Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Journaler fra Lier sykehus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2008 12:00
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Journaler fra Lier sykehus
Hei!
Jeg er på jakt etter mest mulig dokumentasjon fra de påståtte overgrepene som fant sted på Lier sykehus mellom 1950 og 1970.
Hvis noen besitter en eller flere journaler fra (fortrinnsvis) avdøde personer, er jeg veldig interessert å få fatt i disse.
Send meg en e-post dersom du har noe av dette... Jeg er først og fremst interessert i å se dem, lese dem og eventuelt kopiere dem.
jrtv.productions@gmail.com
Ellers hadde det vært interessant dersom brukene av dette forumet kunne skrevet noen spennende historier fra Lier i denne tråden... Har dere opplevd noe på besøk der... kjenner dere noen som var lagt inn der etc...
Jeg er på jakt etter mest mulig dokumentasjon fra de påståtte overgrepene som fant sted på Lier sykehus mellom 1950 og 1970.
Hvis noen besitter en eller flere journaler fra (fortrinnsvis) avdøde personer, er jeg veldig interessert å få fatt i disse.
Send meg en e-post dersom du har noe av dette... Jeg er først og fremst interessert i å se dem, lese dem og eventuelt kopiere dem.
jrtv.productions@gmail.com
Ellers hadde det vært interessant dersom brukene av dette forumet kunne skrevet noen spennende historier fra Lier i denne tråden... Har dere opplevd noe på besøk der... kjenner dere noen som var lagt inn der etc...
Antall ord: 115
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Mener jeg har sett flere temaer om Lier... Har du søkt etter det?? :mozilla_smile:
Antall ord: 16
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2008 12:00
- 16
Jeg har sett...
Men det jeg makter å finne er stort sett filmer fra folk som har vært på spøkelsesjakt eller linker til artikler om at folk går på spøkelsesjakt.
Jeg vil på en måte komme i kontakt med folk som har mer inngående kjennskap til stedet og som kanskje har rasket med seg noen journaler eller annet stash fra et eller flere besøk...
Jeg vil på en måte komme i kontakt med folk som har mer inngående kjennskap til stedet og som kanskje har rasket med seg noen journaler eller annet stash fra et eller flere besøk...
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2008 00:26
- 16
- Lokalisering: Akershus
Jeg er ikke sikker, har ikke vært der, men har hørt at det skal ligge noen Journaler der fortsatt. Men på denne siden her (http://gamle-lier-mentalsykehus.piczo.com/?g=1&cr=5) står det en del om stede, kanskje du finner noe nyttig der?
Antall ord: 49
Teenus
A man who won't stand for something, will fall for anything
Usher
Usher
Hide post links |
Tviler sterkt på at de har latt journaler bare ligge og slenge på Lier men.
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2008 00:26
- 16
- Lokalisering: Akershus
Det er noen bilder på freakforum (tror jeg det var), der de har tatt bilde av noen journaler, helt tilbake til 18 ... ett eller annet. Kan være det er blitt fjernet nå, men tror de sa det var i kjelleren eller der det var masse sprøyte spisser ol, har ikke vært der selv, så jeg kan ikke si noe sikkert.Sol@ngelica skrev:Tviler sterkt på at de har latt journaler bare ligge og slenge på Lier men.
Antall ord: 81
Teenus
Usher
Usher
Hide post links |
Jaha, merkelig..
Men dere som tok det fosteret på Dikemark, si ifra da, jeg vil se det, send meg PM.
Men dere som tok det fosteret på Dikemark, si ifra da, jeg vil se det, send meg PM.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Whatz, lå det et foster og slengte?Sol@ngelica skrev:Jaha, merkelig..
Antall ord: 30
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Oj, må ha vært ekkelt å oppdage det. Og litt spennende også! *vil også se bilder*Sol@ngelica skrev:Lå i en kjeller der, masse organer også.
Antall ord: 27
I'm in that awkward stage between birth and death.
Hide post links |
Jeg tror de hadde ligget på sprit siden 1920 tallet eller noe sånt.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ja, det er spennendeVilma skrev:Oj, må ha vært ekkelt å oppdage det. Og litt spennende også! *vil også se bilder*Sol@ngelica skrev:Lå i en kjeller der, masse organer også.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
hei
hei
ej va på lier at med venner av mej ei tid tilbake , da fant vi noen Journale , ei såg i gjøna dem da ej komm på at et av etternavna virka kjent .
mamma va i lag med en sportstøl . på journalen så sto det samme etternavn men fornamnet va ett anna , men det va en som va lerling der vist nok , ej ringte til han som va stefaren min og fortalte episoda og han sa d va 3 meningen has som jobbet der
har snakka med han som jobba der
han har fortalt det han kan og det men det va en forferdli plass syns han
ej va på lier at med venner av mej ei tid tilbake , da fant vi noen Journale , ei såg i gjøna dem da ej komm på at et av etternavna virka kjent .
mamma va i lag med en sportstøl . på journalen så sto det samme etternavn men fornamnet va ett anna , men det va en som va lerling der vist nok , ej ringte til han som va stefaren min og fortalte episoda og han sa d va 3 meningen has som jobbet der
har snakka med han som jobba der
han har fortalt det han kan og det men det va en forferdli plass syns han
Antall ord: 110
alle har sin eigen meining
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2008 02:20
- 16
- Kjønn (valgfri): God blanding
det er noe som heter personvern og journaler skal oppbevares i ti aar etter vedkommenes dod paa ett sikkert innlaast sted!! de er mest sansynlig flyttet til de avd paa lier som fortsatt brukes. Og de faar Du ikke lese om du ikke er naermeste paarorende eller pas selv.....det er ikke slik at man bare kan etterlyse slike ting paa nettet og fritt faa lese igjennnom de. .. . sorry...tenk deg selv om villt fremmede skulle lese om deg etter din dod eller nar du fortsatt lever....!! ikke bra.
Antall ord: 89
ikke odelegg jorden. det er langt mellom de gode planetene!
Hide post links |