Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ spiritisme - ånden vil drepe meg...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: spiritisme - ånden vil drepe meg...
Underholdningsverdien er på topp jah.Maurtvedt skrev:Hei. jeg og noen venner prøvde ånden i glasset sammen, vi fikk besøk av mange ånder.
alle sa de var gode, men til slutt så endte det med at de var onde. og ingen av åndene var glad i meg, ingen likte meg. noen sa de var rasister. men det var den siste ånden vi fikk besøk av som skremte meg mest. han sa at han var snill..men han likte meg ikke. så spyrte jeg om han ville gjøre noe med meg. og han sa ja, sa jeg spurte hva han ville sa han "DREPE". så sa jeg "men du er en god ånd, og de dreper ikke, er du en slem ånd da?" så svarte han "ja". vi brant den på flekken. samme natt hørte vi skrik like bortenfor der jeg bor. det kom ut av skogen. skrikene var som katteskrik, bare mer menneskelig. de var veldig aggresive. jeg er veldig redd og nervøs...hva kan dette bety?
Antall ord: 173
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
En pendel får ikke inn noen ting desverre. Ideomotoriske bevegelser styrer.Moongirl skrev:pendel er et hjelpemiddel til å få svar! om man holder den feil så beverger den seg pga hånd bevegelsen. men det finnes metoder til å få den så stille som det går å om den beveger seg skikkelig da, da er det noe den får inn!!
Og ideomotoriske bevegelser styres av vår underbevissthet. Men, som rhonersen kicka på i en annen tråd, underbevissthet kan være så mangt og kan også inkludere påvirkning fra ånder. Det går fortsatt igjennom oss, gjennom subtile energetiske og ubevisste påvirkninger, inn i nervesystemet og så ut i de små musklene i fingerne som ideomotoriske bevegelser. Pendel er ikke en høyere bevissthet i kontakt med sannheten. Den er bare i kontakt med deg.
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mar 2008 15:55
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: rogaland
jeg så noen begynte å snakke om kristendommen.
jeg er kristen å jeg er kan se ting å høre ting som ikke alle andre kan se å høre. jeg kan se enersjier/ånder å jeg kan høre dem. jeg sier ikke dette for å skreyte på meg noe, men jeg er bare den jeg er å jeg har altid hatt dette å det er sån jeg er. men vertfall forde om jeg er kristen så tror jeg på de paranormale å jeg vet det finner mer mellom himmel å jord en vi vet. men i bibelen står det blant annaet at gud skal komme ijen å dømme levende å døde. å det menes at han skal dømme de som er døde og å det betyr jo at i bibelen står det ikke at det paranormale er en fy fy ting.. for da hadde det ikke stått at gud skal komem å dømme levende å døde. for han dømmer jo åndene og eller for de som liker å si de som går ijen for det blir jo de som er døde. men jeg har ikke noe forklaring på om alle går ijen eller noe, jeg vet bare at det står at han skal dømme levende å døde. så det kan jo ikke være en fy fy ting at det finnes mer mellom himmel og jord en vi vet ? :S
jeg måtte bare skrive dette her for jeg tror mange har en merklei mening om kristendommen, men alle er jo forsjelige å alle har hver sin tro. å ingen kan forandre det.
jeg er kristen å jeg er kan se ting å høre ting som ikke alle andre kan se å høre. jeg kan se enersjier/ånder å jeg kan høre dem. jeg sier ikke dette for å skreyte på meg noe, men jeg er bare den jeg er å jeg har altid hatt dette å det er sån jeg er. men vertfall forde om jeg er kristen så tror jeg på de paranormale å jeg vet det finner mer mellom himmel å jord en vi vet. men i bibelen står det blant annaet at gud skal komme ijen å dømme levende å døde. å det menes at han skal dømme de som er døde og å det betyr jo at i bibelen står det ikke at det paranormale er en fy fy ting.. for da hadde det ikke stått at gud skal komem å dømme levende å døde. for han dømmer jo åndene og eller for de som liker å si de som går ijen for det blir jo de som er døde. men jeg har ikke noe forklaring på om alle går ijen eller noe, jeg vet bare at det står at han skal dømme levende å døde. så det kan jo ikke være en fy fy ting at det finnes mer mellom himmel og jord en vi vet ? :S
jeg måtte bare skrive dette her for jeg tror mange har en merklei mening om kristendommen, men alle er jo forsjelige å alle har hver sin tro. å ingen kan forandre det.
Antall ord: 262
Det er mye folk tror, men lite de vet.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Høres creepy ut. Men ikke vær redd. De prøver mest sannsynlig å skremme deg.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2008 10:43
- 16
- Blitt takket: 4 ganger
Hold dere unna den dritten. Det er ikke sunt i det heletatt. Pass på psyken folkens
Antall ord: 16
Hide post links |