Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKatedralskolen ødlegger sinnet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 15:14
17
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Katedralskolen ødlegger sinnet mitt

Innlegg av Metal maniac »

Jeg mener jeg er veldig mottakelig av energier. Et eksempel er at på et besøk hos Katedralskolen i Trondheim, fikk jeg en overveldende følelse av skam, ydmykhet, urettferdighet... Rett og slett en skyld, en bør som jeg bar. Jeg fikk nesten klaustrofobi. (Ja, jeg vet nå en del om skolens historie. Jeg sjekket det opp på nettet dagen etter).

Problemet er at til høsten begynner jeg på denne vidunderlige skolen, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg vil takle all energien i det bygget. Det er ekstremt hvor kraftig det setter seg i meg - jeg hadde vanskeligheter å stå oppreist bare de få minuttene jeg var der inne, til og med humøret mitt ble dystert.

Så spørsmålet er: har du tips, råd e.l. om hvordan jeg skal takle dette? Hva som helst, er åpen for alle forslag. Jeg ber ikke om å bli kvitt min mottakelighet, men kanskje på en eller måte klare å kontrollere det? Jeg går med vievann om jeg så må! Det er veldig viktig for meg at noen svarer, for jeg skal tross alt gå på den skolen i 3 år.

Håper på gode råd :)
Antall ord: 200
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Vel, den ligger jo ca. 100 meter fra domkirka ,så det kan jo være energier derfra du reagerer på. Vet ikke hvordan du skal beskytte deg mot det, men du kan jo prøve å omgi deg med en sølvhinne rundt kroppen.
Antall ord: 43
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
17

Eaglespirit skrev:Vel, den ligger jo ca. 100 meter fra domkirka ,så det kan jo være energier derfra du reagerer på. Vet ikke hvordan du skal beskytte deg mot det, men du kan jo prøve å omgi deg med en sølvhinne rundt kroppen.
Hva er en sølvhinne?
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

En sølvhinne må du forestille deg i tankene. En hinne av sølv rundt kroppen, verdt forsøket :mozilla_wink:
Antall ord: 21
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Eller en kaserolle på hodet :mozilla_wink:, for å hindre sinnsstemningene i å slippe til...
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Vel, sølvhinne har jeg ikke vært borte i men, Boble/egg el. Skjold praktiserer jeg selv.

Du gjør flg: Sett deg på et stille sted, og tenk at du trekker en Boble over deg. Den Boblen går rundt hele deg og under føttene dine. Du tenker når du gjør dette at den skal beskytte deg mot alle neg. energier, uansett hvor du er, slik at blir du uvel, vel, da er det DINE energier. Denne Boblen stenger ute alt slik at du alltid har det vel og bra.

Tror du at du har mistet denne Boblen, vel da gjør du dette på nytt. Denne Boblen vil beskytte deg helt til du tar den av, eller tenker ganske sterke tanker på at du IKKE har den der lenger.

igjen vil jeg rekl. for www.silvaultramind.no kurs - hvor du kan lære mer om dette....
Kursene er utrolig bra for deg som går på skolen og er vär på energier.

Lykke til!
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Katedralskolen ødlegger sinnet mitt

Innlegg av Mantropolix »

Metal maniac skrev:Jeg mener jeg er veldig mottakelig av energier. Et eksempel er at på et besøk hos Katedralskolen i Trondheim, fikk jeg en overveldende følelse av skam, ydmykhet, urettferdighet... Rett og slett en skyld, en bør som jeg bar. Jeg fikk nesten klaustrofobi. (Ja, jeg vet nå en del om skolens historie. Jeg sjekket det opp på nettet dagen etter).

Problemet er at til høsten begynner jeg på denne vidunderlige skolen, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg vil takle all energien i det bygget. Det er ekstremt hvor kraftig det setter seg i meg - jeg hadde vanskeligheter å stå oppreist bare de få minuttene jeg var der inne, til og med humøret mitt ble dystert.

Så spørsmålet er: har du tips, råd e.l. om hvordan jeg skal takle dette? Hva som helst, er åpen for alle forslag. Jeg ber ikke om å bli kvitt min mottakelighet, men kanskje på en eller måte klare å kontrollere det? Jeg går med vievann om jeg så må! Det er veldig viktig for meg at noen svarer, for jeg skal tross alt gå på den skolen i 3 år.

Kanskje det er ditt høyere selv som prøver si deg noe ?
Kanskje Noe inni deg sier at kansje det du skal er galt for eks at du har kommet høyere
i utvikling da det gjelder det spirituelle og at den veien angående kirke osv ikke er din sannhet og gå på en slik skole.Nå kjenner jo ikke jeg deg , men det kan være en mulighet at noe sier deg det og du føler skam osv fordi du har voknet såpass i denne illusjonen at du burde gjøre noe annet en og gå dær.
Antall ord: 306

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

vis jeg er helt på jorde så beklager jeg det.Bare noen tanker ingen ting mere .
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

kanskje dette ringer bedre i deg http://www.arthurfindlaycollege.org/
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Den skolen jeg ga link til over er oxco en kristen skole men en spirituell kristen skole.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Angel2003 skrev:Vel, sølvhinne har jeg ikke vært borte i men, Boble/egg el. Skjold praktiserer jeg selv.

Du gjør flg: Sett deg på et stille sted, og tenk at du trekker en Boble over deg. Den Boblen går rundt hele deg og under føttene dine. Du tenker når du gjør dette at den skal beskytte deg mot alle neg. energier, uansett hvor du er, slik at blir du uvel, vel, da er det DINE energier. Denne Boblen stenger ute alt slik at du alltid har det vel og bra.

Tror du at du har mistet denne Boblen, vel da gjør du dette på nytt. Denne Boblen vil beskytte deg helt til du tar den av, eller tenker ganske sterke tanker på at du IKKE har den der lenger.

igjen vil jeg rekl. for www.silvaultramind.no kurs - hvor du kan lære mer om dette....

Lykke til!
Antall ord: 173
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: Katedralskolen ødlegger sinnet mitt

Mantropolix skrev:
Metal maniac skrev:Jeg mener jeg er veldig mottakelig av energier. Et eksempel er at på et besøk hos Katedralskolen i Trondheim, fikk jeg en overveldende følelse av skam, ydmykhet, urettferdighet... Rett og slett en skyld, en bør som jeg bar. Jeg fikk nesten klaustrofobi. (Ja, jeg vet nå en del om skolens historie. Jeg sjekket det opp på nettet dagen etter).

Kanskje det er ditt høyere selv som prøver si deg noe ?
Kanskje Noe inni deg sier at kansje det du skal er galt for eks at du har kommet høyere
i utvikling da det gjelder det spirituelle og at den veien angående kirke osv ikke er din sannhet og gå på en slik skole.Nå kjenner jo ikke jeg deg , men det kan være en mulighet at noe sier deg det og du føler skam osv fordi du har voknet såpass i denne illusjonen at du burde gjøre noe annet en og gå dær.

Hehe, tja.... Katdralskolen ble bygget for å utdanne prester, korgutter osv for Nidarosdommen.. det var en kristen skolen, men man unneviser ikke spesielt i kristendommen nå.. det er altså ikke en kristen skole lenger! men så har det jo som sagt vært det, og det kan derfor være noe i det du sier... personlig har jeg opplevd mye rart oppgjennom mitt korte liv som hengeri hop med kristendommen - for å si det slik. Jeg tror neppe jeg tok et feil valg med å velge den skolen med tanke på utdanning. Hvis det er slik at "høyere meg" som prøver å si noe, så finner jeg ingen annen forklaring enn at det er mye historie i bygget knyttet til kr.dommen... ordet korrupsjon dukker alltid opp når jeg tenker på skolen. hmm.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg vet jeg tok rett valg med tanke på utdanning...
Antall ord: 461

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
17

Dagros skrev:Eller en kaserolle på hodet :mozilla_wink:, for å hindre sinnsstemningene i å slippe til...
haha, javisst :P skikkelig bra løsning du fant der!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
17

Angel2003 skrev:Vel, sølvhinne har jeg ikke vært borte i men, Boble/egg el. Skjold praktiserer jeg selv.

Lykke til!

takk for tipsene :) dessverre så er jeg en fattig student som ikke har råd til å betale 4-5000 kr for å dra på kurs. Og nei, mine foreldre betaler ikke for slikt.. er såpass uheldig å vokse opp i en gjeng med ateister og lestatianere... fin blanding, ikke sant? :P

Uansett, skal prøve denne bobla igjen :)
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anette32
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2007 18:31
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bærum

Innlegg av anette32 »

Metal maniac skrev:

Lykke til!

takk for tipsene :) dessverre så er jeg en fattig student som ikke har råd til å betale 4-5000 kr for å dra på kurs. Og nei, mine foreldre betaler ikke for slikt.. er såpass uheldig å vokse opp i en gjeng med ateister og lestatianere... fin blanding, ikke sant? :P

Uansett, skal prøve denne bobla igjen :)
Hva er lestatianere? Unnskyld meg :P
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links