Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEvner

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Mystiq
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jul 2008 03:33
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bryne

Evner

Innlegg av Mystiq »

Heij alle sammen... Jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp, vet noen hvordan jeg kan få fram de paranormale evnene spm sies å ligge i alle oss mennesker? Jeg har veldig lyst å kunne se ånder å slikt. Så hvis noen har noen tips eller linker til hvor jeg kan finne litt ut om dette hadde det vært supert... :D
Antall ord: 59
Mystiq

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Hei hei, og velkommen!

Er du sikker på du har lyst til å se ånder, da? Jeg tror ikke det er så hyggelig, jeg, hehe.

Men her er en tråd jeg hadde om omtrent det samme spørsmålet, du kan jo lese litt i den, for jeg fikk en del fine svar =)

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... p%F8kelser
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Det er ikke sikkert du Skal se ånder i dette livet. Jeg kan heller ikke det, men jeg kan det jeg skal kunne. Jeg er god til det jeg skal være god til. Du trenger bare å vite hvem du er som sjel. Å bli sikker på deg selv som den du ER.

Gjør akkurat det du liker best å gjøre....det er Det som er DEG. :)
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Teenus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2008 00:26
16
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Teenus »

Etter hva jeg er hørt, kan de fleste se ånder, det er derfor små bar er veldig utsatt for det, for de vet ikke hvordan man skal fortrenge det (eller noe sånt), noen ganger ser de noen som ikke er der, men kan jo også være fantasivenn ol.

Men etter som tiden, vokser man så klart og da skal vist de fleste glemme det og man stenger det et sted inne i sinnet. Men noen fortrenger det ikke og derfor fortsetter man å se det, etter som jeg har hørt. Vet ikke om dette er sant, så kan ikke si det er sant heller.
Men der har du en teori da, om den er sann eller ikke ;P
Antall ord: 121
Teenus :D

A man who won't stand for something, will fall for anything
Usher

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Vi stenger av sånn litt etter litt og ved 15 -16 års alderen stenger de fleste helt av. Det er derfor det er viktig å gå på de ungdoms kursene Sivlva Ultra mind rekl. for, hvis man er interessert da, i sånt.

Nyfødte barn før de fester blikket - har Delta frekvens, dvs de har HEL kontakt med den andre siden (spirituelle) - og derfra og opp til 15- 16 års alderen stenges det av.

Det er derfor vi alle kan "gjenåpne" hode chakraet og igjen få kontakt med den spirituelle delen av oss. Få kontakt med vårt høyere jeg og den andre siden. Den høyere jeg - vet og kan alt! :mozilla_innocent:
Så, vil vi bli genier - eller medium, healer eller hunde/katte/heste visker.... vel ta kurs.
Og jeg tror nå de fleste vet hvem kurs jeg sikter til.. har reklamert ganske sååå mye for det her inne. :mozilla_innocent:
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Nov 2007 20:27
17
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Jeg mener att man ikke skall tvinge det frem.
Mitt har vell aldri lukket seg men jeg har vell mer eller mindre åpnet det mer.
Mitt råd er og øve på psi baller og meditere du kommer ganske langt med det skjønner du ;).

Øv,øv og øv :)
Antall ord: 49
MVH Dotten.

Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Nov 2007 20:27
17
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Teenus skrev:Etter hva jeg er hørt, kan de fleste se ånder, det er derfor små bar er veldig utsatt for det, for de vet ikke hvordan man skal fortrenge det (eller noe sånt), noen ganger ser de noen som ikke er der, men kan jo også være fantasivenn ol.

Men etter som tiden, vokser man så klart og da skal vist de fleste glemme det og man stenger det et sted inne i sinnet. Men noen fortrenger det ikke og derfor fortsetter man å se det, etter som jeg har hørt. Vet ikke om dette er sant, så kan ikke si det er sant heller.
Men der har du en teori da, om den er sann eller ikke ;P
Jeg er ganske enig att små barn er veldig utsatt, når jeg var lita skjede det en del uforklarige ting..
Husker jeg klarte og ødelegge en video tape, var vell sonn ca 5 .
Så ble den plutserlig borte en god stund , så fant jeg den igjenn men da var den god som ny .
Har flere historier ..

Som du ser er barn mer utsatt ;)
Antall ord: 187
MVH Dotten.

Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystiq
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jul 2008 03:33
16
Lokalisering: Bryne

Innlegg av Mystiq »

e d faktisk sånn at itte du e 15 16 så stenge me av... :mozilla_frown: neiii så tris, du e jo ikkje klar øve sånneting engang foør du når den alderen... hmmm :mozilla_surprised:
Antall ord: 39
Mystiq

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Matthew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 10:11
16

Innlegg av Matthew »

Vel, jeg er 14 nå, blir 15 i desember. Virkes som det har stengt av hos meg, hva skal jeg gjøre for og få det åpnet igjen, eller i det hele tatt vite om det er stengt?
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links