Hei Astarte,takk for sist! koselig du stakk innom! skålAstarte skrev:Er det rart man drikker?ALP skrev:Nei,liker ikke angrep på hverandre,er en fredlig person som bare har lyst på en ølDagros skrev:...............
Foto & Bilder ⇒ Orber eller ikke?
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hæpp, hæpp!! Jekk en til meg også!! Mor er tøøøørst!!
Antall ord: 13
Memento mori
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
er på gang!Astarte skrev:Hæpp, hæpp!! Jekk en til meg også!! Mor er tøøøørst!!
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Vi kan fylle-taste på spore-av tråden...ellers får vi vel huden full
Antall ord: 16
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Men så er dette et diskusjonsforum, og da er det vanlig å argumentere for seg. Hvis du ikke ønsker diskusjon er det heller ingen som pålegger deg å svare på innleggene mine.jon blund skrev: Hvis det er regler i dette forumet som pålegger meg å backe opp alle påstander jeg kommer med så skal jeg gi meg. Vet ikke hvor mye av samtalene her som blir igjen da hvis noen skal sørge for at regeln blir fulgt...så jeg har vanskelig for å tro at det er nødvendig.
Hvis folk skulle backe opp alle påstandene de kom med i en samtale så hadde det ikke blitt særlig mye samtaler...
Og når den du snakker med krever at du backer opp alle påstandene du kommer med i en samtale, så er det jaggu ikke en morsom samtalepartner.
Nei, men jeg gidder ikke sitte og lete opp argumenter for deg. Jeg gidder heller ikke å ta det du sier for god fisk bare fordi du ikke gidder å forklare deg nærmere. Mulig slikt fungerer for deg, men ikke for meg.Slipp deg litt løs Kimbara. Alt trenger ikke være så korrekt hele tiden...
Jeg forstår ikke tysk så godt, så jeg kan ikke lese det som står i forbindelse med bildet. Var det noe spesielt med det?Bildet er litt lenger ned på denne siden: http://www.biophotonik.de/
Hvis det var i forbindelse med akupunkturnålene så ser man at de varme områdene ikke samsvarer med nålenes plassering.
Antall ord: 258
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Ja det er sant. Vi får prøve å leve sammen både kverrulanter, slabbedasker, fylliker, skeptikere og overtroiskeKimbara skrev:Men så er dette et diskusjonsforum, og da er det vanlig å argumentere for seg. Hvis du ikke ønsker diskusjon er det heller ingen som pålegger deg å svare på innleggene mine.
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Best det vel,ikke noen fyllik her,bare 3 ølAstarte skrev:Vi kan fylle-taste på spore-av tråden...ellers får vi vel huden full
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
3 øl blir gjerne til 3 tilALP skrev:Best det vel,ikke noen fyllik her,bare 3 ølAstarte skrev:Vi kan fylle-taste på spore-av tråden...ellers får vi vel huden full
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Joda,stopper ved 6,det holder :mozilla_wink:Sol@ngelica skrev:3 øl blir gjerne til 3 tilALP skrev:Best det vel,ikke noen fyllik her,bare 3 ølAstarte skrev:Vi kan fylle-taste på spore-av tråden...ellers får vi vel huden full
Antall ord: 48
Hide post links |