Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev:TØR DU IKKE!!!ALP skrev:Jeg skal overnatte der alene til uka...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Elingaard herregård.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Antall ord: 52
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Du er gal.ALP skrev:Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev:TØR DU IKKE!!!ALP skrev:Jeg skal overnatte der alene til uka...
Hvilken dag? Kanskje...du får besøk, høhø
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
He he,ja er nok litt gal,men det må man vel nesten være for å drive med dette? Tenk å kunne få festet ett eller annet til kamera,ville blitt min lykkeligste dag Ja,til uka blir det spennende...TheMartine skrev:Du er gal.ALP skrev:Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev:TØR DU IKKE!!!ALP skrev:Jeg skal overnatte der alene til uka...
Hvilken dag? Kanskje...du får besøk, høhø
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det håper jeg inderlig du gjør, vi trenger bevisALP skrev: He he,ja er nok litt gal,men det må man vel nesten være for å drive med dette? Tenk å kunne få festet ett eller annet til kamera,ville blitt min lykkeligste dag Ja,til uka blir det spennende...
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Yeep,og det blir servert på youtube,hvis jeg kommer hjem levendeTheMartine skrev:Det håper jeg inderlig du gjør, vi trenger bevisALP skrev: He he,ja er nok litt gal,men det må man vel nesten være for å drive med dette? Tenk å kunne få festet ett eller annet til kamera,ville blitt min lykkeligste dag Ja,til uka blir det spennende...
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Og hvis du IKKE kommer hjem levende, skal jeg lete rundt på gården og finne kameraet ditt, og personlig legge det ut på YouTube i din æreALP skrev: Yeep,og det blir servert på youtube,hvis jeg kommer hjem levende
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Det er bra! kanskje det blir min finale...TheMartine skrev:Og hvis du IKKE kommer hjem levende, skal jeg lete rundt på gården og finne kameraet ditt, og personlig legge det ut på YouTube i din æreALP skrev: Yeep,og det blir servert på youtube,hvis jeg kommer hjem levende
Hide post links |
Nope, tviiiilerALP skrev:Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev:TØR DU IKKE!!!ALP skrev:Jeg skal overnatte der alene til uka...
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Da kjenner du ikke meg,som sagt så er jeg ikke redd for spøkelser,bare mine egneSol@ngelica skrev:Nope, tviiiilerALP skrev:Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev:TØR DU IKKE!!!ALP skrev:Jeg skal overnatte der alene til uka...
Antall ord: 77
Hide post links |
Å jo da, tør ikke tør ikke såååALP skrev:Da kjenner du ikke meg,som sagt så er jeg ikke redd for spøkelser,bare mine egneSol@ngelica skrev:Nope, tviiiilerALP skrev:Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev:TØR DU IKKE!!!ALP skrev:Jeg skal overnatte der alene til uka...
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Fikk jeg enda mer lyst til å overnatte må bare overtale meg selv at det jeg ser er moro off jeg gruer meg litt,men må bare gjøre det.Sol@ngelica skrev:Å jo da, tør ikke tør ikke såååALP skrev:Da kjenner du ikke meg,som sagt så er jeg ikke redd for spøkelser,bare mine egneSol@ngelica skrev:Nope, tviiiilerALP skrev:Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt reddSol@ngelica skrev: TØR DU IKKE!!!
Antall ord: 111
Hide post links |
Ja, du må det nå, med vido gå kuntunuerlig i 8 timer uten at du snakker med noen.ALP skrev:Fikk jeg enda mer lyst til å overnatte må bare overtale meg selv at det jeg ser er moro off jeg gruer meg litt,men må bare gjøre det.Sol@ngelica skrev:Å jo da, tør ikke tør ikke såååALP skrev:Da kjenner du ikke meg,som sagt så er jeg ikke redd for spøkelser,bare mine egneSol@ngelica skrev:Nope, tviiiilerALP skrev: Å joda,jeg er en tøffing!:D,håper det skjer noe,kamera skal stå stanby på opptak i håp om å fange opp noe, og jeg skal sitte borti hjørnet...,og kanskje litt redd
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Ja,tror det er litt viktig å oppleve dette alene,ikke sikkert spøkelser viser seg for flere,dessuten er det en fare for at det blir en litt oppjaget situasjon med flere til stede,bare noe jeg tror...Sol@ngelica skrev:Ja, du må det nå, med vido gå kuntunuerlig i 8 timer uten at du snakker med noen.ALP skrev:Fikk jeg enda mer lyst til å overnatte må bare overtale meg selv at det jeg ser er moro off jeg gruer meg litt,men må bare gjøre det.Sol@ngelica skrev:Å jo da, tør ikke tør ikke såååALP skrev:Da kjenner du ikke meg,som sagt så er jeg ikke redd for spøkelser,bare mine egneSol@ngelica skrev: Nope, tviiiiler
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Apr 2007 05:00
- 17
Applaus applaus, du klarte ikkë å prestere bedre?Sol@ngelica skrev:Njaa
Hmmmm merkelig ...
Antall ord: 13
Gravid 4 barns mor søker lykken med en yngre hingst, helst varmblods!
Hide post links |