Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sol@ngelica skrev:Ja, kanskje det er der du hører hjemme, ingen vil vel innrømme at de er gale?
Klassisk eksempel.
Jeg er gal fordi jeg opplevd noe ovenfor din tro og sett min sannhet og hadde jeg ikke kontaktet et medium hadde jeg vært dø , javel Da er det mange her på paranormal du snakker nedvædigene om , hvorfor sitter du her egentlig da du mener vi alle er gale som har opplevd ting av det paranormale ? for det du sa her gjelder seff ikke bare meg for jeg er ikke den eneste med disse opplevelsene. Du har ikke noe gjøre her! der er min mening.
Sitter du her for og se hvor mange idioter som sitter her og som trenger hjelp som er gale ?
Hva er poenget med sitte her egentlig for deg ? be oss komme oss på gale hus ?
Hvorfor ikke oppsøke vitenskaps tråden , veldig fin side for slike med din tro.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Konto avsluttet
Innleggav Konto avsluttet »
Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Den som har opplevd betraktes som gal av den som ikke har hatt opplevelser og den som ikke har hatt opplevelser betraktes som gal av den som har hatt dem.. Alle er gale, godt da vet vi det!!
Sol@ngelica skrev:Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Da vil jeg si det slik at du har ikke noe og gjøre her ! enkelt og greit.
di folk som somregel oppsøker dette stede paranormal.no oppsøker det fordi slike som deg ser på oss som gale fordi vi har opplevd noe som det "normale" menneske ser på som påvirket av stoff eller andfre ting . så det vil si kom deg ut!
Sol@ngelica skrev:Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.
Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.
Heeeeeeeeeeeey!!!!
Slik pleier vi ikke å drive her inne....
Så dette gjør deg ikke en smule forbanna ?
Du får passe deg med og fortelle at du sett ånder eller opplevd dem eller ufoer for da er du helt klart i sol @angelicas øyne klar for sykolog og gale hus.
greit at du kan godta dette fra noen som har logget seg på en paranormal side . men dette går for langdt.Om du er skeptiker til slike ting vet jeg i allefall at du er glupere en det.
Sist redigert av Mantropolix på 25 Jul 2008 22:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 175
Heeeeeeeeeeeey!!!!
Slik pleier vi ikke å drive her inne....
Så dette gjør deg ikke en smule forbanna ?
Du får passe deg med og fortelle at du sett ånder eller opplevd dem eller ufoer for da er du helt klart i sol @angelicas øyne klar for sykolog og gale hus.
greit at du kan godta dette fra noen som har logget seg på en paranormal side . men dette går for langdt.Om du er skeptiker til slike ting vet jeg i allefall at du er glupere en det.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her