Jeg er nesten 100% sikker på at det spøker hjemme hos meg, rett utenfor soverommet mitt er det knirking i gulvet, så hvis noen går over så høres det ganske godt, i tilleg til at dørkarmen på døra mi er løstnet litt, så hvis du støtter deg på den så klirker det noe innmari. Så om kvelden når jeg skal legge meg, ligger jeg i senga å ser opp i taket, alle andre har lagt seg, i det jeg holder på å sovne hører jeg knirking i gangen, men det er som om noen står å presser føttene ned i gulvet, at de liksom ikke går over men står der bare! Hører dette nesten hver kveld, og våkner av lydene om natten. På soverommet til mamma og pappa kan du stå rett innom soveromsdøren og se mot vinduet, mens du hører noen som banker på vinduet! Sikelig ekkelt.
Og en kveld her, for ikke så lenge siden, hadde mamma våknet midt på natten av at det kom musikk fra den bærbare pcn som lå lukket igjen på bordet, hun åpnet lokket og pcn var avslått.
jeg nekter å tro at dette er noe annet enn noen som går igjen hjemme hos oss.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker, Garantert!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 12:26
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sørlandet
Hmm... gamle hus knirker, sånn er det bare... Jeg kan være alene hjemme, og høre knirking hele tiden, men slik er gamle hus.. Tremenningen min i USA fortalte til og med om et hus som skrek... Han hadde ikke troen på det selv, så han reiste for å ta en kikk på dette huset, og han hadde aldri hørt noe lignende.. Akkurat som huset skrek av smerte... Ganske sykt, men trenger det å være noe overnaturlig i det?
Antall ord: 81
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Knirking er én ting, men banking på rutene og musikk fra av avslått laptop? Tja, jeg aner ikke. Føler du at det er noen der da?
Antall ord: 28
Hide post links |
Hvis den var helt avslått kan jeg ikke skjønne det, men var lokket bare klaska igjen er det ikke alltid de skrur seg av helt.
Antall ord: 27
Hide post links |