Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjemsøkt skole

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Feb 2008 19:22
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Den mørke siden

Gjemsøkt skole

Innlegg av Theghostgirl »

Hei! ;p

En skole som jeg gikk på før har jeg og andre venner/venniner kjent/sett og hørt ting som kan være åndelig.

Den skolen er 40 år gammel og nede i kjellerbygget har vi et bomberom som blir brukt til elevoppholds rom og jeg og andre sverger på at vi har kjent ting der nede og i gymsalen

I gymsalen på en disco vi hadde tok vi morsomme bilder

Men det morsomme gikk vekk når vi så at på nesten alle bildene i mørket var det Orber Og mystisk røyk ( Disse Bildene har en vennine av meg og ikke så tiljengelig akkurat nå )

Og nede i Kjellerbygget har vi 2 Doer som før ble brukt. kansje for 20-30 år siden
Og jeg og venninene mine har hørt dunking fra dørene og andre har sett at dørene bare har gått opp og andre har tilogmed blitt instengt der da vi lekte gjemsel uten og ha rørt låsene!

En dag var jeg alene nedi oppholds rommet fordi vennene mine hentet ping pong greier da ble det plutselig fryktelig kaldt og man kunne høre svake rop (vet ikke om det var innbildning) eller ikke
Jeg løp opp til vennene mine igjen

Har noen en forklaring på hvorfor dette skjer eller er det rett og slett åndelig aktivitet? :mozilla_surprised:
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Gjemsøkt skole

Innlegg av Mantropolix »

Theghostgirl skrev:Hei! ;p

En skole som jeg gikk på før har jeg og andre venner/venniner kjent/sett og hørt ting som kan være åndelig.

Den skolen er 40 år gammel og nede i kjellerbygget har vi et bomberom som blir brukt til elevoppholds rom og jeg og andre sverger på at vi har kjent ting der nede og i gymsalen

I gymsalen på en disco vi hadde tok vi morsomme bilder

Men det morsomme gikk vekk når vi så at på nesten alle bildene i mørket var det Orber Og mystisk røyk ( Disse Bildene har en vennine av meg og ikke så tiljengelig akkurat nå )

Og nede i Kjellerbygget har vi 2 Doer som før ble brukt. kansje for 20-30 år siden
Og jeg og venninene mine har hørt dunking fra dørene og andre har sett at dørene bare har gått opp og andre har tilogmed blitt instengt der da vi lekte gjemsel uten og ha rørt låsene!

En dag var jeg alene nedi oppholds rommet fordi vennene mine hentet ping pong greier da ble det plutselig fryktelig kaldt og man kunne høre svake rop (vet ikke om det var innbildning) eller ikke
Jeg løp opp til vennene mine igjen

Har noen en forklaring på hvorfor dette skjer eller er det rett og slett åndelig aktivitet? :mozilla_surprised:
Det var vel en rastløs sjel som prøvde få kontakt med deg og ville ha hjelp rett og slett.
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
16

Heldigvis begynner jeg på ungdomsskole nå og slipper den skolen :S
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Theghostgirl skrev:Heldigvis begynner jeg på ungdomsskole nå og slipper den skolen :S
Hehe.

Nå må du huske å fortelle masse skumle historier til de som skal gå der neste år også, sånn at du etterlater deg noe de ikke glemmer så lett :P
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
16

TheMartine skrev:
Theghostgirl skrev:Heldigvis begynner jeg på ungdomsskole nå og slipper den skolen :S
Hehe.

Nå må du huske å fortelle masse skumle historier til de som skal gå der neste år også, sånn at du etterlater deg noe de ikke glemmer så lett :P
GOD IDE :D Mwhahahhhh Men dette er ekte xD serr Vi har hatt sånn ''åndelig dame der tilogmed''

:P jeg har sagt til dem at jeg prøvde bloody mary og nå henger fjeset hennes igjen i speilet hvis du ser der lenge nok xD
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Theghostgirl skrev: GOD IDE :D Mwhahahhhh Men dette er ekte xD serr Vi har hatt sånn ''åndelig dame der tilogmed''

:P jeg har sagt til dem at jeg prøvde bloody mary og nå henger fjeset hennes igjen i speilet hvis du ser der lenge nok xD
Høhøhø.

Å skremme småbarn gir livet mening :P
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
16

TheMartine skrev:
Theghostgirl skrev: GOD IDE :D Mwhahahhhh Men dette er ekte xD serr Vi har hatt sånn ''åndelig dame der tilogmed''

Høhøhø.

Å skremme småbarn gir livet mening :P
Egentlig ikke bare for og være litt bøllete før man forlater verdens rareste skole xD
:mozilla_tongue:
Uansett Det er kjempe skummelt i bombe rommet De sier at plassen der skolen ligger var et dumpe sted for Lik i Krigen mellom Sverige og Norge :S
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Theghostgirl skrev: Egentlig ikke bare for og være litt bøllete før man forlater verdens rareste skole xD
Uansett Det er kjempe skummelt i bombe rommet De sier at plassen der skolen ligger var et dumpe sted for Lik i Krigen mellom Sverige og Norge :S
Oi, det hørtes jo trivelig ut!

På Steinerskolen på Gjøvik (der gikk jeg), hadde det vært noe fangeleir eller ett eller annet under krigen, så hele skolegården var inngjerdet av høye nettinggjerder med piggtråd. Hehe. Koselig barneskole. Tror dog ikke det lå en haug med lik under der :P
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
16

TheMartine skrev:
Theghostgirl skrev: Egentlig ikke bare for og være litt bøllete før man forlater verdens rareste skole xD
Oi, det hørtes jo trivelig ut!

På Steinerskolen på Gjøvik (der gikk jeg), hadde det vært noe fangeleir eller ett eller annet under krigen, så hele skolegården var inngjerdet av høye nettinggjerder med piggtråd. Hehe. Koselig barneskole. Tror dog ikke det lå en haug med lik under der :P
Hmm Steiner skolen :o

Sikker på det :S
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Theghostgirl skrev: Hmm Steiner skolen :o

Steinerskolen er heftig :D

Nja, sikker kan man jo aldri være. Men TROR ikke det ligger en massegrav der i hvert fall. Men litt gammel bygning var det jo...hmm...hehe :P
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Theghostgirl
Nybegynner
Nybegynner
16

TheMartine skrev:
Theghostgirl skrev: Hmm Steiner skolen :o

Steinerskolen er heftig :D

Nja, sikker kan man jo aldri være. Men TROR ikke det ligger en massegrav der i hvert fall. Men litt gammel bygning var det jo...hmm...hehe :P
'

Hehe ;o
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

LOL steinerskolen :D
Antall ord: 2