Ante ikke hvor denne tråden hørte hjemme, så la den her, jeg.
Jeg så på reprise av Åndenes Makt i går, og det ble snakk om hvordan de geometriske formene i huset var med på å hente frem, og nærmest skape åndelig/paranormal aktivitet. Huset var bygget på en veldig spesiell måte, og de sammenlignet det nærmest med en kirke. For kirker har visst også et formål ved å være bygget sånn.
Nytt for meg
Men jeg syntes dette var veldig interessant, og lurte på om det er noen her som vet mer om hvordan geometrien kan påvirke sånne ting?
Fakta, teori & skepsis ⇒ Hvordan påvirker geometrien hus?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Dette var episoden, STENSPARKEN, i oslo.
Kan finne litt mere til deg, men har ikke tid akuratt nå, ser etterpå idag om ikke andre her sitter med noe på hånda!
Kan finne litt mere til deg, men har ikke tid akuratt nå, ser etterpå idag om ikke andre her sitter med noe på hånda!
Antall ord: 31
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ja, det var Stensparken. Det er litt morsomt, for det huset ligger like ved der jeg bor når jeg er i Oslo. Så jeg har gått forbi der mange ganger og sendt lange blikk
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hehe...tante Ragnhild har nok fått fred i det huset!TheMartine skrev:Ja, det var Stensparken. Det er litt morsomt, for det huset ligger like ved der jeg bor når jeg er i Oslo. Så jeg har gått forbi der mange ganger og sendt lange blikk
Les litt her :
http://www.forfatterbloggen.no/roller/e ... g_geometri
Antall ord: 60
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Mysticool skrev: Hehe...tante Ragnhild har nok fått fred i det huset!
Les litt her :
http://www.forfatterbloggen.no/roller/e ... g_geometri
Oi, yes, takk!
Det norske pentagram, det var saker du O.o
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Pentagram er spennende!
Antall ord: 3
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Dette spørsmålet har jeg også undret på. Jeg tror det ligger noe i geometri ja. Det er noe med det. har også hatt opplevelser hva angår geometriske gjentander.
Så har an jo også hellig geometri? meditasjon i pyramider. korn sirker osv osv.
Så har an jo også hellig geometri? meditasjon i pyramider. korn sirker osv osv.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er ganske viktig for energien, faktisk. Det er en grunn til at Feng Shui er en hit også her i vesten Selv har jeg ei venninne som har gjennomført FS hjemme hos seg og der er slik en harmoni og ro i det hjemmet at det er nydelig.
Ellers er det jo hellig geometri, da...mange potente former som innvirker på energibalansen. Her står litt på norsk.
http://www.eskildbakken.no/background.html
Ellers er det jo hellig geometri, da...mange potente former som innvirker på energibalansen. Her står litt på norsk.
http://www.eskildbakken.no/background.html
Antall ord: 76
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |