Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Det har ikke egentlig med respekt å gjøre, tror jeg..
Men det er jo drøyt at en 15-åring skal ta fatt med dette selv!
Derfor syns jeg foreldrene skal involveres, og evt leger/prester, slik at jenta er i trygge hender
Okey, bare sett i gang, nå har jeg sikkert spilt og lekt meg med Ouija nærmere 20 ganger, og det som skjer er ingenting.
Absolut ingenting, bare lettpåvirkelig ungdom som innbiller seg ting er dette, og ikke noe nytt man ser her på para heller.
Jeg er enig med deg, Sol,. Hvertfall langt på vei. Men hvis denne historien er "sann", så må jo jentungen få proffesjonell hjelp, og ikke ta saken i egne hender med råd fra et nettforum
Sol@ngelica skrev:Okey, bare sett i gang, nå har jeg sikkert spilt og lekt meg med Ouija nærmere 20 ganger, og det som skjer er ingenting.
Absolut ingenting, bare lettpåvirkelig ungdom som innbiller seg ting er dette, og ikke noe nytt man ser her på para heller.
Akkurat så fordi om du ikke opplever ting og ting ikke skjer så vil det si at dette er lett påvirkelig osv og tull ? jeg skjønner ikke at det går ann skrive noe slikt du skriver,det er rett og slett utrolig lite intelligent måte tenke på. Dvs at vis det er en ting jeg ikke klarer så klarer ingen det , forferdelig flott tanke gang du har.
Astarte skrev:Jeg er enig med deg, Sol,. Hvertfall langt på vei. Men hvis denne historien er "sann", så må jo jentungen få proffesjonell hjelp, og ikke ta saken i egne hender med råd fra et nettforum
Råd fra et nettformum , Kanskje di rådene fra et nettforum vil for eks si kontakt et medium som kan snakke med ånder og kontakt en demonolist eller prest ?
Hadde ikke jeg sett åndenes makt hadde min bestemor og mor sendt meg til lege og gitt meg feil diagnose og ærklert meg gal på gale hus og da hadde ikke jeg levd i dag.Dette forumet er perfekt for slikt som denne jenta spør om.
Jeg det er lite intelligent av meg og ikke tro på at ånder snakker igjennom et brett
Burde du kanskje ransake deg selv før du slenger ut noe så latterlig.
Ja, Astarte, det de bør få er profesjonell hjelp, av psykologer.
For i mental balanse kan man ikke være når man påstår noe sånt.
Sist redigert av Konto avsluttet på 25 Jul 2008 22:11, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 61
Astarte skrev:Jeg er enig med deg, Sol,. Hvertfall langt på vei. Men hvis denne historien er "sann", så må jo jentungen få proffesjonell hjelp, og ikke ta saken i egne hender med råd fra et nettforum
Råd fra et nettformum , Kanskje di rådene fra et nettforum vil for eks si kontakt et medium som kan snakke med ånder og kontakt en demonolist eller prest ?
Hadde ikke jeg sett åndenes makt hadde min bestemor og mor sendt meg til lege og gitt meg feil diagnose og ærklert meg gal på gale hus og da hadde ikke jeg levd i dag.Dette forumet er perfekt for slikt som denne jenta spør om.
ikke alle har hørt om mediumer og folk som kan snakke med det åndelige.
Åndenes makt hjalp meg til se hvor jeg kunne få hjelp for jeg visste ikke slikt fantes.
Sol@ngelica skrev:Jeg det er lite intelligent av meg og ikke tro på at ånder snakker igjennom et brett
Burde du kanskje ransake deg selv før du slenger ut noe så latterlig.
Jeg har ransaket meg i 6 år med helvette fra onde ånder som tok nesten livet mitt og har gjort det jævelig vanskelig leve etterpå etter alt det faenskapet jeg opplevde og det kunne ent i døden så tror meg jeg har sett faenskapet åndeverden kan gi og litt til.
Jeg hadde ikke giddi brukt tid eller kerfter her på dette formumet om jeg ikke visste at jeg kansje kunne hjelpe andre med mine erfaringer med prøve overleve og gi sannheter .
Da hadde dette formuet vært null vært og jeg hadde alikevel ikke sitti her og ledd av andre fordi om jeg ikke visste edre,så lite respekt har jeg desverre ikke for folk.
Les innlegget mitt en gang til, er du snill...
Hun er for ung til å ta dette på seg alene! Andre må innvolveres! Og uansett om hun nå er besatt eller ikke ( det kan ingen av oss vite), så må hun ha hjelp av professjonelle VOKSNE!
Og etter en sånn opplevelse, så kan noen og enhver trenge psykolog. Det finnes ikke noe galt i det
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her