Nei for det skjedde også med kusina til broren til elskerinnen til naboen jeg bodde ved siden av før.Skeptikerdama skrev:Men egentlig finnes denne historien i ørten varianter over samme tema, over hele verden og til alle tider. Det er en klassisk vandrehistorie.CandyMilla skrev:Hun venninna var jo egentlig ganske lur. Hun skulle sikkert ta livet sitt, men ville ikke ha skylden for det selv, så hun samlet vennegjengen og sa: Hei dere, vi tar og prøver sånn spiritisme. Jaaa, sa de andre da, og så tilbød hun seg å banke etterpå, så hentet hun tauet, for det hadde hun lagt bak huset kvelden i forveien, og så hang hun seg. Ganske ego dame vil jeg si..Dorothea skrev:SPIRITISME KAN VÆRE FARLIG!
Mora til en veninne av meg holdt på med det sammen noen venner en gang. Det var første og siste gang.
De begynte liksom helt vanlig, så skulle veninna gå ut å banke på alle fire hjørnene på huset. Det var et sånn gammeldags hus, sånn rektangelformet.
Det var ikke isolert, så de hørte når hun banka. Da hun hadde banka på 3 hjørner, ble det plutselig helt stille. De venta i ca. 10 min, så gikk de ut å skulle sjekke om hun var der fortsatt, eller om hun hadde trukket seg og gått hjem. Når de kom ut, fant de henne død, hengt i treet i hagen ! :S
Det er ganske Creepy : S
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Yay! Spilte spiritisme for første gang!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Re: Yay! Spilte spiritisme for første gang!
Antall ord: 252
Ain't that the way it goes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Les om advarselen her: www.mariondampier-jeans.com som er nederst på siden hennes. Ikke lek med ouiabrett/ånden i glassetCandyMilla skrev:Nei for det skjedde også med kusina til broren til elskerinnen til naboen jeg bodde ved siden av før.Skeptikerdama skrev:Men egentlig finnes denne historien i ørten varianter over samme tema, over hele verden og til alle tider. Det er en klassisk vandrehistorie.CandyMilla skrev:Dorothea skrev:SPIRITISME KAN VÆRE FARLIG!
Mora til en veninne av meg holdt på med det sammen noen venner en gang. Det var første og siste gang.
De begynte liksom helt vanlig, så skulle veninna gå ut å banke på alle fire hjørnene på huset. Det var et sånn gammeldags hus, sånn rektangelformet.
Det var ikke isolert, så de hørte når hun banka. Da hun hadde banka på 3 hjørner, ble det plutselig helt stille. De venta i ca. 10 min, så gikk de ut å skulle sjekke om hun var der fortsatt, eller om hun hadde trukket seg og gått hjem. Når de kom ut, fant de henne død, hengt i treet i hagen ! :S
Det er ganske Creepy : S
Hun venninna var jo egentlig ganske lur. Hun skulle sikkert ta livet sitt, men ville ikke ha skylden for det selv, så hun samlet vennegjengen og sa: Hei dere, vi tar og prøver sånn spiritisme. Jaaa, sa de andre da, og så tilbød hun seg å banke etterpå, så hentet hun tauet, for det hadde hun lagt bak huset kvelden i forveien, og så hang hun seg. Ganske ego dame vil jeg si..
Antall ord: 275
Hide post links |
øhm,, ikke for å fornærme noen, men jeg tror dere overdriver med at det er farlig. hvis man vet hva man gjør og har beskyttelse går det som oftest bra, og ingen friker ut eller går og henger seg..
Antall ord: 42
Hide post links |
ja,men du visste jo ikke hvordan du skulle gjøre det,fordi det var din første gang,å du gjorde det alene..hmm..jeg syns i allefall det ikke virka særlig lurt
Antall ord: 34
Hide post links |
selv om det var første gang viste jeg hva jeg skulle gjøre. har lest mye om det på google og sånt.. hadde brukt flere uker å forberede meg og finne ut hvordan jeg skulle gjøre det xP
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Flink jente heheLiza skrev:selv om det var første gang viste jeg hva jeg skulle gjøre. har lest mye om det på google og sånt.. hadde brukt flere uker å forberede meg og finne ut hvordan jeg skulle gjøre det xP
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Herlig!!jon blund skrev:Kverrulant!!!Diffusa skrev: Mangler en u inni der
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
NEI! KverulantDiffusa skrev:Herlig!!jon blund skrev:Kverrulant!!!Diffusa skrev: Mangler en u inni der
Antall ord: 16
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jo herlig!! Han hadde nemlig en r for meget inni derCandyMilla skrev:NEI! KverulantDiffusa skrev:Herlig!!jon blund skrev:Kverrulant!!!Diffusa skrev: Mangler en u inni der
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Lokalisering: mandal
er det virklig mulig å vise så lite respekt, vet du hva spiritisme betyr? har selv brukt ouija brettet i flere år før jeg begynte å jobbe som medium, det er et flott verktøy, men jeg blir så steike forbanna når jeg hører at dere SPILLER spiritisme! da synes jeg du kan holde deg til ludo og monopol!Liza skrev:Hei, ca kl 12 i natt begynte jeg å spille spiritisme. Det var første gangen, så jeg var litt spent og redd. Det var ganske creepy. For å teste en gang så holdt jeg to fingre på en mynt. Jeg startet i midten der det var bilde av et pentagram. Jeg spurte om det var noen der, og det føltes ut som om jeg mista følelsen i hendene og begynte å dytte mynten av meg selv. Da ble jeg jo drit redd og sa til ånden at jeg ikke var helt klar enda, og at jeg måtte be han om å dra, så flyttet mynten seg tilbake til pentagrammet og der stoppet den litt hardt. Så ventet jeg en stund og gjorde meg klar. Jeg slo av tv'en og pc'en og ryddet vekk søppeltårnet på bordet mitt så jeg hadde plass til arket.
Så skulle jeg begynne på ordentlig. Jeg spurte et par ganger om det var noen der, og til slutt sa den ja. Så spurte jeg hva den heter så sa den Axer. Han var syv år gammel. Det sa han i hvert fall. Jeg spurte om han var en ond ånd. Da sa han ja, men når jeg spurte om han ville skade meg, sa han nei :mozilla_smile: . Han var ganske snill.
Til slutt spurte jeg om han på en eller annen måte kunne hjelpe meg å åpne det tredje øyet. Han sa ja, og da jeg spurte hvordan, sa han Å B Y tre ganger. Noen som har peiling på hva han kan ha ment? Og jeg ble litt usikker om jeg avsluttet riktig. Jeg sa bare til han at nå vil jeg at han skal gå, så takket jeg hjelperen min for beskyttelsen. Så flyttet mynten seg tilbake til midten. Han kan umulig ha blitt sur, fordi han sa selv at han var sliten. Men når jeg så på mynten var det små hakk på den siden jeg hadde hatt oppåver. Jeg kan ikke huske at de var der før.
Antall ord: 405
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
jeg SPILLER jo ikke spiritisme, det er bare sånn jeg sier det. hvordan skal man lissom ellers si det??ravnen01 skrev:er det virklig mulig å vise så lite respekt, vet du hva spiritisme betyr? har selv brukt ouija brettet i flere år før jeg begynte å jobbe som medium, det er et flott verktøy, men jeg blir så steike forbanna når jeg hører at dere SPILLER spiritisme! da synes jeg du kan holde deg til ludo og monopol!Liza skrev:Hei, ca kl 12 i natt begynte jeg å spille spiritisme. Det var første gangen, så jeg var litt spent og redd. Det var ganske creepy. For å teste en gang så holdt jeg to fingre på en mynt. Jeg startet i midten der det var bilde av et pentagram. Jeg spurte om det var noen der, og det føltes ut som om jeg mista følelsen i hendene og begynte å dytte mynten av meg selv. Da ble jeg jo drit redd og sa til ånden at jeg ikke var helt klar enda, og at jeg måtte be han om å dra, så flyttet mynten seg tilbake til pentagrammet og der stoppet den litt hardt. Så ventet jeg en stund og gjorde meg klar. Jeg slo av tv'en og pc'en og ryddet vekk søppeltårnet på bordet mitt så jeg hadde plass til arket.
Så skulle jeg begynne på ordentlig. Jeg spurte et par ganger om det var noen der, og til slutt sa den ja. Så spurte jeg hva den heter så sa den Axer. Han var syv år gammel. Det sa han i hvert fall. Jeg spurte om han var en ond ånd. Da sa han ja, men når jeg spurte om han ville skade meg, sa han nei :mozilla_smile: . Han var ganske snill.
Til slutt spurte jeg om han på en eller annen måte kunne hjelpe meg å åpne det tredje øyet. Han sa ja, og da jeg spurte hvordan, sa han Å B Y tre ganger. Noen som har peiling på hva han kan ha ment? Og jeg ble litt usikker om jeg avsluttet riktig. Jeg sa bare til han at nå vil jeg at han skal gå, så takket jeg hjelperen min for beskyttelsen. Så flyttet mynten seg tilbake til midten. Han kan umulig ha blitt sur, fordi han sa selv at han var sliten. Men når jeg så på mynten var det små hakk på den siden jeg hadde hatt oppåver. Jeg kan ikke huske at de var der før.
Antall ord: 427
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Tja...hvis du ikke vet det, så bør du kanskje ikke drive med det...
Ut fra det du skrev er nok det en god ide uansett...
Ut fra det du skrev er nok det en god ide uansett...
Antall ord: 27
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Her er en liten tommelfinger-regel:
Hvis du er så lite åndelig utviklet at du trenger et ouija-brett for å snakke med ånder bør du la være fordi da får du bare kontakt med lite utviklede ånder...altså de som er farlige og uberegnelige.
Hvis du ønsker kontakt med ånder så finnes det bedre og mer intelligente måter å gjøre det på. Å lære meditasjon er skritt #1. Uten et stille sinn som kan skille klinten fra hveten er all åndelig eksperimentering og lek potensielt desillusjonerende.
Hvis du er så lite åndelig utviklet at du trenger et ouija-brett for å snakke med ånder bør du la være fordi da får du bare kontakt med lite utviklede ånder...altså de som er farlige og uberegnelige.
Hvis du ønsker kontakt med ånder så finnes det bedre og mer intelligente måter å gjøre det på. Å lære meditasjon er skritt #1. Uten et stille sinn som kan skille klinten fra hveten er all åndelig eksperimentering og lek potensielt desillusjonerende.
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Lokalisering: mandal
'jon blund skrev:Her er en liten tommelfinger-regel:
ouija brett er ikke nole verre en automatskrift eller meditative tilstander for å få kontakt, men med uvitenhet og bruk av ouija brettet på feil måte så kan man åne for andre dimensjoner som man lettere åpner en lukker. HUSK spiritisme betyr åndelære
Antall ord: 137
Hide post links |