Du glemte tingene som fløy gjennom lufta..Chronii skrev:Fordi det høres ekstremt overdrevet og usannsynlig ut (de svarte øynene for eksempel).
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Søsteren min besatt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
ånd
Dette tror jeg påChronii skrev:Sorry, men dette tror jeg ikke noe på.
Sist redigert av izabel på 15 Okt 2008 23:58, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Re: ånd
Jobber for mørket?? Det der er drittpreik!!izabel skrev:Dette tror jeg på, jeg har snakket med de som jobber for mørket. Skumle greier vøtt....Chronii skrev:Sorry, men dette tror jeg ikke noe på.
Antall ord: 38
Hide post links |
Diffusa skrev:izabel skrev:Chronii skrev:Sorry, men dette tror jeg ikke noe på.
Sist redigert av izabel på 16 Okt 2008 00:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
For meg er det der drittpreik og ingenting annet, og det er trolig slike utsagn som skremmer vannet av folk.izabel skrev:Nei, det er ikke drittpreik. Klarer man å snakke telepatisk, så får man kontakt med det meste...Diffusa skrev:Jobber for mørket?? Det der er drittpreik!!izabel skrev:Dette tror jeg på, jeg har snakket med de som jobber for mørket. Skumle greier vøtt....Chronii skrev:Sorry, men dette tror jeg ikke noe på.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Søsteren min besatt?
Kjempebra håper du kan holde oss oppdatert.L22 skrev:Jeg prøvde det du sa, jeg fikk henne irritert, og da begynte hun å kaste alle dvd'ene på meg. Altså, hun satt i stuen og plutselig fløy alle mot meg bare. Da kom mamma inn og jeg har snakket med henne om dette. Hun har snakket med en prest som skal komme imorgen.Mantropolix skrev:Hun er definitvt besatt av noe som er av det onde , det forundrer meg ikke om dette er en demon som prøver ødelegge henne og ta over sejelen hennes.L22 skrev:Jeg og noen venner drivde med spiritisme, vi kontaktet blandt annet satan og forskjellig. Da vi snakket med satan fikk vennen min panikk og slukkte alle lysene og knakk brettet og løp hjem. Vi ropte "NEI" og prøvde å stoppe han men det nyttet lite. Helt siden det har søsteren min oppført seg veldig rart. Hun har blitt kjempe agressiv og hun har til og med knurret til meg. Det er noe som IKKE er likt henne, vi er nesten bestevenner jeg og søsteren min. Hun er bare 1 år mindre enn meg, jeg er 15 og hun er 14.
Noen dager senere en kveld da jeg og søsteren min satt og så på en film, begynte plutselig bordet å riste, alt som var på bordet fallt av og knuste. Volumet på tv'en skrudde seg plutselig på fullt. Jeg begynte å hyle og sa til søsteren min, du må reise deg og komme deg vekk fra bordet. Da knurret hun kjempe høyt til meg å begynte å rope. Jeg så på ansiktet hennes og da hadde hun fått 2 kutt på kinnet som ikke hadde vært der før. Øynene hennes var helt svarte og det var helt forferdelig. Jeg hylte enda mer og fikk panikk så jeg løp bort til telefonen. Da gikk strømmen og søsteren min besvimte i sofaen.
Jeg tror virkelig søsteren min er besatt.
Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Du burde kontakte et medium eller en prest med engang.
Folk får bare slenge så mye dritt dem vil til meg , men det ejg sier mener jeg og jeg tror at du som opplever dette kan føle i hjertet ditt at det jeg nå skriver er sant.
Lytt med ditt hjerte og les det jeg skrev og føl om det jeg skrev her er sant .
jeg er sikkert på at det er slik d er etter endel erfaringer jeg har hatt at det jeg skriver er riktig , men det behøver ikke være riktig det er bare noe du kan føle med og lytte til ditt indre hjerte.Føl og lytt til din indre stemme og sjel og hjerte og du vil få svar på om det jeg sier kan være riktig . klem velsigne dere.
dette er symtomer som gjør at jeg skriver det slik og jeg vil si at sjelen til din søster er i fare , prøv og snakk med vedkommende som besettere henne.Du kan finne ut om dette er en demon med for eks spørre om den kan gjøre noe.Spør for eks. Kan du løfte dette borde ? vis meg hvor sterk du er , prøv og få den til gjøre det eller , la meg få se du åpner d skapet.Hvis denne ånden som har tatt over din søster kan åpne dører med kommando eller levitere ting osv eller kaste noe i veggen . at det skjer noe som ikke er menneskelig og av umenskelig krefter da er det en demon etter min sannhet da må du finne noen som kan hjelpe deg før d kan vre for sent for jo mere denne demonen får overtake over din søster jo flere av legionærene vil besette henne.Det begynner med en og resten følger med .Du synes nok det jeg sier høres helt teit ut og du tror kanse jeg lurer deg,men det jeg skriver er noe du må føle og meditere om fra ditt dypeste hjerte og sjel om det jeg skriver er san.Om du føler og ser det jeg skriver som sannhet så ber jeg deg oppsøke hjelp.Velsigne deg. Dine foreldre vil nok ikke tro før det virkelig skjer noe dramatisk.En ting du kan gjøre om du ser noen form for umenskelig ting er og ta med enten mor eller far intil søstra di da hun er besatt og prøv si noe til denne ånden om klarer du det , nei det tviler jeg på , du må prøve få ånden eller demonen til og bli litt irritert. viss du hører en lyd så le er det alt du klarer . du må prøve noe slik for ser din mor eller far fenomenet som jeg antar kommer til slutt skje om jeg har rett vil da kunne oppsøke hjelp.Demoner kommer igjennom ouikja brettet og ikke bare ånder som har vært mennesker før og set jeg leser er antydning til en ikke mennskelig skapning.
Før du ler av det jeg skriver .lytt med hjerte ditt der vil du finne ut om det jeg skriver er sannheten. velsigne dere.
Antall ord: 898
Hide post links |
Helt enig :mozilla_wink:Diffusa skrev:For meg er det der drittpreik og ingenting annet, og det er trolig slike utsagn som skremmer vannet av folk.izabel skrev:Nei, det er ikke drittpreik. Klarer man å snakke telepatisk, så får man kontakt med det meste...Diffusa skrev:Jobber for mørket?? Det der er drittpreik!!izabel skrev:Dette tror jeg på, jeg har snakket med de som jobber for mørket. Skumle greier vøtt....Chronii skrev:Sorry, men dette tror jeg ikke noe på.
Sist redigert av izabel på 16 Okt 2008 12:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Dessverre, jeg er mer enn klok nok til å vite at du ikke er sannferdig.izabel skrev:
Det var nok du som ble skremt....
Antall ord: 23
Hide post links |
Jeg bare tullerDiffusa skrev:Dessverre, jeg er mer enn klok nok til å vite at du ikke er sannferdig.izabel skrev:
Sist redigert av izabel på 16 Okt 2008 12:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Demoner finnes helt klart, men jeg tror ikke de er i stand til å gi folk svarte øyne.
Antall ord: 17
Hide post links |
Ånd
Ja, demoner finnes. Jeg er litt usikker på det med svarte øyne.Chronii skrev:Demoner finnes helt klart, men jeg tror ikke de er i stand til å gi folk svarte øyne.
Sist redigert av izabel på 16 Okt 2008 00:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
-
- Standard bruker
- 18
Nei, jeg trenger ikke tips, ellers takk.izabel skrev:Har du lyst på litt åndelig kontakt? Jeg kan gi deg noen tips :mozilla_wink:Diffusa skrev:Dessverre, jeg er mer enn klok nok til å vite at du ikke er sannferdig.izabel skrev:
Antall ord: 49
Hide post links |
Signerer.Astarte skrev:Det er det beste rådet; snakk med foreldrene deres og få hjelp den veien. Du virker som om du absolutt ikk skjønner alvoret i det hele tatt, når du tror at du skal fikse dette selv ved hjelp av noen personer som du ikke kjenner på et internettforum.L22 skrev:Det står nederst i innlegget mitt "Noen tips til hva jeg kan gjøre?" Jeg ba ikke om sånne "er dette enda en ouija debatt" eller "hun er bare fjortis". Jeg trenger hjelp, ikke folk som skriver bare for å komme og si at dette var dumt, og at vi er dumme som lekte med ouija, så jeg skal bare ignorere de andre innleggene bortsett fra det mattao sendte.
H*n er den eneste som faktisk har kommet med noe som faktisk kan HJELPE meg!
Men dette ER faktisk tåpelig å drive med, og dere ER faktisk barn.
Antall ord: 155
Hide post links |