Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDrømmer og energi.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
_LanFear_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2004 02:31
20

Drømmer og energi.

Innlegg av _LanFear_ »

For to år siden mistet mannen min en veldig god kamerat i en ulykke. Kjempetragisk, for denne gutten var bare 24 år og far til tre nydelige unger. Jeg har vært på stedet det skjedde og når jeg kommer i nærheten der, så kjenner jeg at jeg blir kald og at det stikker i fingertuppene.

Problemet mitt nå er at jeg stadig drømmer om ham. Drømmene er stort sett alltid like. Jeg holder på med ett eller annet og så ringer telefonen min. Jeg tar den og det er denne gutten. Han vil gjerne snakke med mannen min. Jeg prøver å finne mannen min, men han er aldri i nærheten og til slutt blir telefonen lagt på.

De to første gangene dette skjedde, syntes jeg det var en pussig opplevelse, men etter hvert begynner det å bli slitsomt.

Ville vært gøy om noen har noen teorier på om dette kan være paranormalt, eller om det er fantasien min som spiller meg et puss.
Antall ord: 172
Jeg føler meg hjemme i natten, i ensomheten, med troen på meg selv og tvilen på livet

Take care! _Lanfear_

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
thomastm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 14:35
16

Innlegg av thomastm »

For meg så virker det som at du tenker så mye på denne drømmen når du er våken at du drømmer om det. Feks så hadde jeg veldig dårlig samvittighet en gang for å ikke ringe e gammel kamerat når jeg ikke hadde snakket med han på en stund og da var han i drømmene mine hver eneste natt. Det er ikke helt det samme, men poenget er at hvis du tenker veldig ofte å en ting når du er våken så er det ikkje så veldig usansynlig at du drømmer om det også.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

hmm det første jeg tenkte på var at kanskje denne personen prøver å nå deg/dere til å ta kontakt med ham. kanskje ikke mannen din er åpen innen det paranormale men at du er det mer enn ham. om så er så kan det være at ikke denne kameraten får "kontakt" med mannen din. så kameraten prøver å kontakte deg via drømmer...

men så kommer spørsmålet: hvorfor ikke han drømmer disse? vel kanskje han ikke ville sagt det til deg og tenkt det var bare noe tull og vas elelr at han var under sorg eller noe, men ikke tenkte på at det kunne være noe med det.

men jeg vet ikke ...bare noe jeg tror og tenker.... kan jo være det er bare en drøm av påvirkning du har..men hvm vet.......

ta kontakt med kameraten må dere se selv. det er ikke noe "ludo" dere "spiller" da kan jeg si. en må vite hva en gjør.
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_LanFear_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2004 02:31
20

Innlegg av _LanFear_ »

Vi kommer nok ikke til å oppsøke noe kontakt. Har prøvd spiritisme og det er ikke noe jeg har lyst til å gjøre igjen. Andre måter vet jeg ikke, jeg er iallfall ikke dyktig nok til noe slikt.

Jeg håper jo dette er bare drømmer som jeg selv klarer å påvirke meg til å få. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg gjør det, for jeg tenker vanligvis ikke på denne gutten.
Antall ord: 76
Jeg føler meg hjemme i natten, i ensomheten, med troen på meg selv og tvilen på livet

Take care! _Lanfear_

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

nei spiritisme er ikke lurt, men det er andre måter som ikke er risikable.

om det bare er en vanlig drøm som du drømmer for å si det slik, så er det rart.....

det sies at drømmer man det samme mer enn 3 ganger , er det sanndrømt.
så etter denne kan man kanskje se det slik at det kanskje ligger noe i det.

men ikke lett å vite altså. hmmm rare greier...
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thomastm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 14:35
16

Innlegg av thomastm »

trenger vel ikke vært noe paranormalt fordi hun drømmer noe mer enn 3 ganger? Det du drømmer er det som ligger i underbevisstheten og er denne hendelsen noe som har gått innpå deg så er det vel ikke så usansynlig at hun drømmer om det.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links