Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kimmern1991 skrev:Det er slitt ja. Men fordet. når vi gikk og så rundt, så så vi ingen ting...
også ble plutselig kameraet hennes fint igjen, også ble det forstyrra igjen...
i det ene øyeblikket var det forstyrra, når vi hadde gått rundt og gikke helt samme plass og samme retning var det fint igjen... også var det fint ett sted, når vi kom tilbake etterhert, var det forstyrra.
Nei, det er jo ikke lett å si, da...
vurdert å dra tilbake med et annet, og bedre kamera?
Antall ord: 90
"Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror"
jeg skal fortelle noe skummelt jeg..
storesøstra mi,og noen kompiser av henne,var i et hus langt,langt uti skogen,hvor det omtrent ikke er noe hus å se..der er det et vedlig falleferdig hus,som er litt stort..
med en gang de åpna en dør i huset,så filma den ene kompisen hennes inn med en gang..
de merka ikke noe da,men når de så igjennom filmen,så kom det fort opp et hodet som skrek,og fort bare ble borte..det så ut som en gammel mann..VELDIG ekkelt..rart at man kan høre lyden på telefonen,men ikke i virkeligheten..de verken så,eller hørte noe når de var der
kimmern1991 skrev:Like ved der jeg bor, er det en låve som det sies at det har hengt seg en mann.
Ei veninne av meg og jeg gikk rundt inne på låven og tok bilder. mobil-kameraet hennes ble forstyrra av noe, fordi det ble streker og forskyvninger på bildet.
når vi kom hjem til henne, studerte vi bildene nærmere. Plutselig så vi at det var en skikkelse av en mann på det ene bildet. så vi ble nysgjerrige, så stakk ned litt etterpå igjen.
Henne fikk forstyrrelser da også, men vi fikk ikke noen skikkelse på bildet den 2. gangen vi var der..
men vi tok jo mange bilder, plutselig var det helt normalt igjen, og plutselig var det forstyrrelser.
noen som har opplevd noe lignende.
Vi trudde aldri vi skulle få en skikkelse av det som var der på photo.
Så det var spennende.
Kommenter gjerne hva dere syntes.. Jeg legger ut en link til bildet..
Litt for mange spenningssøkere her inne vel som innbiller seg alt mulig rart,man kan få omtrent alt til å se ut som avdøde personer.Hva er det man egentlig ser innenfor disse bildene som er merket med rødt? - INGENTING.
momsegullet skrev:ja det skal jeg skal ta med videokameraet mitt,man kan både ta bilder,å filme med det :mozilla_smile: blir skikkelig brae bilder med det
har jo lagt inn et fra før men kan legge det inn igjen en gang til,det er hos veninna mi som det spøker hos
Det er ingenting på de bildene. De "ansiktene" du mener å se er jo langt ifra anatomisk korrekt. Det ser ut som noen dårlige figurer fra barne-TV eller liknende.
Det er fint med fantasi, men ikke la den gå helt over styr. Man kan finne slike fikurer akkurat hvor man vil, bare man vil.
Spøker det i alle grønnsaker som ser ut som mennesker også?
Antall ord: 123
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
synes jeg ser et ansikt i de rød ringene når jeg lener meg nesten inntil skjermen av pc'en
og det bildet hvor det er lekablokker, synes jeg at det ser ut som en hylende Julenisse
Så kanskje dere har en død julenisse ånd hos dere??
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her