Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan lager man et ouija brett (skriver det muligens feil)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
izabel

ouiabord

Innlegg av izabel »

Evidence skrev:Jeg VIL gjøre dette, så hjelp meg nå, hva skal stå på brettet? :P og må man si noe før man begynner, eller bare sitter man der, og venter og stiller spørsmålet "Er du der?" helt til man får svar?
Hvis du har bestemt deg for å gjøre dette, så les advarselen til
www.mariondampier-jeans.com først. Nederst på siden står det noe om ånden i glasset/ ouiabord. Les litt om skeptikere også :)
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Re: ouiabord

Innlegg av jon blund »

izabel skrev:
Evidence skrev:Jeg VIL gjøre dette, så hjelp meg nå, hva skal stå på brettet? :P og må man si noe før man begynner, eller bare sitter man der, og venter og stiller spørsmålet "Er du der?" helt til man får svar?
Hvis du har bestemt deg for å gjøre dette, så les advarselen til
www.mariondampier-jeans.com først. Nederst på siden står det noe om ånden i glasset/ ouiabord. Les litt om skeptikere også :)
Her er et viktig sitat fra siden: "Problemet er at de unge mennesker føler at de har kontrol over tingene, hvad de sjældent har, for man leger ikke med den åndelige verden!!"

Det hadde vært fint om de unge, uredde og spiritisme-interesserte her på forumet tok til seg denne advarselen. De av dere som gjør det er virkelig smarte og fortjener trampeklapp og stor, fin diplom. De av dere som ikke gjør det må desverre lære av egne feil.

Det finnes mange andre og mye tryggere muligheter til å bli kjent med åndeverden enn spiritisme. Prinsesse Mærtha holder jo kurs for den yngre garde, gjør hun ikke?
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

spiritist brett

Innlegg av KWG »

Jeg ville ALDRI ha laget noe aljiua brett, eller noe spiritist brett som kan tilkalle ånder,spøkelser. Man tror man vet hva man gjør, men så kan alt komme ut av kontroll.

De man kanskje får tak i, kan ha med seg onde ånder som ikke vil reise fra huset,hytta, stedet du er. Onde ånder kan skade deg, eller familien din. Så en familie på tv som hadde laget seg et spiritist brett, de fikk seriøe problemer med å bli kvitt onde ånder som ikke ville flytte derfra.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

ikke gjør det

Innlegg av KWG »

når endel av folket her advarer deg mot å kontake ånder,så synes jeg du bør holde deg unna det. Du kan risikere at noen i familien din eller deg selv blir skadet fysisk. Hva om onde ånder angrep dama di? ( hvis du har kjæreste da)
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kulis1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Sep 2007 13:51
17

Innlegg av kulis1 »

hva med å spille Ludo i stedet?

Spiritisme funker aldri,når jeg "Spiller" spiritisme sitter jeg å skyver på glasset.
Kameratene mine går fem på.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links