energiene, vet du dødsårsaken til 25% av dem var? lobitomering, og hadde din sjel fått fred av å sitte der 50 år?TheMartine skrev:Hvorfor er det så spesielt mange ånder der?ravnen01 skrev: er det noen som vet hvor mange lier tråder som finnes her inne? eller har vært? Ønsker du : hodepine, svimmelhet press i hode og brystet, diagnosen ME, kronisk utmatelses syndrom, eller bli innlagt på gaustad? - Oppsøk lier mentalsykehus.
har jobbet med 7 klienter som har vært der og drad med seg klebeånder, så mitt råd er LIGG UNNA. har selv vært der, men var rask utigjen, tv serien, måtte avbrytes.
Eller spesielt mange klebeånder, eller hva det nå er som gjør at folk blir så dårlige av å dra dit.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Journaler fra Lier sykehus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: mandal
Antall ord: 136
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Men klebeånden dreper deg =/H skrev:heller det enn diareTheMartine skrev:Heller det enn klebeånd!H skrev:du kan faa kraftig diare av aa besoeke Lier!
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
diare gjoer ogsaa det....eventually...TheMartine skrev:Men klebeånden dreper deg =/H skrev:heller det enn diareTheMartine skrev:Heller det enn klebeånd!H skrev:du kan faa kraftig diare av aa besoeke Lier!
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Oi. Hvor har du lest det? Det var veldig høye tall O.oravnen01 skrev:energiene, vet du dødsårsaken til 25% av dem var? lobitomering, og hadde din sjel fått fred av å sitte der 50 år?TheMartine skrev: Hvorfor er det så spesielt mange ånder der?
Eller spesielt mange klebeånder, eller hva det nå er som gjør at folk blir så dårlige av å dra dit.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jaaah...hvis du aldri blir kvitt det så. Men det blir man jo som regel.H skrev:diare gjoer ogsaa det....eventually...TheMartine skrev: Men klebeånden dreper deg =/
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
researh av tvserien mellom himmel og gjord, deverre ble det ikke sendt.TheMartine skrev:Oi. Hvor har du lest det? Det var veldig høye tall O.oravnen01 skrev:energiene, vet du dødsårsaken til 25% av dem var? lobitomering, og hadde din sjel fått fred av å sitte der 50 år?TheMartine skrev: Hvorfor er det så spesielt mange ånder der?
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
-
- Standard bruker
- 16
Hm. Jaja, jeg vet ikke særlig mye om det stedet, men hvis 25% av pasientene der døde av lobotomering, er jeg overrasket over hvor lite vi vet om dette. Det er jo rene folkemordet.ravnen01 skrev:researh av tvserien mellom himmel og gjord, deverre ble det ikke sendt.TheMartine skrev:Oi. Hvor har du lest det? Det var veldig høye tall O.oravnen01 skrev:
energiene, vet du dødsårsaken til 25% av dem var? lobitomering, og hadde din sjel fått fred av å sitte der 50 år?
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Sannsynligvis ren løgn.TheMartine skrev:Hm. Jaja, jeg vet ikke særlig mye om det stedet, men hvis 25% av pasientene der døde av lobotomering, er jeg overrasket over hvor lite vi vet om dette. Det er jo rene folkemordet.ravnen01 skrev:researh av tvserien mellom himmel og gjord, deverre ble det ikke sendt.TheMartine skrev:Oi. Hvor har du lest det? Det var veldig høye tall O.oravnen01 skrev:
energiene, vet du dødsårsaken til 25% av dem var? lobitomering, og hadde din sjel fått fred av å sitte der 50 år?
Antall ord: 98
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
[quote="Astarte"][quote="TheMartine"][quote="ravnen01"][quote="TheMartine"][quote="ravnen01"]
gogle litt da
gogle litt da
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
er gjerne slikt, det er di "viktige" tingene vi boer "laere"..TheMartine skrev:
Hm. Jaja, jeg vet ikke særlig mye om det stedet, men hvis 25% av pasientene der døde av lobotomering, er jeg overrasket over hvor lite vi vet om dette. Det er jo rene folkemordet.
jeg kan ikke huske noe fra skolen om den armenske folkemordet heller.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 14:04
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Vet du hvorfor den ikke ble sendt? Hva som skjedde, liksom?ravnen01 skrev: researh av tvserien mellom himmel og gjord, deverre ble det ikke sendt.
Ble de besatt av klebeånder? :mozilla_wink: Nei, seriøst; jeg lurer - hadde vært gøy å sett en skikkelig dokumentar om stedet. Ikke bare håpløse amatørbilder av noen gira tenåringer...
Antall ord: 61
"Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror"
~anne84~
~anne84~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ja det ønsket jeg også, derfor stilte jeg opp gratis. Men er det noen med utdannelse innen media så er jeg glatt med har selv jobbet 3 år i tv2 og tv sunnmøreanne84 skrev:Vet du hvorfor den ikke ble sendt? Hva som skjedde, liksom?ravnen01 skrev: researh av tvserien mellom himmel og gjord, deverre ble det ikke sendt.
Ble de besatt av klebeånder? :mozilla_wink: Nei, seriøst; jeg lurer - hadde vært gøy å sett en skikkelig dokumentar om stedet. Ikke bare håpløse amatørbilder av noen gira tenåringer...
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:22
- 18
- Lokalisering: Marker
lurer fælt på hvor det blir av disse bilden av dette fosteret jeg ...
Antall ord: 14
Tror- til det motsatte er bevist =)
Hide post links |