Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvordan lager man et ouija brett (skriver det muligens feil)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2008 18:50
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hvordan lager man et ouija brett (skriver det muligens feil)
Jeg lurer på hvordan man lager et ouija brett. Hva må være på brettet, tall, bokstaver?
kan man lage det på en pappeske eller et vanlig papir? eller må man lage på en tre-planke?
kan man lage det på en pappeske eller et vanlig papir? eller må man lage på en tre-planke?
Antall ord: 36
- Kristian.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Re: Hvordan lager man et ouija brett (skriver det muligens f
Søk litt på nette du , men ett ark holder i masse vis.Evidence skrev:Jeg lurer på hvordan man lager et ouija brett. Hva må være på brettet, tall, bokstaver?
Antall ord: 51
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Drit i det! Finn på noe bedre å gjøre! Les tråden "spiritisme - kontakt med gud?" og de erfaringene folk har gjort seg med slike ting. Det er u-lurt å leke med.Evidence skrev:Jeg lurer på hvordan man lager et ouija brett. Hva må være på brettet, tall, bokstaver?
Det beste du kan leke istedet er "sitte helt musestille"(les: meditasjon). Det er helt trygt!
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2008 18:50
- 16
- Lokalisering: Oslo
Jeg VIL gjøre dette, så hjelp meg nå, hva skal stå på brettet? og må man si noe før man begynner, eller bare sitter man der, og venter og stiller spørsmålet "Er du der?" helt til man får svar?
Antall ord: 44
- Kristian.
Hide post links |
Ja, vær så snill og gjør det, men ikke kom hit og klag etterpå etter alt du kommer til å innbille deg, feks at trærne blåste ekstra kraftig og at bestemorra di har fått gassplager.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2008 13:19
- 16
- Lokalisering: Trondheim
hvis du har et A3 ark og en sprittusj for hånden funker det :mozilla_wink:
brettet kan jo se slik ut:
http://www.war-of-the-worlds.org/tivo/ouija.jpg
eller slik:
http://www.cyclismo.org/image/ouija.board.gif :mozilla_laughing:
Når det gjelder å få kontakt med ånden:
Bare be om å få snakke med en, så ordner det seg nok :mozilla_wink: ( jeg tror ikke på onde ånder, men de som gjør det vil sikkert si at du må be om beskyttelse fra hvem det nå er som styrer universet )
lykke til
brettet kan jo se slik ut:
http://www.war-of-the-worlds.org/tivo/ouija.jpg
eller slik:
http://www.cyclismo.org/image/ouija.board.gif :mozilla_laughing:
Når det gjelder å få kontakt med ånden:
Bare be om å få snakke med en, så ordner det seg nok :mozilla_wink: ( jeg tror ikke på onde ånder, men de som gjør det vil sikkert si at du må be om beskyttelse fra hvem det nå er som styrer universet )
lykke til
Antall ord: 97
What does man love more than life,
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?
Nothing.
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?
Nothing.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 14:04
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Jeg kunne tenke meg å prøve det jeg også. Selv om det muligens ikke er lurt å gjøre det alene.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Her er det en side du skal lese og ta en titt på før du bruker ouija brettet.Evidence skrev:Jeg VIL gjøre dette, så hjelp meg nå, hva skal stå på brettet? og må man si noe før man begynner, eller bare sitter man der, og venter og stiller spørsmålet "Er du der?" helt til man får svar?
http://www.true-ghost-stories.com/Ouija.html
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Men for faen folk - IKKE FOR Å SKYTE NOEN, MEN:
Er dette kun for å leke dere skal, er er det virkelig seriøst for å prøve å komme
i kontakt med avdøde familiefolk?
Tenk dere jævlig godt om!
Er dette kun for å leke dere skal, er er det virkelig seriøst for å prøve å komme
Antall ord: 38
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Mysticool skrev:Men for faen folk - IKKE FOR Å SKYTE NOEN, MEN:
Antall ord: 40
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 14:04
- 18
- Lokalisering: Hedmark
For min del er det ikke nødvendigvis noen spesielle jeg vil kontakte. Jeg er egentlig på jakt etter en bekreftelse for meg selv at jeg også er i stand til å oppleve såkalte overnatrulige fenomener.Mysticool skrev:Men for faen folk - IKKE FOR Å SKYTE NOEN, MEN:
Antall ord: 76
Hide post links |
Enten så skjer det ingenting, ellers så kommer dere bare til å sutre som faen, kanskje dere tilog med pisser i underbuksene mammaen deres har kjøpt i dyredomme på lindex, ikke etse hull nå da.
Antall ord: 35
Hide post links |
Ånder
Det kan du gjøre på andre måter. Borddans for eksempelanne84 skrev:For min del er det ikke nødvendigvis noen spesielle jeg vil kontakte. Jeg er egentlig på jakt etter en bekreftelse for meg selv at jeg også er i stand til å oppleve såkalte overnatrulige fenomener.Mysticool skrev:Men for faen folk - IKKE FOR Å SKYTE NOEN, MEN:
Når du leker med ouija-brett kan du tiltrekke deg ånder fra lavere nivåer. Du kan bli skikkelig skremt. IKKE GJØR DET
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jul 2008 15:13
- 16
- Lokalisering: Trondheim
Evidence skrev:Jeg lurer på hvordan man lager et ouija brett. Hva må være på brettet, tall, bokstaver?
Dette anbefales ikke!... men om du absolutt har bestemt deg så kan jeg vel forklare deg det. Ser at du har fått en del ""seriøse"" svar inn her... Så jeg har tenkt å gi det et ordentlig et.
Det finnes hundrevis av måter som fungerer. Men jeg kan gi deg klassikeren ;-)
Helst et tynt papp brett på størrelse med et A3 ark. Glatt papp helst, slik at glasset glir over. Her er et bra ouija brett du kan tegne på papp biten: http://www.tonedeafmessiah.co.uk/seance.htm
Bruk et lett og gjennomsiktig shottglass til peker, det bør helst ikke dekke 2 bokstaver eller tall på en gang.
du bør ha et par telys til side i tilfelle dere bli sittende så lenge at lysene slokker. Aldri la de slokke! tenn et nytt før det har slukket og blås ut det gamle.
Bruk helst lilla farge til stjerna, og telysene... hvit og svart kan gå bra. Men helst bruk fargene det står du skal bruke for å få dette til å fungere skikkelig.
Vær mellom 3 og 5 personer.Skriv på navnene slik vist på bilde.
Bønnen du leser før seansen for å mane fra ånden står lenger ned på siden.
Det viktigste på brettet er "goodbye " uten den kan du få et helvette etterpå.
Før du avslutter er det viktig du sier dette: *Thank you for comming to this seance, please live this house and room in peace. Thank you and goodbye*
Etter mine erfaring er dette den sikreste måten på å forsikre seg om at noe ikke går igjen eller at du ikke får gå.
Og en ting til.... 9 av 10 ånder er onde, de manipulerer, lyver og roter rundt i hodet til folk. Du vet aldri om det de sier er sant. Og aldri spør om en tjeneste, hvertfall ikke gi ordre!! Da kan denne ånden kreve noe til gjengeld, dette kan være en liten bit av sjela di for den saks skyld...
Aldri få panikk og kast ting rundt deg, hvertfall ikke spring ut døra med mindre ånden ber deg gjøre det. Aldri trosse ting du som den sier til deg... Det er ikke verdt å trosse sjebnen... Du aner ikke hva du leker med før det er forsent...
Og enda en ting... Tenk dere NØYE om hva du tilkaller... Aldri tilkall satan, en dødsengel... slike ting kan ødelegge deg psykisk... Disse har så mye energi og makt at de kan leke meg det fysisk også...
Det er alt jeg kan si... Resten bør du lese og finne ut selv....
Men uansett lykke til!
Antall ord: 487
He who have seen the light shall not walk in darkness...
*The words from a Gabriel*
*The words from a Gabriel*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Tull og tøys. Ouija-spill er en selskapslek, og det har det vært i flere hundre år. Det er ingen grunn til å skrive navn på brettet, da kan du jo ikke bruke det flere ganger hvis det er andre med. Ikke gjør det alene. Ikke bare fordi det er helsikes vanskelig å få glasset til å bevege seg med bare en finger, men fordi du lett kan manipulere deg selv til å tro at det er onde ånder der ute.
Onde ånder finnes ikke. Du kan heller ikke kontakte døde. Det eneste som skjer, er at glasset beveger seg (hvis du er heldig) via psykomotorikk - altså ørsmå ubevisste bevegelser.
Bruk et stort, glatt ark, skriv på tallene fra 0 til 9, og bokstavene i alfabetet. Du kan også ha med ordene JA og NEI. Det er det hele. Shotglass? Hm... Ville nok gått for vinglass med stett. Bruk ikke mors fineste krystall, da blir 'a gæren. (Hvis hun ikke vil være med å leke, da...) ;-))
Onde ånder finnes ikke. Du kan heller ikke kontakte døde. Det eneste som skjer, er at glasset beveger seg (hvis du er heldig) via psykomotorikk - altså ørsmå ubevisste bevegelser.
Bruk et stort, glatt ark, skriv på tallene fra 0 til 9, og bokstavene i alfabetet. Du kan også ha med ordene JA og NEI. Det er det hele. Shotglass? Hm... Ville nok gått for vinglass med stett. Bruk ikke mors fineste krystall, da blir 'a gæren. (Hvis hun ikke vil være med å leke, da...) ;-))
Antall ord: 168
Hide post links |