Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAlene hjemme.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sunniva001
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jul 2008 16:47
16

Alene hjemme.

Innlegg av sunniva001 »

(Sann historie, ikke veldig paranormal.) En venn av meg studerte i tyskland, og læreren hennes bodde i en gammel vindmølle. Den eldste jenta hans (20), ikke veldig lettskremt bodde i femte etasje. Det var lengst opp. I første/ bunn -etasjen var den en stor stue, andre etasje var det et soverom til foreldrene, tredje etasje var kjøkken og bad, fjerde var soverom til søsken.
Men det er ikke det viktigste. Historien er slik.
Den eldste datteren, (20) skulle bo i vindmøllen alene i noen dager. Hun selv bodde i øverste etasje. En natt våknet hun av at hun hørte kraftige dunk og rasling lenger ned i vindmølla. Hun bestemte seg for å gå ned å sjekke hva det var. Først gikk hun til fjerde etasje, altså etasjen under hennes. Men skjønte at det var lenger ned. Hun gikk sakte ned til tredje etasje, selvom hun hørte at det var lenger ned, gikk hun inn på kjøkkenet og hentet den største kjøkkenkniven hun fant. Hun så telefonen men våget ikke bruke stemmen sin. Hun gikk med kniven sakte nedover, klar til angrep. Hun gikk hele veien ned til første etasje, og var sikker på at noe eller noen var der. Hun inn i stua, men det var ikke noe der heller.. Det var da jenta skjønte at det var ved inngangen det skjedde. Hun kom til utgangsdøra, men skjønte at det var bare døra som smalt frem og tilbake siden det blåste så fælt.

Ikke veldig skummel, kanskje. Men jeg syntes det var veldig tøft av henne å gå nedover i det hele tatt.

Skrevet av: Sunniva.
Takk. ( :
Antall ord: 288

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Åååh, jeg trodde hun skulle finne noe skikkelig skummelt der nede...

Joda, hun var modig. Jeg hadde nok heller bare "overhørt" det og prøvd å sovne igjen så fort som mulig :P
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Feb 2008 19:22
16