Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDamen i trappen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nyseriii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

Damen i trappen

Innlegg av Nyseriii »

Da jeg var en liten jente på 8 år så skulle jeg overnatte hos en venninne,å hun bodde i et stort hovedhus som hadde vært i familien hennes veldig lenge. Der lå jeg å fikk ikke sove, men så hørte jeg noen ute på gangen, å jeg gikk forsiktig bort å tok døra opp sånnat det var en liten sprekk i døra å så ut.
Fikk meg et sjokk der kommer det en dame svende opp trappen fra første etasje som forsvinner like fort som hun kom og går i mellom en dør uten å åpne den. Hun hadde en svart lang kjole, langt hvit hår og en heklet krage.

Da var ikke jeg sen med å lukke den døren jeg hadde sett fra forsiktig, å hoppet rett i seng og tok dyna over hode. Ville hjem men jeg tørte ikke å gå ned den trappen, så der lå jeg kjempe redd og fikk et sove nå i såfall. Det var da jeg forstod at jeg kunne se gjenferd og føle dem, ekkelt men kult å da.
Liket ikke å være der etter det å i såfall ikke oppe, trappen opp, spisestuen og et kontor oppe i annen etasje.
Om jeg måtte hente noe så løp jeg opp for å hente det og rett ned.

Den som går igjen der fikk jeg vite var oldemoren til henne jeg sov hos, hun var husfruen der før og etter krigen. Å hun likte å holde ball og en masse fine middager for andre.
Var en bestemt dame også,å sa klart ifra om det var noe hun ikke likte.
Det var en del bråk der med dører som gikk opp og igjen. I tarppen likte hun å skremme menneskere med kalde guff, ikke snill akurrat.

Hun har et spesielt vindu som hun ser ut fra der har hun oversikt på hvem som kommer og går. Tror hun nok er sjef enda.
Antall ord: 325
gyda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lena o_O
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2007 18:13
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Hadeland

Re: Damen i trappen

Innlegg av Lena o_O »

Oi, så ekkelt. Jeg hadde ikke klart å være der hvis jeg hadde opplevd noe sånt.
Men på en annen måte hadde jeg ikke klart å la være heller, siden det er jo utrolig spennende.
Har du sett eller følt noe etter det? :mozilla_tongue:
Antall ord: 46
Et smil kler alle.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !