Hello folkens..
Jeg er ny her, og har et par spørsmål om dette med Astralreise, som jeg ser flere her har vært igjennom.
Jeg våkner sånn rundt 01.30 tiden og blir "lagt" ned i en dvalelignende tilstand der jeg uten forklaring puster og peser veldig tungt, og det skraper og bråker veldig i ørene mine, og jeg ser kun "snøging".. plutselig er det som om jeg får en vannvittig trang til å "slippe" meg løs, og så akselerer det noe volsomt, jeg ser ingenting , bare vet at jeg er i bevegelse, så etter et par 3 sekunder, så åpenbarer universet seg for meg, og jeg ser noen rare klosser med alle farver som finnes, og alt er rolig og behagelig, så er jeg tilbake i sengen, kona mi vekte meg for hun trodde jeg hadde mareritt fordi jeg pustet så tungt...
Spørsmål 1: Hva var de merkelige byggeklosslignende gjenstandene?
Spørsmål 2: Jeg har prøvd og gjøre som mange her gjør, å komme seg i denne tilstanden på egenhånd, men må nok pent vente til neste tur er reservert meg.. eller, er det noen som kan forklare meg om hvordan jeg kan komme "ut"?
Jeg er en mann på noenå tredve, snart førr, med 3 barn og kone.
Så det å snakke litt rundt dette i hjemmet mitt, er kanje ikke så lurt, redd jeg kan bli kjapt pensjonert og sendt ut til menn i hvite frakker, derfor prøver jeg å se om det er fler som meg her..
MVH: Svenny
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva skjer??
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 23:58
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
klossenne er for skumle barne minner du har hatt noe plager deg i hodet ditt... det er noe du husker veldig godt som du er redd for det andre det er bare du som kan komme deg ut...
det er et spøkelse som plager deg et minne. for og finne minne må du fortelle meg hva du nesten husker... svar fort som mulig ...
det er et spøkelse som plager deg et minne. for og finne minne må du fortelle meg hva du nesten husker... svar fort som mulig ...
Antall ord: 64
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Hva skjer??
Det første man burde spørre seg er "hvorfor skulle ikke dette kun være en drøm?". Hvorfor mener du det var noe annet?HappeTittenTooYouNow skrev:...
Antall ord: 28
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Lær deg å skriv!ghostrecons009 skrev:klossenne er for skumle barne minner du har hatt noe plager deg i hodet ditt... det er noe du husker veldig godt som du er redd for det andre det er bare du som kan komme deg ut...
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
klossenne er for skumle barne minner du har hatt noe plager deg i hodet ditt... det er noe du husker veldig godt som du er redd for det andre det er bare du som kan komme deg ut...
Hmmmmmm..
Klossene har jeg kun sett 1 gang,
jeg kan desverre ikke huske noen skumle barneminner heller..
Jeg har overvært REIKI-kurs, og noen av kurs ledere mener at "klossene" er en eller annen form for DNAmur, eller hinder som jeg skal overvinne...??
NEI... INGEN DRØM... JEG VET DET.... INGEN DRØM...
Jeg er sikker på at andre som har opplevd noe lignende, vet at de VET FORSKJELL PÅ DRØM OG EN ASTRAL REISE.......
Kunne ønske å komme i kontakt med andre som har lign. "turer", så vi kan dele våre opplevelser, og diskutere det vi har opplevd, og kansje å få en bedre forståelse av dette.
Hmmmmmm..
Klossene har jeg kun sett 1 gang,
jeg kan desverre ikke huske noen skumle barneminner heller..
Jeg har overvært REIKI-kurs, og noen av kurs ledere mener at "klossene" er en eller annen form for DNAmur, eller hinder som jeg skal overvinne...??
NEI... INGEN DRØM... JEG VET DET.... INGEN DRØM...
Jeg er sikker på at andre som har opplevd noe lignende, vet at de VET FORSKJELL PÅ DRØM OG EN ASTRAL REISE.......
Kunne ønske å komme i kontakt med andre som har lign. "turer", så vi kan dele våre opplevelser, og diskutere det vi har opplevd, og kansje å få en bedre forståelse av dette.
Antall ord: 176
Hide post links |