Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKatedralskolen ødlegger sinnet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 15:14
17
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Metal maniac »

anette32 skrev:
Metal maniac skrev:
Angel2003 skrev:Vel, sølvhinne har jeg ikke vært borte i men, Boble/egg el. Skjold praktiserer jeg selv.

Du gjør flg: Sett deg på et stille sted, og tenk at du trekker en Boble over deg. Den Boblen går rundt hele deg og under føttene dine. Du tenker når du gjør dette at den skal beskytte deg mot alle neg. energier, uansett hvor du er, slik at blir du uvel, vel, da er det DINE energier. Denne Boblen stenger ute alt slik at du alltid har det vel og bra.

Tror du at du har mistet denne Boblen, vel da gjør du dette på nytt. Denne Boblen vil beskytte deg helt til du tar den av, eller tenker ganske sterke tanker på at du IKKE har den der lenger.

igjen vil jeg rekl. for www.silvaultramind.no kurs - hvor du kan lære mer om dette....
Kursene er utrolig bra for deg som går på skolen og er vär på energier.

Lykke til!

takk for tipsene :) dessverre så er jeg en fattig student som ikke har råd til å betale 4-5000 kr for å dra på kurs. Og nei, mine foreldre betaler ikke for slikt.. er såpass uheldig å vokse opp i en gjeng med ateister og lestatianere... fin blanding, ikke sant? :P

Uansett, skal prøve denne bobla igjen :)
Hva er lestatianere? Unnskyld meg :P

Lestatianere er en kristen sekt.. en strengere form for Jehovas Vitne kan man si :P
Antall ord: 253
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anette32
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2007 18:31
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bærum

Innlegg av anette32 »

Metal maniac skrev:
anette32 skrev:
Metal maniac skrev:
Angel2003 skrev:Vel, sølvhinne har jeg ikke vært borte i men, Boble/egg el. Skjold praktiserer jeg selv.

Du gjør flg: Sett deg på et stille sted, og tenk at du trekker en Boble over deg. Den Boblen går rundt hele deg og under føttene dine. Du tenker når du gjør dette at den skal beskytte deg mot alle neg. energier, uansett hvor du er, slik at blir du uvel, vel, da er det DINE energier. Denne Boblen stenger ute alt slik at du alltid har det vel og bra.

Tror du at du har mistet denne Boblen, vel da gjør du dette på nytt. Denne Boblen vil beskytte deg helt til du tar den av, eller tenker ganske sterke tanker på at du IKKE har den der lenger.

igjen vil jeg rekl. for www.silvaultramind.no kurs - hvor du kan lære mer om dette....
Kursene er utrolig bra for deg som går på skolen og er vär på energier.

Lykke til!

takk for tipsene :) dessverre så er jeg en fattig student som ikke har råd til å betale 4-5000 kr for å dra på kurs. Og nei, mine foreldre betaler ikke for slikt.. er såpass uheldig å vokse opp i en gjeng med ateister og lestatianere... fin blanding, ikke sant? :P

Uansett, skal prøve denne bobla igjen :)
Hva er lestatianere? Unnskyld meg :P

Lestatianere er en kristen sekt.. en strengere form for Jehovas Vitne kan man si :P
Ååja :)
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Okay, men du kan ringe til kontoret og få kjøpt Alfa lyden - den koster kr. 100,-
Denne lyden kan sette veldig lavt på når du leser og du vil huske pensumet og få bedre karakterer. Så kan du jo gå på kurs når du får råd.
Men de har avbetaling for dem som trenger det.

Det rare er at, føler du at du skal gå på disse kursene, får du råd på en eller annen måte.

Alfa lyden senker hjerne frekvensen din ned til 10 Hz noe som også gjør at du får healing og senker stress. Dermed er du mer konsentrert. Jeg har selv brukt det på en elev som hadde store konsentrasjons probl. - det virker, var hennes reaksjon. Så hun la lyden inn på mobil.tlf. slik at hun kunne bruke den på skolen.

Lykke til!
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 15:14
17
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Metal maniac »

Angel2003 skrev:Okay, men du kan ringe til kontoret og få kjøpt Alfa lyden - den koster kr. 100,-
Denne lyden kan sette veldig lavt på når du leser og du vil huske pensumet og få bedre karakterer. Så kan du jo gå på kurs når du får råd.
Men de har avbetaling for dem som trenger det.

Det rare er at, føler du at du skal gå på disse kursene, får du råd på en eller annen måte.

Alfa lyden senker hjerne frekvensen din ned til 10 Hz noe som også gjør at du får healing og senker stress. Dermed er du mer konsentrert. Jeg har selv brukt det på en elev som hadde store konsentrasjons probl. - det virker, var hennes reaksjon. Så hun la lyden inn på mobil.tlf. slik at hun kunne bruke den på skolen.

Lykke til!
aiai, Alfalyd... interresant
Antall ord: 154
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links