Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMUNKHOLMEN - Se reportasjen!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Jeg hadde kjøpt den for å trekke på smilebåndet. Espens gale verden :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

ludoburgero skrev: Haha. Seriøst! Nå er du sånn "jeg tar deg ikke seriøst", bare fordi du er vant med å få den i fleisen selv, ikke sant? Jeg mente dette faktisk seriøst. ;p
Hihi. Javel, så får jeg tro deg da. Men det er bare fordi du spiller på mine egne opplevelser av å bli feiltolket :P
Ja, det må du gjerne gjøre. Jeg leker turistguide gratis!

Sant det. Du er jo sånn "synes det er greit så lenge musikken kan stå på i bakgrunnen og den ikke spilles så høyt, har du forresten hørt at Westlife har komt med nytt album?". Glemte helt det. Men sånn ellers.. Ratatat må jeg visst høre. Du virker litt truende nå. Jeg er litt redd. Du ser litt skummel ut når du biter i den billetten du har rundt armen din f.eks.
Jeg trenger ikke guide, Stavanger er jo bare tre kvartaler stort :mozilla_laughing:
Som er liten lekeby! (nå tester jeg patrioten i deg)

Jeg blir litt truende når jeg skal tvinge musikk på folk. Hvis ikke funker det ikke, vet du. Synes du jeg ser skummel ut? Høhø. Braaaa :badgrin:
Se godt etter, så ser du at jeg har like tenner som Tarjei Strøm <3<3

Verste er at du må forklare deg kort. Det er bare sånt jeg gidder i fylla.
Ellers kommer jeg med svære avhandlinger, som kjent.
Så hvis de stopper meg en gang når jeg er helt dritings, kanskje jeg er med på leken. Jeg har nemlig begynt som deltidsalkoholiker. Ny stilling. Bare sånn ved siden av.

Jeg har aldri likt spørsmålene de har. Har ikke inntrykket av at de som løper ut og gjør disse reportasjene heller liker spørsmålene. Sånn er det vel... :\

Haha, jeg skal innrømme at det hender jeg spør drita folk, for de sier aldri nei. Men jeg må passe på så de vet hva de sier da, ellers bryter jeg jo et lass av punkter på vær varsom-plakaten.

Håper du klarer å sette fra deg flaska når du begynner på jobb igjen da, eller har det alt gått for langt? Har det?!
Antall ord: 378

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

TheMartine skrev:
ludoburgero skrev: Haha. Seriøst! Nå er du sånn "jeg tar deg ikke seriøst", bare fordi du er vant med å få den i fleisen selv, ikke sant? Jeg mente dette faktisk seriøst. ;p
Hihi. Javel, så får jeg tro deg da. Men det er bare fordi du spiller på mine egne opplevelser av å bli feiltolket :P
Nå setter du deg bare inn i en fiktiv offerrolle for mine antatte sosiopatiske tendenser.
Eller noe sånt ;p
Jeg trenger ikke guide, Stavanger er jo bare tre kvartaler stort :mozilla_laughing:
Som er liten lekeby! (nå tester jeg patrioten i deg)
Skal vi se... *kjenner etter.............................*

Ja, det er den jo! :D
Jeg blir litt truende når jeg skal tvinge musikk på folk. Hvis ikke funker det ikke, vet du. Synes du jeg ser skummel ut? Høhø. Braaaa :badgrin:
Se godt etter, så ser du at jeg har like tenner som Tarjei Strøm <3<3
God smak skal påtvinges. Ja, jeg vet det ikke funker ellers!
Egentlig ser du langt ifra skummel ut, bortsett fra at du ser litt sånn chiahuahuasint ut på det bildet du bruker på den nye kjempeseriøse profilen din på Nettby. :)

Tarjei Strøm? Jeg vet ikke hvem det er, men da vet jeg i det minste hvordan tennene hans ser ut(?) Så hvis du vil leke litt, så kan du bite noen i leggen mens de sover og skylde det på Tarjei Strøm! Smart!
Haha, jeg skal innrømme at det hender jeg spør drita folk, for de sier aldri nei. Men jeg må passe på så de vet hva de sier da, ellers bryter jeg jo et lass av punkter på vær varsom-plakaten.

Håper du klarer å sette fra deg flaska når du begynner på jobb igjen da, eller har det alt gått for langt? Har det?!
Dritings = lite kritisk. Den kjenner vel de fleste til.
Så du utnytter altså folk som er fulle. Stygt gjort. Jeg rister oppgitt på hodet.
[-X

:)

Nei, jeg har satt ifra meg flaska for ei stund nå tror jeg.
Har ikke drukket så mye siden vietnamkrigen, skulle jeg til å si. Det har vært noen få dagers opphold (kanskje 3-4) de siste 14 dagene. Da mener jeg ikke at jeg har drukket meg beruset hver gang, langt ifra altså. Men ei øl da, to da, tre-fire da, en sekspakning da, whiskey og cola, et par irish coffee på kveldene, baileys og kaffe, litt cider og sånt.

Skummelt. Så nå er det alkostopp (VG-ord!) ei stund. :)
*tar på seg fornuftighetsbrillene*
Antall ord: 436
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

ludoburgero skrev:
Nå setter du deg bare inn i en fiktiv offerrolle for mine antatte sosiopatiske tendenser.
Eller noe sånt ;p
Langt ifra fiktiv! Jeg er offeret i denne saken. Ferdig med det.

:P

Skal vi se... *kjenner etter.............................*

Ja, det er den jo! :D
:lol:

Skal du ikke kjefte og gneldre og forsvare byen din?
God smak skal påtvinges. Ja, jeg vet det ikke funker ellers!
Egentlig ser du langt ifra skummel ut, bortsett fra at du ser litt sånn chiahuahuasint ut på det bildet du bruker på den nye kjempeseriøse profilen din på Nettby. :)

Tarjei Strøm? Jeg vet ikke hvem det er, men da vet jeg i det minste hvordan tennene hans ser ut(?) Så hvis du vil leke litt, så kan du bite noen i leggen mens de sover og skylde det på Tarjei Strøm! Smart!

Hva betyr chiahuahuasint? Ser jeg ut som ei bikkje for deg? :(
Og FYI, Nettbyprofilen min har jeg lagt hele sjela mi i, så vær kul å ikke diss! Hehe. Nei, jeg må lage jallaprofil på et sånn jallasted. Hvorfor er det bare fjortiser innom meeeg?

Tarjei Strøm? TARJEI STRØM?
Bilde

See?

Dritings = lite kritisk. Den kjenner vel de fleste til.
Så du utnytter altså folk som er fulle. Stygt gjort. Jeg rister oppgitt på hodet.
[-X

:)

Nei, jeg har satt ifra meg flaska for ei stund nå tror jeg.
Har ikke drukket så mye siden vietnamkrigen, skulle jeg til å si. Det har vært noen få dagers opphold (kanskje 3-4) de siste 14 dagene. Da mener jeg ikke at jeg har drukket meg beruset hver gang, langt ifra altså. Men ei øl da, to da, tre-fire da, en sekspakning da, whiskey og cola, et par irish coffee på kveldene, baileys og kaffe, litt cider og sånt.

Skummelt. Så nå er det alkostopp (VG-ord!) ei stund. :)
*tar på seg fornuftighetsbrillene*
Ja, jeg utnytter fulle folk. På mange måter, heheee :badgrin:

Jeg har en del erfaring med alkoholikere, faktisk. Litt for mye, for å være ærlig. Send en PM du, hvis du vil ha hjelp :mozilla_laughing:
Antall ord: 352

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Antall ord: 7
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

TheMartine skrev:Langt ifra fiktiv! Jeg er offeret i denne saken. Ferdig med det.
Stakkars... :-({|=
:lol:

Skal du ikke kjefte og gneldre og forsvare byen din?
Nei, jeg elsker byen min jeg. Men at den er en liten lekelandsby har du nok rett i.
Den er akkurat passe stor.

"This town is not big enough for the two of us!"
(filmquiz, nå tester jeg kunnskapene dine) ;)
Hva betyr chiahuahuasint? Ser jeg ut som ei bikkje for deg? :(
Og FYI, Nettbyprofilen min har jeg lagt hele sjela mi i, så vær kul å ikke diss! Hehe. Nei, jeg må lage jallaprofil på et sånn jallasted. Hvorfor er det bare fjortiser innom meeeg?

Tarjei Strøm? TARJEI STRØM?
Bilde

See?
Tarjei Strøm ligner ikke på noen hund ihvertfall...

Neida, du ligner heller ikke på Tarjei Strøm. Tennene vet jeg ikke med.
Du ser ikke ut som ei bikkje heller. Du ser likevel chiahuahuasint ut på bildet ;P

Fordi fjortiser er hovedbrukerne på Nettby, er det sikkert flest av dem innom deg.
Jeg får helst besøk av eldre damer eller fjortiser selv.
Og det er de eldre damene som skriver, hvis noen i det hele tatt skriver.
Og det er like moro hver gang.
Ja, jeg utnytter fulle folk. På mange måter, heheee :badgrin:

Jeg har en del erfaring med alkoholikere, faktisk. Litt for mye, for å være ærlig. Send en PM du, hvis du vil ha hjelp :mozilla_laughing:
Så du trives godt med avholdssituasjonen din da, når du kan utnytte de som ikke har like bra karakter og viljestyrke som deg? Nei, nå blir jeg bare sjokkert...
Dette hadde jeg ikke trodd om deg! :roll:

Jeg har også bred erfaring med alkoholiker, i alle kjønn (mange av dem?) og varianter. Og jeg nekter at jeg er på vei til å bli en av dem. Nå synes jeg du er frekk :(
Antall ord: 313

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

ludoburgero skrev: Stakkars... :-({|=
Sarcasm, eh?

Nei, jeg elsker byen min jeg. Men at den er en liten lekelandsby har du nok rett i.
Den er akkurat passe stor.

"This town is not big enough for the two of us!"
(filmquiz, nå tester jeg kunnskapene dine) ;)
Det er ikke noe film det, Espen. Det er en Ole Evenrud-sang? :D
Nei, veit ikke jeg. Noe med Clintern?
Tarjei Strøm ligner ikke på noen hund ihvertfall...

Neida, du ligner heller ikke på Tarjei Strøm. Tennene vet jeg ikke med.
Du ser ikke ut som ei bikkje heller. Du ser likevel chiahuahuasint ut på bildet ;P

Fordi fjortiser er hovedbrukerne på Nettby, er det sikkert flest av dem innom deg.
Jeg får helst besøk av eldre damer eller fjortiser selv.
Og det er de eldre damene som skriver, hvis noen i det hele tatt skriver.
Og det er like moro hver gang.
Skulle gjerne lignet på ham...eller, hvis jeg var gutt så. Og tennene er kliss like, det får du bare akseptere.
Javel, så ser jeg chihuahuasint ut, og da velger jeg å tolke det positivt. For du kunne bare våge å være frekk :P

Men altså, hvorfor gidder en 14-åring å sjekke ut en 22-åring? Dette skjønner jeg ikke. Jeg var ikke veldig interessert i folk på den alderen da jeg var 14. Gamle menn har jeg ikke sett snurten av ennå, Nettby var overhodet ikke som jeg hadde håpet :(
Så du trives godt med avholdssituasjonen din da, når du kan utnytte de som ikke har like bra karakter og viljestyrke som deg? Nei, nå blir jeg bare sjokkert...
Dette hadde jeg ikke trodd om deg! :roll:

Jeg har også bred erfaring med alkoholiker, i alle kjønn (mange av dem?) og varianter. Og jeg nekter at jeg er på vei til å bli en av dem. Nå synes jeg du er frekk :(
Synd for dem at de svake, da. Jeg må jo finne glede i livet jeg også, og det finner jeg tilfeldigvis på den måten :badgrin:

Jeg er ikke frekk, jeg prøver bare å hjelp. Fornektelsen lyser ut av hele deg!
Antall ord: 357

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

TheMartine skrev:Sarcasm, eh?
Spiller det noen rolle om jeg sier ja eller nei nå?
Det er ikke noe film det, Espen. Det er en Ole Evenrud-sang? :D
Nei, veit ikke jeg. Noe med Clintern?
Vet ikke jeg heller. :mozilla_oops:
Skulle gjerne lignet på ham...eller, hvis jeg var gutt så. Og tennene er kliss like, det får du bare akseptere.
Javel, så ser jeg chihuahuasint ut, og da velger jeg å tolke det positivt. For du kunne bare våge å være frekk :P
Jeg tør ikke være frekk mot deg. Enda.
:^o

En dag skal jeg lage egen ordbok, så skal du få slå opp på chiahuahuasint.
Men altså, hvorfor gidder en 14-åring å sjekke ut en 22-åring? Dette skjønner jeg ikke. Jeg var ikke veldig interessert i folk på den alderen da jeg var 14. Gamle menn har jeg ikke sett snurten av ennå, Nettby var overhodet ikke som jeg hadde håpet :(
Hadde jeg vært 14, så hadde jeg nok ikke sjekket ut en hvilken som helst 22-åring.
Men jeg hadde nok sjekket ut de jeg syntes så bra ut for det!
Kanskje du er sånn småripsmagnet? Selv er jeg jo homomagnet på byen.
Slår ikke feil :\
Synd for dem at de svake, da. Jeg må jo finne glede i livet jeg også, og det finner jeg tilfeldigvis på den måten :badgrin:

Jeg er ikke frekk, jeg prøver bare å hjelp. Fornektelsen lyser ut av hele deg!
Hva om jeg tok dette som en seriøs fornærmelse?
Hadde du tatt meg alvorlig da? Eller prøver du å lære meg ei lekse? ;p
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Nå var jo kamera bruken under filmen også temmelig "Blair Witch" også da. Bare for å skape litt stemning.
Ligner nok mer på steinformasjon, selv om ikke det syntes på filmen. Det er nok litt av et reklame jippo for turist industrien i Trondheim.
Kanskje der er et pr. kåt spøkelse, som bare hopper fram med jevne mellomrom, for å holde interessen oppe.
Antall ord: 63
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

ludoburgero skrev: Spiller det noen rolle om jeg sier ja eller nei nå?
None at all.
Jeg tør ikke være frekk mot deg. Enda.

Enda? Hehe.Jeg tror folk tør å være frekke før de blir kjent med meg, også blir de kjent med meg og livredde, og så blir de godt kjent med meg og tør å være frekke igjen.

Okei, da får jeg bare sitte her som et spørsmålstegn helt til du får skrevet boka di, da :P
Hadde jeg vært 14, så hadde jeg nok ikke sjekket ut en hvilken som helst 22-åring.
Men jeg hadde nok sjekket ut de jeg syntes så bra ut for det!
Kanskje du er sånn småripsmagnet? Selv er jeg jo homomagnet på byen.
Slår ikke feil :\
Haha, tviiiiler sterkt på at det er derfor. De er vel bare innom alle. Punktum. Skjønt...små datapartygutter har alltid hatt en greie for meg. Hmm..

Homomagnet? Hehe, er du det du? Blir mye gratis drikke på deg da. De derre homsene har jo ræva full av penger, vet du :mozilla_laughing:
Hva om jeg tok dette som en seriøs fornærmelse?
Hadde du tatt meg alvorlig da? Eller prøver du å lære meg ei lekse? ;p
Hmm...vet ikke, egentlig. Jeg bare fjaser rundt. Men om du faktisk hadde blitt fornærmet, hadde det bare bevist at det var et snev av sannhet i det :P
Antall ord: 263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Shania skrev:[...]
Kanskje der er et pr. kåt spøkelse, som bare hopper fram med jevne mellomrom, for å holde interessen oppe.
Det holder lenge for meg. Spøkelse er spøkelse :mozilla_laughing:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

TheMartine skrev:
jai skrev: Jeg tør ikke være frekk mot deg. Enda.

Enda? Hehe.Jeg tror folk tør å være frekke før de blir kjent med meg, også blir de kjent med meg og livredde, og så blir de godt kjent med meg og tør å være frekke igjen.

Okei, da får jeg bare sitte her som et spørsmålstegn helt til du får skrevet boka di, da :P
Så du ikke Pinocchio™©Disney's-smiley'en min?
I tilfelle du ikke har hørt ryktet, så skal de ha det til at nesen hans vokste når han løy. Og det vil egentlig, for å gi det inn med teskje, si at jeg faktisk TØR å være frekk mot deg. Enda, og imorgen. Jeg blir ikke livredd deg uansett hvor mye du prøver :)

Regn med at ordboka bare gir en forklaring ala:

chiahuahuasint: se "Martine"
Haha, tviiiiler sterkt på at det er derfor. De er vel bare innom alle. Punktum. Skjønt...små datapartygutter har alltid hatt en greie for meg. Hmm..
Datapartygutter? :D Schlå tell! Du kan jo imponere dem med cs-skillza?
Homomagnet? Hehe, er du det du? Blir mye gratis drikke på deg da. De derre homsene har jo ræva full av penger, vet du :mozilla_laughing:
Det har blitt noe slik ja. Og at jeg har blitt tilbudt jobb som prostituert.
Vel, luksusprostituert faktisk av alle ting. Det var en trivelig samtale.
Mange gratis øl og cider, og en fyr som kysset på meg og insisterte på at jeg skulle være med ham hjem og at han skulle omvende meg. Pluss han påsto at han kunne lese i hendene mine, og der mente han at han så typiske homotegn.

Og det var faktisk den første og eneste gangen jeg noengang gikk på byen alene.
Var en trist kveld for mange herrens år siden, hadde krangla med dama og bestemte meg for en gangs skyld og gå på byen og "drikke meg fattig og drukne mine sorger".
Endte opp med at jeg bare ble full gratis og at jeg "skulle bare bort på dansegulvet og hilse på søstera mi som jeg så utpå der" (som bare var en unnskyldning til å springe til helvete opp etter nattbussen, fordi jeg var sikker på at han ville slepe meg hjem med kniv etterhvert) :lol:
Hmm...vet ikke, egentlig. Jeg bare fjaser rundt. Men om du faktisk hadde blitt fornærmet, hadde det bare bevist at det var et snev av sannhet i det :P
Jeg snakker jo til stadigheter om alkohol. Men egentlig tror jeg bare det er fordi jeg er så mektig imponert av hvordan du selv tar avstand fra den. Det er ikke mye sannhet i det, om det er et snev får du mene hva du vil om - det diskuterer jeg ikke ;p
Antall ord: 494

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

ludoburgero skrev: Så du ikke Pinocchio™©Disney's-smiley'en min?
I tilfelle du ikke har hørt ryktet, så skal de ha det til at nesen hans vokste når han løy. Og det vil egentlig, for å gi det inn med teskje, si at jeg faktisk TØR å være frekk mot deg. Enda, og imorgen. Jeg blir ikke livredd deg uansett hvor mye du prøver :)
Hva er Disney? Og hva slags freak er det som har en voksende nese. Nei, dette høres ut som en dårlig syretrip, a la den jeg hadde på Roskilde '99. Whoa!

Og joda, en vakker dag vil også du være livredd meg, det er bare et spørsmål om tid. Bare et spørsmål om tid... :badgrin:
Datapartygutter? :D Schlå tell! Du kan jo imponere dem med cs-skillza?
I could. Men heller SC-skillza, for de er bedre trent for øyeblikket. Egentlig har jeg spilt mest Diablo II i det siste, så jeg satser på det, jeg :D

Det har blitt noe slik ja. Og at jeg har blitt tilbudt jobb som prostituert.
Vel, luksusprostituert faktisk av alle ting. Det var en trivelig samtale.
Mange gratis øl og cider, og en fyr som kysset på meg og insisterte på at jeg skulle være med ham hjem og at han skulle omvende meg. Pluss han påsto at han kunne lese i hendene mine, og der mente han at han så typiske homotegn.

Og det var faktisk den første og eneste gangen jeg noengang gikk på byen alene.
Var en trist kveld for mange herrens år siden, hadde krangla med dama og bestemte meg for en gangs skyld og gå på byen og "drikke meg fattig og drukne mine sorger".
Endte opp med at jeg bare ble full gratis og at jeg "skulle bare bort på dansegulvet og hilse på søstera mi som jeg så utpå der" (som bare var en unnskyldning til å springe til helvete opp etter nattbussen, fordi jeg var sikker på at han ville slepe meg hjem med kniv etterhvert) :lol:
Vet du hva dette høres ut som? Luremus!
Du er ikke noe bedre enn alle puppeguriene der ute som stikke utrigninga si oppi fjeste på mannfolka for å høste gratis drinker, og så bli bitchy og overlegen når de blir lei. Fysj og fy, makan til utnyttelse O.o
Jeg snakker jo til stadigheter om alkohol. Men egentlig tror jeg bare det er fordi jeg er så mektig imponert av hvordan du selv tar avstand fra den. Det er ikke mye sannhet i det, om det er et snev får du mene hva du vil om - det diskuterer jeg ikke ;p
Skjønner ikke at det er noe å være imponert over. Jeg liker ikke alkohol. Punktum. Vær heller imponert over naturen, som lagde meg slik :P

Jeg kan lukte en alkis på mils avstand, så om det er noe her du ikke vil innrømme, skal jeg nok oppdage det. Vær sikker!
Antall ord: 504

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

TheMartine skrev:Hva er Disney? Og hva slags freak er det som har en voksende nese. Nei, dette høres ut som en dårlig syretrip, a la den jeg hadde på Roskilde '99. Whoa!
Walt Disney? Det er en satanist som iverksatte verdens største hjernevaskningsprosjekt for små barn og voksne, hvor de brukte animasjoner til å skape illusjoner og plante idéer i hodet på folk om hva slags gay-fairytale-fucked-up-verden vi egentlig lever i. Så ble alt realiteter. Og Pinocchio er metaforen for moral om at du aldri kan lyve uten å bli oppdaget. So shut up and don't question authority, osv!

Jeg er på en evig syretripp jeg. Hatt noen flashbacks?
Og joda, en vakker dag vil også du være livredd meg, det er bare et spørsmål om tid. Bare et spørsmål om tid... :badgrin:
Da venter jeg spent!
I could. Men heller SC-skillza, for de er bedre trent for øyeblikket. Egentlig har jeg spilt mest Diablo II i det siste, så jeg satser på det, jeg :D
Okay... du vet ikke hva Disney er... og jeg vet ikke hva SC er...
Fair enough.
Vet du hva dette høres ut som? Luremus!
Du er ikke noe bedre enn alle puppeguriene der ute som stikke utrigninga si oppi fjeste på mannfolka for å høste gratis drinker, og så bli bitchy og overlegen når de blir lei. Fysj og fy, makan til utnyttelse O.o
Forskjellen er at jeg forsøkte å snakke meg vekk ifra denne (egentlig disse to) homsene. Men begge insisterte på å spandere drikke på meg mens de fortalte meg om hva jobben var, hvor mye jeg ville komme til å tjene, etc. Selv om det bare var han ene som la an på meg. Og jeg var ikke bitchy, jeg var tvert imot snill. For han fortalte meg om hvor vanskelig det var å være homofil i ungdomstida, og at han ble ofte utstøtt (og ble det enda). Jeg fortalte ham at jeg aksepterte legningen hans og syntes det sto respekt for å gi etter for kjærligheten, helt ubetinget av hvilket kjønn man var tiltrukket, at jeg kjente andre bifile og homofile også. Og jeg forklarte ham at dessverre er jeg ikke homo og kommer aldri til å bli det heller, men at jeg tok det som et kompliment at han syntes jeg var pen og alt det der.

Sååååå... jeg syntes faktisk ikke jeg var bitch i det hele tatt.
Ikke luremus heller. Det var han som insisterte, og jeg takket nei til mer drikke flere ganger. Det var han som forsøkte å kjøpe meg med seg hjem.
Skjønner ikke at det er noe å være imponert over. Jeg liker ikke alkohol. Punktum. Vær heller imponert over naturen, som lagde meg slik :P
Moder Jord - jeg er så imponert for at du skapte denne kvinnen, og at du skapte henne slik du skapte henne! Imponert er jeg, Moder Jord! Mektig imponert!

Nei, det blir for pompøst. Jeg vil heller være imponert over at du tar dine valg. Eller mener du ikke du har fri vilje? Da kan vi heller ta Moder-Jord-versjonen min.
Jeg kan lukte en alkis på mils avstand, så om det er noe her du ikke vil innrømme, skal jeg nok oppdage det. Vær sikker!
Jeg kan bare lukte en alkis hvis han puster meg i trynet jeg.

Men mils avstand? Det tviler jeg litt på. Du kan neppe ha bedre luktesans enn hunder, som har cirka en million ganger sterkere nese enn mennesker.
Da har du jo ti trillioner sterkere nese (ja, jeg regnet det ut i hodet) enn andre mennesker! :o
Antall ord: 616

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bathory
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2008 21:06
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

andre skumle steder

Innlegg av Bathory »

men vi må da ha andre skumle steder i trøndelag enn Munkholmen? anyone?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links