Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hei jeg er ny her
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jul 2008 20:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hemlig
hei jeg er ny her
hei
jeg bor i et hus som er fra 1950 ca .Er monge som har bud her.
Mammma og pappa har og merka ting her , broren min er aldri hjemme men når han er hjemme får ikkje han sove eller noe .
vi har rommene våra i 2 etasjen men mamma og pappa har rom i 1 etasja.
Jeg og noen venner satt og såg på tv oppe en dag , vi hadde huse for oss selv og ingen va hjemme pga mamma og pappa va borte ei helg.
vi hadde begynt på filmen vi skulle se , da vi hørte noen komme opp trappen mot oss, der vi satt kunne vi se trappe tydlig , men det va ingen der .
jeg trudde det va min bror som komm men det va ingen biller utanfor.
vi tenkte ikkje noe mer på det og forsatte og se filmen , da hørte vi et smell i ett smel fra ei dør nede , vi gjekk ned for og se men ingen va der .
vi gjekk opp for og se filem ferdi . vi hørte ikkje mer resten av filmen . vennina mi skulle sove her men resten av dem andre skulle hjemm.
vi hade låst alle dørene og slått av alle lysa og satt på rommet mit med kvar sin data og snakka men noen venner av oss.
vennine mi skulle på do og det så ho gjekk ut av rommet ,ho komm springene inn til mej og spurte om mamma og dem hadde komt hjemm , nej sa ej , dem skulle vere der til søndag og no er det berre fredag, men sa vennina mi ej såg ei dame som gjekk opptrappa og forsvant , hæ? ka sier du ?
ja sa ho jeg såg ho , men det gjekk så fort , ej roa ho ned med at det va sikkert en skygge eller noe .
så vi la oss , ingenting sjedde mer den kvelden , men har opplevd at nor ej kommer hjemm står det ei dame i gang vinduge og man kan lokte ei parfyme , ej vet ikkje kent det er , mamma vet ikkje heller ken som har budd her , men noe er det ,
av og til kan det vere helt stille men av og til smelle i dødre og rive ned ting
er det noen som kan hjelpe mej ?
jeg bor i et hus som er fra 1950 ca .Er monge som har bud her.
Mammma og pappa har og merka ting her , broren min er aldri hjemme men når han er hjemme får ikkje han sove eller noe .
vi har rommene våra i 2 etasjen men mamma og pappa har rom i 1 etasja.
Jeg og noen venner satt og såg på tv oppe en dag , vi hadde huse for oss selv og ingen va hjemme pga mamma og pappa va borte ei helg.
vi hadde begynt på filmen vi skulle se , da vi hørte noen komme opp trappen mot oss, der vi satt kunne vi se trappe tydlig , men det va ingen der .
jeg trudde det va min bror som komm men det va ingen biller utanfor.
vi tenkte ikkje noe mer på det og forsatte og se filmen , da hørte vi et smell i ett smel fra ei dør nede , vi gjekk ned for og se men ingen va der .
vi gjekk opp for og se filem ferdi . vi hørte ikkje mer resten av filmen . vennina mi skulle sove her men resten av dem andre skulle hjemm.
vi hade låst alle dørene og slått av alle lysa og satt på rommet mit med kvar sin data og snakka men noen venner av oss.
vennine mi skulle på do og det så ho gjekk ut av rommet ,ho komm springene inn til mej og spurte om mamma og dem hadde komt hjemm , nej sa ej , dem skulle vere der til søndag og no er det berre fredag, men sa vennina mi ej såg ei dame som gjekk opptrappa og forsvant , hæ? ka sier du ?
ja sa ho jeg såg ho , men det gjekk så fort , ej roa ho ned med at det va sikkert en skygge eller noe .
så vi la oss , ingenting sjedde mer den kvelden , men har opplevd at nor ej kommer hjemm står det ei dame i gang vinduge og man kan lokte ei parfyme , ej vet ikkje kent det er , mamma vet ikkje heller ken som har budd her , men noe er det ,
av og til kan det vere helt stille men av og til smelle i dødre og rive ned ting
er det noen som kan hjelpe mej ?
Antall ord: 393
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Velkommen til oss!
Ser ut som du har en liten poltergeist der!?
Ser ut som du har en liten poltergeist der!?
Antall ord: 12
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hei
å ?
er ikkje det slik som flytter på ting og det da ?
her er det berre lyddene på slike ting ?
mamma fortalte mej ei episode at ho hadde noen venner på besøk , og skulle til og ta ut noen kommer av et skap , ho hadde opna skapet men døra ble slenkt i gjen og 2 av fata på benken ble slenk inn i veggen
er ikkje det slik som flytter på ting og det da ?
her er det berre lyddene på slike ting ?
mamma fortalte mej ei episode at ho hadde noen venner på besøk , og skulle til og ta ut noen kommer av et skap , ho hadde opna skapet men døra ble slenkt i gjen og 2 av fata på benken ble slenk inn i veggen
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Poltergeist betyr bare "bråke-ånd" eller "banke-ånd".
Så det kan jo være det!?
http://no.wikipedia.org/wiki/Poltergeist
Så det kan jo være det!?
http://no.wikipedia.org/wiki/Poltergeist
Antall ord: 22
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ok
oki
men er tur du det er dem som budde her da ?
huse er da gamelt
huse er da gamelt
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Poltergeist eller ikke, velkommen skal du være!
Antall ord: 8
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Re: ok
Jeg aner ikke egentlig hva det er, det er fryktelig vanskelig å si over nettet :mozilla_wink:rebbela skrev:oki
huse er da gamelt
Men jeg signerer Mysticool her, og håper andre kan gi deg bedre svar!
Og Mysticool: god jakt i kveld! :mozilla_wink:
Antall ord: 56
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Hei. Hold deg unna bråk. Ikke bryt regelene. Ikke spam. Ikke piss i buksa. Ikke bruk dop.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2008 00:26
- 16
- Lokalisering: Akershus
Hei og velkommen
Poltergeister tror jeg det ikke er, de viser seg som regel ikke, det kan være en vanelig ånd.
Opplever dere som regel det samme, på en spesiell tid, spesiell dag ol? Kan vare en "smart ånd" som man kaller det, de kan som regel kommunisere med deg, men det kommer ann på kunskapene dens, energien ol, eller det kan være en ånd som ikke vet du er der, og bare gjør det samme som regel om igjen.
Så lenge du ikke føler deg truet av denne ånden, kan du jo altids bare sette deg ned i rommet ditt eller på et sted denne ånden er veldig aktiv, også forteller du at dette er ditt hus og ikke dens, og du bare ber den pent om og ikke fortyrre, selv har jeg gjordt dette, og følte med tiden at det ble lettere i huset og man hadde ikke følelsen av at noen så på deg konstant.
Poltergeister tror jeg det ikke er, de viser seg som regel ikke, det kan være en vanelig ånd.
Opplever dere som regel det samme, på en spesiell tid, spesiell dag ol? Kan vare en "smart ånd" som man kaller det, de kan som regel kommunisere med deg, men det kommer ann på kunskapene dens, energien ol, eller det kan være en ånd som ikke vet du er der, og bare gjør det samme som regel om igjen.
Så lenge du ikke føler deg truet av denne ånden, kan du jo altids bare sette deg ned i rommet ditt eller på et sted denne ånden er veldig aktiv, også forteller du at dette er ditt hus og ikke dens, og du bare ber den pent om og ikke fortyrre, selv har jeg gjordt dette, og følte med tiden at det ble lettere i huset og man hadde ikke følelsen av at noen så på deg konstant.
Antall ord: 164
Teenus
A man who won't stand for something, will fall for anything
Usher
A man who won't stand for something, will fall for anything
Usher
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 14:04
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Velkommen hit! :mozilla_laughing:
Antall ord: 4
"Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror"
~anne84~
~anne84~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hei
oppleve det 3 ganger i uka ca . er i hele huse som regel men ikkje i kjellern.
mange har opplev at nor vi er på feri eller borte så kan dem se ej dame som går forbi i vinduene.
vennina mi ringte på en gang for å se om vi va hjemme , da hørte ho ei dør smalt i gjen men ingen komm og opna den , så ho ble fornerma på en måte og snakka ikkje med mej på lenge , men er venner no da
men er spesielti vinduge vi ser ho , men vi merker parfyme , men og noe lite .
mamma merka en gang da ho låg på sofaen at noen røsaka i teppe , da ho såg på der det røska vart det stille
mange har opplev at nor vi er på feri eller borte så kan dem se ej dame som går forbi i vinduene.
vennina mi ringte på en gang for å se om vi va hjemme , da hørte ho ei dør smalt i gjen men ingen komm og opna den , så ho ble fornerma på en måte og snakka ikkje med mej på lenge , men er venner no da
men er spesielti vinduge vi ser ho , men vi merker parfyme , men og noe lite .
mamma merka en gang da ho låg på sofaen at noen røsaka i teppe , da ho såg på der det røska vart det stille
Antall ord: 131
Hide post links |