hei ville gjerne vite kordan man renser et hus jeg har ikke peiling hehehehe.
plisss kan noen svare på det har en vennine som trenger det.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ kordan renser vi et hus ???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2008 03:46
- 16
øhm rense..? er ikke sikker på om jeg kjønner hva du mener med det, men hvis det er det jeg tror, så tror jeg det går ann å bruke en gulvmopp og støvklut til det ._.
Antall ord: 37
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
hun mener sikkert rense huset av spøkelser ellr noe
Antall ord: 10
Hide post links |
åååååååååååååkei xD er litt treig :mozilla_laughing: du kan sikkert finne noe bare søk på google eller wikihow det bruker jeg og gjøre
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2008 02:45
- 16
Spørs litt hva slags type rens som trengs da...Er det energier som henger igjen i veggene og atmosfæren, kan du bruke hvit salvie. Får kjøpt det på nettet i små bunter, renser godt. Bare fyrer på bunten sånn at det gløder og ryker, og så bruker du hånda eller no lignende og vifter røyken godt inn i alle hjørner, kroker og kriker. Rett og slett røklegg hele kåken. Om nødvendig, gjenta flere ganger. Du får også kjøpt forskjellige typer smudge, som er en blanding av salvie og andre rensende urter, men holder lenge med bare salvie. Se på www.denlillearkana.no under røkelser.
Men dreier det seg om aktive 'ånder', vil det neppe være en varig løsning med salvie, selv om det kan hjelpe en liten stund...Da må dere nok heller få tak i noen som kan hjelpe 'ånden' over i lyset. Kan fort være litt tricky å gjøre det selv om man ikke har gjort det før tror jeg :mozilla_wink:
Men dreier det seg om aktive 'ånder', vil det neppe være en varig løsning med salvie, selv om det kan hjelpe en liten stund...Da må dere nok heller få tak i noen som kan hjelpe 'ånden' over i lyset. Kan fort være litt tricky å gjøre det selv om man ikke har gjort det før tror jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 183
"Spiritus Omni"
-Peace-
-Peace-
Hide post links |