Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er det mulig å "ødelegge" onde ånder?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Er det mulig å "ødelegge" onde ånder?
Er det? Gjennom eksorsisme eller noe??
Antall ord: 6
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja, og vievann.
Vievann, kan også være rennende vann og ikke noe som nødvendigvis må være behelliget(LOL huska ikke ordet i farta) av en prest.
Ikke det i springen da, men alle bekker små gjør en stor Å!
Vievann, kan også være rennende vann og ikke noe som nødvendigvis må være behelliget(LOL huska ikke ordet i farta) av en prest.
Ikke det i springen da, men alle bekker små gjør en stor Å!
Sist redigert av Konto avsluttet på 25 Jul 2008 22:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Er det mulig å "ødelegge" onde ånder?
Man kan ikke ødelegge onde ånder eller gode ånder men man kan sende di hjem til lyset via et mediumChronii skrev:Er det? Gjennom eksorsisme eller noe??
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Tviler på det at de kan ødelegges, selv om jeg ikke tror på onde ånder. Heller ledes bort.
Antall ord: 18
Hide post links |
Jeg tror de fullstendig kan elimineres av vievann.
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Du tror ikke på onde ånder ? da tror du heller ikke på onde mennesker .Diffusa skrev:Tviler på det at de kan ødelegges, selv om jeg ikke tror på onde ånder. Heller ledes bort.
Da et menneske som har gjort onde ting og er ond dør så vil dette menneske ikke være noe bedre etter at han eller hun har forlatt det menneskelige liv den onde vil forbli ond og den gode en god ånd.Så det finnes like mange gode og onde ånder som det finnes onde og gode folk siden alle folk kommer til åndeverden da kroppen dør :mozilla_wink:
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Onde ånder fortjener da ikke å komme til lyset? imoMantropolix skrev:Man kan ikke ødelegge onde ånder eller gode ånder men man kan sende di hjem til lyset via et mediumChronii skrev:Er det? Gjennom eksorsisme eller noe??
Antall ord: 39
Hide post links |
Så har man vært et ondt menneske er det alså ingen vei tilbake alså?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
åjo fordi da får di hjelp til og kunne forandre seg akkurat som en slem unge .Chronii skrev:Onde ånder fortjener da ikke å komme til lyset? imoMantropolix skrev:Man kan ikke ødelegge onde ånder eller gode ånder men man kan sende di hjem til lyset via et mediumChronii skrev:Er det? Gjennom eksorsisme eller noe??
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det samme som det du ser og mener et ond menneske er og gjør.Sol@ngelica skrev:Hva er ond da?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Sant det, at jeg tror heller ikke på onde menneskerMantropolix skrev:Du tror ikke på onde ånder ? da tror du heller ikke på onde mennesker .Diffusa skrev:Tviler på det at de kan ødelegges, selv om jeg ikke tror på onde ånder. Heller ledes bort.
Da et menneske som har gjort onde ting og er ond dør så vil dette menneske ikke være noe bedre etter at han eller hun har forlatt det menneskelige liv den onde vil forbli ond og den gode en god ånd.Så det finnes like mange gode og onde ånder som det finnes onde og gode folk siden alle folk kommer til åndeverden da kroppen dør :mozilla_wink:
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
-
- Standard bruker
- 16
Så det vil si at har man en serie morder som elsker og partere og skjøre opp mennesker ser du på som godt og snill og han angrer ikke på det en gang.Han voldtar små bebier for og steiker dem i panna fordi an blir tent på det og slenger på noe heinz ketchup for og få fram aromaen i bebi kjøttet som ikke ond . jeg forstår.Diffusa skrev:Sant det, at jeg tror heller ikke på onde menneskerMantropolix skrev:Du tror ikke på onde ånder ? da tror du heller ikke på onde mennesker .Diffusa skrev:Tviler på det at de kan ødelegges, selv om jeg ikke tror på onde ånder. Heller ledes bort.
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
SÅ ond er jeg ikke at jeg steker babyer da...
Antall ord: 10
Memento mori
Hide post links |