Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er dette gjenferd?var forstyrrelser på mange bilder også.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Er dette gjenferd?var forstyrrelser på mange bilder også.
Like ved der jeg bor, er det en låve som det sies at det har hengt seg en mann.
Ei veninne av meg og jeg gikk rundt inne på låven og tok bilder. mobil-kameraet hennes ble forstyrra av noe, fordi det ble streker og forskyvninger på bildet.
når vi kom hjem til henne, studerte vi bildene nærmere. Plutselig så vi at det var en skikkelse av en mann på det ene bildet. så vi ble nysgjerrige, så stakk ned litt etterpå igjen.
Henne fikk forstyrrelser da også, men vi fikk ikke noen skikkelse på bildet den 2. gangen vi var der..
men vi tok jo mange bilder, plutselig var det helt normalt igjen, og plutselig var det forstyrrelser.
noen som har opplevd noe lignende.
Vi trudde aldri vi skulle få en skikkelse av det som var der på photo.
Så det var spennende.
Kommenter gjerne hva dere syntes.. Jeg legger ut en link til bildet..
http://static.nettby.no/users/k/i/m/kim ... oo_034.JPG
Ei veninne av meg og jeg gikk rundt inne på låven og tok bilder. mobil-kameraet hennes ble forstyrra av noe, fordi det ble streker og forskyvninger på bildet.
når vi kom hjem til henne, studerte vi bildene nærmere. Plutselig så vi at det var en skikkelse av en mann på det ene bildet. så vi ble nysgjerrige, så stakk ned litt etterpå igjen.
Henne fikk forstyrrelser da også, men vi fikk ikke noen skikkelse på bildet den 2. gangen vi var der..
men vi tok jo mange bilder, plutselig var det helt normalt igjen, og plutselig var det forstyrrelser.
noen som har opplevd noe lignende.
Vi trudde aldri vi skulle få en skikkelse av det som var der på photo.
Så det var spennende.
Kommenter gjerne hva dere syntes.. Jeg legger ut en link til bildet..
http://static.nettby.no/users/k/i/m/kim ... oo_034.JPG
Sist redigert av kimm-91 - sluttet på 26 Jul 2008 18:12, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 172
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Har du bilde av samme sted/ område som på det bildet uten forstyrrelsene?
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2007 19:34
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Fet
Jeg må si jeg har mine tvil.
Jeg har tatt mange bilder med forstyrrelser og såkalte "orbs" oppgjennom, tilogmed forstyrrelser som kommer opp fra graver.. men det er fint sjelden at det faktisk er energier. som regel er det støv på linsa, vann på linsa, støv i rommet, lys eller annet som forstyrrer.
Det at bildet faktisk er tatt med mobilkamera får meg bare til å tvile enda mer..
Jeg har tatt mange bilder med forstyrrelser og såkalte "orbs" oppgjennom, tilogmed forstyrrelser som kommer opp fra graver.. men det er fint sjelden at det faktisk er energier. som regel er det støv på linsa, vann på linsa, støv i rommet, lys eller annet som forstyrrer.
Det at bildet faktisk er tatt med mobilkamera får meg bare til å tvile enda mer..
Antall ord: 72
Du skal ikke være redd for mørket, du skal være redd for det som er I mørket!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Lokalisering: mandal
Når jeg ser sånne bilder spør jeg meg hva er motivet?
dette er kun skygge kasting, ta et bilde av veggen din og jeg garanterer at du kan se mange ansikter. Photoshop er er fint verktøy å bruke for å eliminere dette, orbs er refleksjoner fra støv eller luftfuktighet
dette er kun skygge kasting, ta et bilde av veggen din og jeg garanterer at du kan se mange ansikter. Photoshop er er fint verktøy å bruke for å eliminere dette, orbs er refleksjoner fra støv eller luftfuktighet
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Ser kun et hull i den legablokka og det ser ut som om lyset slår inn ifra vinduene...
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hadde det vært et bilde av samme område og fra samme ståsted uten forstyrrelser så hadde det vært gøy å sammenligne.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ja, det må man jo ha. Spesielt når bildet er av så dårlig kvalitet.Diffusa skrev:Hadde det vært et bilde av samme område og fra samme ståsted uten forstyrrelser så hadde det vært gøy å sammenligne.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Lokalisering: mandal
orbs kommer kun på digitale kamra og det er deres svakhetTheMartine skrev:Ja, det må man jo ha. Spesielt når bildet er av så dårlig kvalitet.Diffusa skrev:Hadde det vært et bilde av samme område og fra samme ståsted uten forstyrrelser så hadde det vært gøy å sammenligne.
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ja, det er veldig rart. Spesielt nå som så og si alle har digitalkamera med 4,5,6 mpx.Diffusa skrev:Her inne er alle bilder av dårlig kvalitet
Mine bilder er forøvrig clear as day, men så ser man ikke noe på dem heller da, hehe.
Antall ord: 49
Hide post links |
det spøker hos veninna mi,å neste gang jeg er der,skal jeg ta masse bilder :mozilla_smile:
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Paranormal er stedet for å legge inn bilder som suger.TheMartine skrev:Ja, det er veldig rart. Spesielt nå som så og si alle har digitalkamera med 4,5,6 mpx.Diffusa skrev:Her inne er alle bilder av dårlig kvalitet
Mine bilder er forøvrig clear as day, men så ser man ikke noe på dem heller da, hehe.
Hey, fornekter du tomatsjela på bildene dine?
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ta gode bilder damomsegullet skrev:det spøker hos veninna mi,å neste gang jeg er der,skal jeg ta masse bilder :mozilla_smile:
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Eeeh. Tomatsjela? Nei, den fornekter jeg aldeles ikke.Diffusa skrev: Paranormal er stedet for å legge inn bilder som suger.
Hva er tomatsjela? En tomat som spøker?
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Sorry jeg blanda litt, var jo Gina sitt bildeTheMartine skrev:Eeeh. Tomatsjela? Nei, den fornekter jeg aldeles ikke.Diffusa skrev: Paranormal er stedet for å legge inn bilder som suger.
Hva er tomatsjela? En tomat som spøker?
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... sc&start=0
Antall ord: 55
Hide post links |