I dag skulle jeg dra til oslo da jeg plutselig så en dame i skogen,hun stirret på meg som om jeg hadde drept noen eller noe.jeg stoppet og spurte hva det var,hun bare sto å stirret,jeg spurte igjen, da var hun plutselig ikke der lenger.jeg satt meg inn i bilen å kjørte derifra fortere enn du kunne ha sagt onematepoetikon ja så det var den opplevelsa drit ekkelt ass.omg lizzom
jaj tror dette var en ånd ja..... svar meg helst ordentlig eller la være hater sånt tull skjønnner du :mozilla_wink:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ på vei til oslo!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2008 15:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet
på vei til oslo!!!
Antall ord: 99
tro kan flytte fjell. du er jo kjempe grei!!:):)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Må bare spørre om du har som vane og stoppe opp og snakke med alle som glaner på deg?
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Reine fiske-historien!
Liten mort blir til en svær hval!
Liten mort blir til en svær hval!
Antall ord: 11
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Ingen som leste innlegget?
Hahah, men igrunnen litt enig.
Hahah, men igrunnen litt enig.
Antall ord: 9
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
da hadde jeg blitt skikkelig redd..stefaren min,og mamma kjørte hjemover,å var rett før de var hjemme,å plutselig roper mamma ut:" hva var det for noe?"
da hadde hu sett en skikkelse på andre siden av veien,som liksom ble påkjørt,å var sporløst borte:S
da hadde hu sett en skikkelse på andre siden av veien,som liksom ble påkjørt,å var sporløst borte:S
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Lurt at du selv sjekker opp i dette kanskje du kan se om du finner henne igjen å få snakket skikkelig ut. Det er ikke pent å stirre skjønner du :mozilla_wink:
Antall ord: 31
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Re: på vei til oslo!!!
Har hørt flere lignende historier om ånder i veikanten.. En mann i fra heimkomuna mi blei stoppa av en person som stod forran bilen, det var snøkave.. Personen stod bare og stirret på bilen med hånden forran seg.. Når mannen gikk ut av bilen, var personen borte, når han sette seg inn igjen så var han der igjen.. Til slutt forsvant han og mannen kunne kjøre videre... Hva var det??siva123 skrev:I dag skulle jeg dra til oslo da jeg plutselig så en dame i skogen,hun stirret på meg som om jeg hadde drept noen eller noe.jeg stoppet og spurte hva det var,hun bare sto å stirret,jeg spurte igjen, da var hun plutselig ikke der lenger.jeg satt meg inn i bilen å kjørte derifra fortere enn du kunne ha sagt onematepoetikon ja så det var den opplevelsa drit ekkelt ass.omg lizzom
jaj tror dette var en ånd ja..... svar meg helst ordentlig eller la være hater sånt tull skjønnner du :mozilla_wink:
Denne ånden fikk deg til å stoppe, hun forsinket reisen din videre.. Kanskje forhindret en ulykke, eller at det er noen du skal møte, som du ikke hadde møtt viss ikke denne forsinkelsen.. Hvem vet.. Ta det for det det var.. Jeg tror på deg, og at slike ting hender... Og det er vel kanskje en mening med det....?
PS: å skrive i tråden at du ikke vil ha tullete svar, gjør bare at du mater trollet.... :mozilla_wink:
Antall ord: 258
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Re: på vei til oslo!!!
Se dèt var en mer troverdig historie, enn en hvor man sier "omg lizzom". Det høres bare litt oppspinn ut, basert på fortellermåten. Kan godt være sant for alt jeg vet.Skarabè skrev: Har hørt flere lignende historier om ånder i veikanten.. En mann i fra heimkomuna mi blei stoppa av en person som stod forran bilen, det var snøkave.. Personen stod bare og stirret på bilen med hånden forran seg.. Når mannen gikk ut av bilen, var personen borte, når han sette seg inn igjen så var han der igjen.. Til slutt forsvant han og mannen kunne kjøre videre... Hva var det??
Denne ånden fikk deg til å stoppe, hun forsinket reisen din videre.. Kanskje forhindret en ulykke, eller at det er noen du skal møte, som du ikke hadde møtt viss ikke denne forsinkelsen.. Hvem vet.. Ta det for det det var.. Jeg tror på deg, og at slike ting hender... Og det er vel kanskje en mening med det....?
Men at noen plutselig viser seg på den måten, ja, jeg kan gjerne tro at det er for å hjelpe, som du sier. Ved å forsinke reisen og lignende. Jepp. Det tror jeg lett =)
Antall ord: 206
Hide post links |