Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
I boka om Prinsesse Diana - En gave fra himmelen av Rita Eide, forteller "Diana" at dette har vært kjent i mange år og at myndihetene gjør hva de kan for å ødelegge, slik at folk ikke skal få vite om utenomjordisk besøk.
Jada jada, men hva er ufo annet enn noe uidentifsiert
Eller snakkes det om farkoster fra andre planeter, med intligente vesner ombord?
Dere som tror må vel klare og skille mellom dette eller?
Man mener vel utenomjordiske farkoster når ufo blir nevnt her,selvom det står for noe uidentifisert... Astronauter skulle vel være ganske oppegående og troverdige mennesker selvom alderen tynger på? Man sender ikke akkurat hvem som helst ut i verdensrommet vel?
Det som er morsomt er at skeptikerne tenker ca følgende " skal bli morro å sette disse skrullingene på plass, spørre dem noen spørsmål, få dem til å tenke".
Haha jeg vet AKKURAT hvordan det er. Fordi jeg har tenkt slik selv. Men det som ER tilfelle er at ETV(ufo) er virkelig. Slik at den tankegangen ikke er konstruktivt når det gjelder dette fenomenet.
Legg også merke til at Både thesun og VG trakk tilbake denne artikkelen etter noen timer, fra forsiden.
Som noen journalister hart sagt før, så har de hatt i ulike aviser "policy" om å IKKE skrive noenting om UFO fenomenet uansett hva. enkelte aviser har faktisk slik policy. Så på en måte så kan jeg forstå skeptikere også, de kan bli tilgitt for min del. En har enorme mekanismer i sving på flere nivåer både i befolkningen, media og enda høyere opp i forhold til Stigma.
Synd det er slik. De som er kommet frem av astronauter og andre folk høyt oppe i systemet som f.eks i disclosure project. Eller en rekke andre prosjekter er nok bare toppen av isfjellet :/
Jeg og min samboer så en UFO sammen og vi er begge friske funksjonelle voksne mennesker med gode utdannelser og allmenntilstand. Vi ble meget forbauset og jeg begynte å etterforske litt hvor langt teknologien er kommet i forhold til utvikling av militære fartøyer osv. Jeg fant ingenting som er i nærheten av det vi så. Men jeg var tilbøyelig til å tro at dette var et militært eksperiment og at det har sin naturlige forklaring. Men etter å ha analysert og undersøkt, fulgt med vitner og skeptikere debattere så ender dette opp med at ingen myndigeter og vitenskapsmenn har noen forklaring på dette fenomenet.
Jeg må si at forklaringene til skeptikerne (de få) er ofte så subjektive og innholdsløse at jeg mistenker de fleste for å ha en agenda om å være skeptisk for å være skeptisk. Og da får dette en dogmatisk betydning for meg som forhindrer all utvikling for fremtidsrettet vitenskap. Heldigvis deler ikke alle vitenskapsmenn synet til skeptikerne så forskningen av fenomenet går videre i mange land. Jeg må le når disse skeptikerne identifiserer seg med vitenskapen. Det er liksom beviset på deres tullskap.
Uansett, forsvaret og enheter i de respektive land , sier de ikke har den teknologien som skal til for å gjenskape det vitnene har observert. I tillegg foregår en prosess hvor over hundre avgåtte nøkkelpersoner står frem med opplysninger om at myndigheter skjuler bevis som vil forandre hele menneskeheten. Tror dere skeptikere at disse holder oss for narr? Tror dere disse ressursmenneskene har lite å gjøre? Tror dere at disse ikke har integritet?
Jeg spiller her ball til skeptikere (De av dere som ikke tror på UFO trenger ikke svare da det blir helt meningsløst). Med titusenvis av observasjoner i Norge , 14 millioner i USA og over 100 millioner verden over (rapporterte og sikkert toppen av isfjellet) ber jeg dere bruke hodet i videre argumentasjon å tenke dette. Hvis ikke vi har denne teknologien hvem har den? Konklusjon; det blir å gå hele veien. Og da snakker jeg om ET, galaktiske reiser og mye mer. Jeg er ikke OVERBEVIST om noe annet.
Ghost hunter skrev:Til de av skeptikerne dette måtte anngå!
Jeg og min samboer så en UFO sammen og vi er begge friske funksjonelle voksne mennesker med gode utdannelser og allmenntilstand. Vi ble meget forbauset og jeg begynte å etterforske litt hvor langt teknologien er kommet i forhold til utvikling av militære fartøyer osv. Jeg fant ingenting som er i nærheten av det vi så. Men jeg var tilbøyelig til å tro at dette var et militært eksperiment og at det har sin naturlige forklaring. Men etter å ha analysert og undersøkt, fulgt med vitner og skeptikere debattere så ender dette opp med at ingen myndigeter og vitenskapsmenn har noen forklaring på dette fenomenet.
Jeg må si at forklaringene til skeptikerne (de få) er ofte så subjektive og innholdsløse at jeg mistenker de fleste for å ha en agenda om å være skeptisk for å være skeptisk. Og da får dette en dogmatisk betydning for meg som forhindrer all utvikling for fremtidsrettet vitenskap. Heldigvis deler ikke alle vitenskapsmenn synet til skeptikerne så forskningen av fenomenet går videre i mange land. Jeg må le når disse skeptikerne identifiserer seg med vitenskapen. Det er liksom beviset på deres tullskap.
Uansett, forsvaret og enheter i de respektive land , sier de ikke har den teknologien som skal til for å gjenskape det vitnene har observert. I tillegg foregår en prosess hvor over hundre avgåtte nøkkelpersoner står frem med opplysninger om at myndigheter skjuler bevis som vil forandre hele menneskeheten. Tror dere skeptikere at disse holder oss for narr? Tror dere disse ressursmenneskene har lite å gjøre? Tror dere at disse ikke har integritet?
Jeg spiller her ball til skeptikere (De av dere som ikke tror på UFO trenger ikke svare da det blir helt meningsløst). Med titusenvis av observasjoner i Norge , 14 millioner i USA og over 100 millioner verden over (rapporterte og sikkert toppen av isfjellet) ber jeg dere bruke hodet i videre argumentasjon å tenke dette. Hvis ikke vi har denne teknologien hvem har den? Konklusjon; det blir å gå hele veien. Og da snakker jeg om ET, galaktiske reiser og mye mer. Jeg er ikke OVERBEVIST om noe annet.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her