mozilla_tongue:

Når du kommuniserer via tanker hvordan får du svar?? Via dine tanker, eller hører du en annens stemme i hodet, i dine tanker??
Jeg hører min egen stemme. Hvorfor jeg hører min egen stemme? Aner ikke... Kan jo være at hjelperen min har veldig lik stemme som meg da :D Jeg tørr heller ikke selv om jeg har snakket med dem en stund sier ofte at nå kan dere vise dere. Umm eller kan dere gjøre det når jeg ikke er alene?Nei da blir vel andre redd. Så ender det bare opp med at jeg ikke gjør noexP Det er ikke ofte de svarer eller ofte er jeg ikke sikker...Siden det er min egen stemme så vet jeg ikke om det er jeg som tenker svaret eller om det er noen som svarer så ofte varierer spørsmålet mitt ofte... Ja jeg vet alt høres litt dumt ut...
Jeg hører også min egen stemme. Kommer fra magen
Sist redigert av izabel på 16 Okt 2008 00:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

hjelpere

Innlegg av izabel »

Sol@ngelica skrev:Kle seg helt naken foran han for å se om det er noe han liker og blir man godkjent begynner penga og renne inn.
Var sånn vi fikk kontakt da, men finnes nok andre måter også.
Så heldig du er, som bare behøver og kle av deg. Hvis jeg skal ha penger, må jeg gjøre flere ting :D
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

jeg er ikke redd lenger nå hvis det skjer ting i huset da,for da vet jeg at det er hjelperen min som kanskje viser at h*n er der :D
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Til Sol Angelica: Ang. det å be hjelperen m penger/økonomi(sk krise). Har spurt min gjenntatte ganger(bla. i går), men ikke pokker om jeg fikk svar.... :o( Hur gör man det?
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
17
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Re: Å kommunisere med sin hjelper.

Innlegg av Metal maniac »

MH skrev:Er det mulig å kommunisere med sin(e) hjelpere?
Hvordan?
Jeg har følt meg iaktatt og rørt av noe flere ganger. Jeg er overbevist om at det var hjelperen min. Så jeg tror nok din hjelper også gir deg hint enkelte ganger om at han/hun er tilstede :) Kanskje det er en idé og vente med å kommunisere med din hjelper. Jeg tror nok at hvis han/hun mener dere bør "snakke sammen" så vil du høre/føle/se/lukte et eller annet mystefistisk. Og med tanke på at du faktisk er litt redd for å møte din hjelper er jo et gedigert hint om at du bør vente...
Antall ord: 115
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thomBASS
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 08 Mai 2008 19:24
16

Re: stemme

Innlegg av thomBASS »

izabel skrev:
Rosalind skrev:
Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Jupp!Jeg snakker ofte via tankene mine,men du kan også tilkalle dem til vise seg det har ikke jeg prøvd,men det skal vist gå :mozilla_wink:
jeg tørr ikke der, åsså vet jeg ikke hvorfor jeg ikke tørr, for jeg vet at min hjelper er der for å hjelpe meg... Så føler meg litt "pysete" når jeg ikke tørr det.. Er bare redd jeg skal bli skikkelig skremt... hehehe... :mozilla_tongue:

Når du kommuniserer via tanker hvordan får du svar?? Via dine tanker, eller hører du en annens stemme i hodet, i dine tanker??
Jeg hører min egen stemme. Hvorfor jeg hører min egen stemme? Aner ikke... Kan jo være at hjelperen min har veldig lik stemme som meg da :D Jeg tørr heller ikke selv om jeg har snakket med dem en stund sier ofte at nå kan dere vise dere. Umm eller kan dere gjøre det når jeg ikke er alene?Nei da blir vel andre redd. Så ender det bare opp med at jeg ikke gjør noexP Det er ikke ofte de svarer eller ofte er jeg ikke sikker...Siden det er min egen stemme så vet jeg ikke om det er jeg som tenker svaret eller om det er noen som svarer så ofte varierer spørsmålet mitt ofte... Ja jeg vet alt høres litt dumt ut...
Jeg hører også min egen stemme, den kommer fra magen. Det kiler i magen når den stemmen snakker. Merker du det også?
Hjelpere er høyere opp, ved skulderne. Når de snakkerr, kjenner jeg energi derfra
Jeg fikk også sånn følelse i kroppen når jeg spurte om navnet til den ene hjelperen min. Utrolig god følelse :) Men nå når jeg snakker med han, så får jeg ikke den samme følelsen.. noen som kanskje vet hvorfor?
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links