Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Elingaard herregård.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: mandal
Jeg var på ellinggård med bladet mag for 4-5 år siden, aldri blitt mere skuffet noen gang, stillere og kjedligere sted finner dere ikke.
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Kan du si,men da er det vel idielt for spøkelser?, - stille stederravnen01 skrev:Jeg var på ellinggård med bladet mag for 4-5 år siden, aldri blitt mere skuffet noen gang, stillere og kjedligere sted finner dere ikke.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hehe
er ikek mye aktivitet om man må sitte hysj hysj og lytte etter liv =)ALP skrev:Kan du si,men da er det vel idielt for spøkelser?, - stille stederravnen01 skrev:Jeg var på ellinggård med bladet mag for 4-5 år siden, aldri blitt mere skuffet noen gang, stillere og kjedligere sted finner dere ikke.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Re: hehe
Kommer når du minst aner det,hørte kvister som knakk i skogen nedenfor Elingard,vet ikke om det var dyr,men det var litt skummelt.ravnen01 skrev:er ikek mye aktivitet om man må sitte hysj hysj og lytte etter liv =)ALP skrev:Kan du si,men da er det vel idielt for spøkelser?, - stille stederravnen01 skrev:Jeg var på ellinggård med bladet mag for 4-5 år siden, aldri blitt mere skuffet noen gang, stillere og kjedligere sted finner dere ikke.
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
er mere liv når du ser ting blir kasta etter deg og du visuelt ser og hører. er jo mye elg rund ellinggårdALP skrev:Kommer når du minst aner det,hørte kvister som knakk i skogen nedenfor Elingard,vet ikke om det var dyr,men det var litt skummelt.ravnen01 skrev:er ikek mye aktivitet om man må sitte hysj hysj og lytte etter liv =)ALP skrev:Kan du si,men da er det vel idielt for spøkelser?, - stille stederravnen01 skrev:Jeg var på ellinggård med bladet mag for 4-5 år siden, aldri blitt mere skuffet noen gang, stillere og kjedligere sted finner dere ikke.
se desse klippene elsker dem, viser også hvordan dyr reagerer på energiene, katter liker seg best der det er mest energi, mens hundene er redde og avskyr dem. hester er helt lik hundene i reaksjon.
http://www.youtube.com/watch?v=r03M4mRR ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=p5_RpNgxptQ
Antall ord: 167
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Joda,men man kan vel ikke akkurat forvente noen poltergeist film når man kommer til stedet?,ja det kan ha vært en elg - katter liker vist ånder,hørt det...Takk for linkene!ravnen01 skrev:er mere liv når du ser ting blir kasta etter deg og du visuelt ser og hører. er jo mye elg rund ellinggårdALP skrev:Kommer når du minst aner det,hørte kvister som knakk i skogen nedenfor Elingard,vet ikke om det var dyr,men det var litt skummelt.ravnen01 skrev:er ikek mye aktivitet om man må sitte hysj hysj og lytte etter liv =)ALP skrev:Kan du si,men da er det vel idielt for spøkelser?, - stille stederravnen01 skrev:Jeg var på ellinggård med bladet mag for 4-5 år siden, aldri blitt mere skuffet noen gang, stillere og kjedligere sted finner dere ikke.
se desse klippene elsker dem, viser også hvordan dyr reagerer på energiene, katter liker seg best der det er mest energi, mens hundene er redde og avskyr dem. hester er helt lik hundene i reaksjon.
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
du burde ta en tur til http://www.borgvattnet.eu/ALP skrev:Joda,men man kan vel ikke akkurat forvente noen poltergeist film når man kommer til stedet?,ja det kan ha vært en elg - katter liker vist ånder,hørt det...Takk for linkene!ravnen01 skrev:er mere liv når du ser ting blir kasta etter deg og du visuelt ser og hører. er jo mye elg rund ellinggårdALP skrev:Kommer når du minst aner det,hørte kvister som knakk i skogen nedenfor Elingard,vet ikke om det var dyr,men det var litt skummelt.ravnen01 skrev:er ikek mye aktivitet om man må sitte hysj hysj og lytte etter liv =)ALP skrev: Kan du si,men da er det vel idielt for spøkelser?, - stille steder
hadde treff på skillingmark for 9 gang for litt siden, men noen har desverre eller egentlig heldigvis rensa det som satt igjen det som var der. så neste sommer blir det treff på prestegården
Antall ord: 223
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Å FY FAEN, det er noe av det verste jeg har sett :mozilla_surprised:
Hvorfor flytter han ikke? Flytt mann, flytt!
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Ikke flytt ! kan jeg bo !TheMartine skrev:Å FY FAEN, det er noe av det verste jeg har sett :mozilla_surprised:
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ja, hahaha! Du får spørre ham om du kan lage deg en loftsleilighet der. Fytti helvete så noia jeg hadde hatt i det huset der :mozilla_surprised:ALP skrev:Ikke flytt ! kan jeg bo !TheMartine skrev:Å FY FAEN, det er noe av det verste jeg har sett :mozilla_surprised:
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Skulle låst deg inn på loftet,ja det hadde jeg gjortTheMartine skrev:Ja, hahaha! Du får spørre ham om du kan lage deg en loftsleilighet der. Fytti helvete så noia jeg hadde hatt i det huset der :mozilla_surprised:ALP skrev:Ikke flytt ! kan jeg bo !TheMartine skrev:Å FY FAEN, det er noe av det verste jeg har sett :mozilla_surprised:
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
kunne ringt meg vet du utdrivelse.no når jeg får igjen lappen skal jeg kjøpe meg en audi s6 stasjonsvogn sort med ghostbuster logoen påALP skrev:Ikke flytt ! kan jeg bo !TheMartine skrev:Å FY FAEN, det er noe av det verste jeg har sett :mozilla_surprised:
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Intressant,er det du som var på Åndenes Makt på TVN?ravnen01 skrev:kunne ringt meg vet du utdrivelse.no når jeg får igjen lappen skal jeg kjøpe meg en audi s6 stasjonsvogn sort med ghostbuster logoen påALP skrev:Ikke flytt ! kan jeg bo !TheMartine skrev:Å FY FAEN, det er noe av det verste jeg har sett :mozilla_surprised:
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvis du hadde gjort det, DA altså. Jeg hadde nok bare satt meg ned og begynte å grine. Fikk jo helt tårer i øynene bare av filmklippene :mozilla_surprised:ALP skrev:Skulle låst deg inn på loftet,ja det hadde jeg gjortTheMartine skrev: Ja, hahaha! Du får spørre ham om du kan lage deg en loftsleilighet der. Fytti helvete så noia jeg hadde hatt i det huset der :mozilla_surprised:
Også hadde jeg myrdet deg hvis jeg slapp ut!
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Jeg er så jævla slem ,nei ikke drep meg,er ikke så illeTheMartine skrev:Hvis du hadde gjort det, DA altså. Jeg hadde nok bare satt meg ned og begynte å grine. Fikk jo helt tårer i øynene bare av filmklippene :mozilla_surprised:ALP skrev:Skulle låst deg inn på loftet,ja det hadde jeg gjortTheMartine skrev: Ja, hahaha! Du får spørre ham om du kan lage deg en loftsleilighet der. Fytti helvete så noia jeg hadde hatt i det huset der :mozilla_surprised:
Også hadde jeg myrdet deg hvis jeg slapp ut!
Antall ord: 99
Hide post links |