Healing og annen alternativ medisinOppdatering om min utvikling.... =o)

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Oppdatering om min utvikling.... =o)

Innlegg av Skarabè »

Heisann... Jeg har ikke vært så mye inne her de siste ukene, og mye har skjedd med meg...(ikke sikkert dere har merket mitt fravær... :lol: )

jaja, tenkte jeg ville dele med dere utviklingen min de siste månane... Her blir det nok masse mat for skeptikerene, men jeg vet hva jeg opplever, og en skeptiker må nok oppleve det selv for å tro... :mozilla_wink:

Jeg skrev litt tidligere angåande det at jeg ser luften, den konstante massen i luften.. Dette gjør jeg enda, men nå ser jeg den over alt, ikke bare de dansende stjernene jeg så før.. Jeg ser at der er en vibrerende masse over alt.. Jeg har endatil fått besøk av stjerner i dusjen... :mozilla_surprised: Hva i alle dager, jeg trodde de holdt seg unna slike private steder.. Men jeg sa siste gangen at "jeg ser deg nok!! Må ikke tro annet" hehe...

Når jeg legger meg og slapper av og demper lyset ser jeg bevegelser over alt i luften. Skygger og blinking... facinerendes...Jeg ble i starten småskremt, var redd desse skuggene plutselig skulle samle seg og danne en skikkelse, men det har ikke hendt, men er ikke helt avslappet til dette enda, og kniper igjen øynene når jeg synes det beveger seg nok, og jeg føler jeg ikke vil se mer... :x

Jeg hadde en frisk luft rundt meg, som jeg har skrevet før, som dukket opp mange ganger for dagen.. Den var konsentrert rundt hodet og spessielt mot hendene mine... Av og til ble jeg iskald på hendene mine når det dukket opp.. Jeg var skeptisk til å begynne med, men roet meg ned med dette også, og klarte til slutt og nyte denne friske brisen..Jeg tenkte at det var min veileder, siden det kom fra venstre side... Men jeg vet ikke lenger, siden jeg kan lage denne luften selv nå mellom hendene mine...

Når jeg ble mer avslappet til dette så begynte jeg og kjenne noe/noen stryke meg på panne, ansikt og hår... Etterhvert kjente jeg ett energibelte legge seg mot pannen min, som ett panneband... Og det presset veldig mellom øyenbrynene og oppover pannen... Til og begynne med ble jeg småskremt og snudde meg rundt og la hender på for å slippe.. Men til slutt slappet jeg av med dette, og da skjer det mer...

Jeg kjenner en "klump?" i magen, eller over magen.. Kanskje solar plexus? Jeg kan kjenne den beveger seg i sirkel og øker i størrelse.. For to kvelder siden kjente jeg en energi fra brøstet og ned til midjen og det legger seg som ett energibelte helt bak til korsryggen.. Denne energien kom fra denne "klumpen" og utvidet seg derfra...Kjentes ut som jeg hadde på meg korsett.. :mozilla_surprised: Jeg såg ingeting i rommet annet enn den vanlige vibreringa i lufta og skyggene og plutselige blink som jeg har opplevd de siste månene... Kjente press i pannen og at noen stryker litt på tinningen og i håret... Jeg lå og kjente etter og tok i mot.. Tenkte at dette absolutt ikke er innbilning og at jeg TYDELIG kjente dette energibeltet... Jeg sovent til slutt...

Jeg var derfor spent i går kveld når jeg la meg.. Og joda, like etter jeg la meg og slappet noenlunde av, kom klumpen i magen, presset i pannen og bevegelse i tinningen... Denne gangen kjente jeg ikke energiebeltet rundt magen, men kjente en energi langs ryggraden.. Kjentes ut som jeg lå på en ti cm bred energifjøl som lå langs hele ryggraden.. "klumpen" i magen var der hele tiden... Men i går ble jeg litt små engstelig... Jeg kjente press på beina, som om noen holdt og presset ned dynen.. dette var greit og jeg godtok dette.. At de tok på ansiktet og magen og ryggen, alt dette var ok.. Men så plutselig kom presset mot halsen... Da fikk jeg litt hetta... :mozilla_surprised: Jeg karte helt fint og puste, så det presset ikke så hardt, men jeg klarte ikke å slappe av, slik som jeg gjør med resten.. Så da brøt jeg ut av det og sa i tankene at halsen er jeg ikke klar for.. Når jeg da la meg til rette igjen, startet alt annet, men halsen fikk være i fred...

Jeg lå og kjente godt etter hva som virkelig skjer... Det kjennes ut som masse energi som beveger seg flere plasser på kroppen, og kan variere fra kveld til kveld... Av og til kjennes det ut som der er noen hender inne i magen min og beveger seg, og i går kjente jeg at desse "hendene" gikk helt igjennom og jeg kjente at det kom ut bak på ryggen, kjente prikkinger der de kom ut... Det var ikke luft... :mozilla_tongue: Jeg kjente også at de holdt på med øynene mine og ut mot tinningen og det presset voldsomt på midt i pannen, mer enn andre tider... Av og til kan jeg høre en intens pipelyd som øker i frekvens og avsluttes av en smel eller annen lyd...
Jeg kjenner hele tiden en frisk bris mot meg og en herlig luft jeg puster inn... Så at noe/noen er der sammen med meg, det vet jeg nå og er fulstendig overbevist om det...

Nå har jeg klart og lage energiballer med hendene mine.. Jeg ser endatil energien i denne ballen innimellom... Og når jeg beveger hendene mine frem og tilbake øker intensiteten i piping i ørene.. Helt merkelig.. jeg har en tv benk der dørene er festet med magneter. En kveld jeg sat og lekte meg med en energiball så løsnet dørene fra magnetene.. hehe.. Kan være tilfeldig, selv om det aldri har skjedd før, men jeg skvatt ja.. hehe
:lol: Nå når jeg lager energiball kjenner jeg en kald bris komme til mellom hendene mine.. Den samme luften jeg har kjent tidligere...Merkelig...

Jeg som alletide har vært frostpist har blitt varm på beina.. hehe.. En dag jeg stod på golvet så brant det slik under beina at jeg måtte kjenne med hendene om det brant i etasjen under.. :mozilla_wink: Nå har jeg sjønt sammenhengen mellom alt.. Prikking i skulderbladet, varmen under beina og prikking i hendene...De kommer etter hverandre.. Gjerne hendene først, så prikking i skulderbladet, så varmen i beina...

Virker som de går gradvis men raskt fremover med de ting jeg får oppleve... Hadde jeg kjent dette jeg kjenner og det jeg nå ser for ett halvt år siden, så hadde jeg nok vært ett vettskremt nærvevrak... Så det kan tyde på at de som gjør dette, vet hva jeg tåler, presser meg litt på det, men stopper når jeg får nok...
Men hva vil de med meg, er det healing jeg får? det kunne jeg tenkt meg og fått vite med de.. Åsså er jeg for pysete til å spørr medan jeg kjenner dette, jeg er redd for å få en stemme i hodet som forteller meg det, da hadde jeg nok blitt redd.. Hvorfor jeg skulle bli redd aner jeg ikke... Litt pyse er jeg enda... :mozilla_undecided:

Hahahaha, det høres helt vilt ut, og hadde jeg fortalt dette til andre enn dere som forstår at jeg ikke er sprø, så hadde jeg nok blitt hentet av menn i kvit frakk... :lol: (jaja, skeptikerene her, tror nok jeg er sprø da, men det får så være... :mozilla_tongue: )
Antall ord: 1263
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Wow, for en historie! Tenk å oppleve så mye rart, eller fint, eller hva det er. Spesielt er det i hvert fall. Jøss...
Så fint at du klarer å slappe av med det, og ikke blir livredd (som jeg hadde blitt). Hvorfor tror du de gjør sånn med deg? Hva vil de, liksom? Hjelper det mot noe, eller er det bare for å vise at de er der?
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

TheMartine skrev:Wow, for en historie! Tenk å oppleve så mye rart, eller fint, eller hva det er. Spesielt er det i hvert fall. Jøss...
Så fint at du klarer å slappe av med det, og ikke blir livredd (som jeg hadde blitt). Hvorfor tror du de gjør sånn med deg? Hva vil de, liksom? Hjelper det mot noe, eller er det bare for å vise at de er der?
Skulle gjærne tenkt å vite det jeg også... Jeg har en misstanke om at det har noe med healing å gjøre.. Om jeg utvikler meg i det, eller motar det eller hva det er, har jeg ikke funne ut.. Men jeg får vel vite når jeg er klar for det, tenker jeg... Noe med energi er det i vertfall... Men alt er jo energi så... :mozilla_wink:

Jeg hadde også vært ganske så redd for ett halvt år siden hadde jeg sett eller opplevd alt dette, men det virker som de kjenner meg og mine grenser..De presser litt på, men roer ned når/hvis jeg blir redd... Jeg prøver så godt jeg kan å slappe av og motta det som evt skjer...

Håper at noen her inne kanskje opplever noe lignende og kanskje vet hva det er, eller har en teori...
Antall ord: 217
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Anette9
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2008 14:09
16
Lokalisering: i et tre

Innlegg av Anette9 »

Dette var non heavy saker må jeg si :)
Hvordan i all verden klarer du å være så rolig..??
Jeg hadde nok ringt etter menn i hvit frakk heeeelt selv jeg da :mozilla_tongue:
Jeg tror veldig på det paranormale, men som de fleste andre har nok jeg også en liten skeptiker på skulderen som gjerne vil si noe. Du nevner dette med "å se luften", du har ikke lavt blodtrykk el spiser lite om dagen..? Da jeg var yngre hadde jeg litt lavt blodtrykk selv, og hvis jeg f.eks. reiste meg fort opp kunne jeg også se litt stjerner her og der :)
Og dette med piping i ørene.., har du vært mye stresset/bekymret i det siste?
Ville bare kommentere dette, for hvis jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg, for sikkerhets skyld, tatt en kjapp sjekk hos legen, blodprøve el lingnede..
Men igjen dette med energien inni kroppen som du kan kjenne høres jo ut som det motsatte, altså at du er meget sterk fysisk og har god kroppslig kontakt og kontroll. Ikke mange klarer å kjenne sine egne energibaner, og den størst ligger jo i magen så da kjenner man kanskje den best.
Men det kan jo neste også høres ut som om du holder på å utvikle SUPERKREFTER ! Får litt sånne tegneserie assosiasjoner :mozilla_wink: He he..
Har du forresten vært borti healing før, eller kinesisk medisin el akupunktur?? :)
Lykke til uansett !
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

Anette9 skrev:Dette var non heavy saker må jeg si :)
Hvordan i all verden klarer du å være så rolig..??
Jeg hadde nok ringt etter menn i hvit frakk heeeelt selv jeg da :mozilla_tongue:
Jeg tror veldig på det paranormale, men som de fleste andre har nok jeg også en liten skeptiker på skulderen som gjerne vil si noe. Du nevner dette med "å se luften", du har ikke lavt blodtrykk el spiser lite om dagen..? Da jeg var yngre hadde jeg litt lavt blodtrykk selv, og hvis jeg f.eks. reiste meg fort opp kunne jeg også se litt stjerner her og der :)
Og dette med piping i ørene.., har du vært mye stresset/bekymret i det siste?
Ville bare kommentere dette, for hvis jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg, for sikkerhets skyld, tatt en kjapp sjekk hos legen, blodprøve el lingnede..
Men igjen dette med energien inni kroppen som du kan kjenne høres jo ut som det motsatte, altså at du er meget sterk fysisk og har god kroppslig kontakt og kontroll. Ikke mange klarer å kjenne sine egne energibaner, og den størst ligger jo i magen så da kjenner man kanskje den best.
Men det kan jo neste også høres ut som om du holder på å utvikle SUPERKREFTER ! Får litt sånne tegneserie assosiasjoner :mozilla_wink: He he..
Har du forresten vært borti healing før, eller kinesisk medisin el akupunktur?? :)
Lykke til uansett !
Takk for fint svar....
Du lurer først på hvordan jeg klarer å være så rolig.. Det er fordi ting har skjedd så gradvis fremover, det har gått i mott tempo, og det sa jeg tidlig i fra om ut i luften... :mozilla_wink:
Jeg er sykepleier og via jobben tar vi blodtrykk av oss selv ganske ofte, mitt er helt fint.. :D Blodet mitt skulle være i orden siden jeg er godkjent blodgiver.. Og mat spiser jeg nok av.. :mozilla_wink:
Det med piping i øret, så er jeg ikke noe stresset nå.. Jeg er hjemme med min sønn og slapper av og nyter dagene.. Men pipingen kommer ofte når desse energiene kommer, spessielt når jeg lager energiball.. Kan jo være at jeg underbevist blir litt stresset der og da, og det begynner og pipe pga det jeg opplever... :mozilla_smile:

Jeg har ikke vært bort i healing, eller noe annet tidligere.. Men jeg har alletide vært interesert i det paranormale, har kjent nærvær enkelte steder, men jeg har alletide vert redd for det.. Vært mørkeredd så lenge jeg kan huske, dette er nok fordi jeg har kunnet føle nærvær... Jeg har sprunge ut og sperret av tidligere.. Først nå jeg tørr og åpne meg og ta i mot, og etter jeg begynte med det har det strømmet på med nye opplevelser... De var vel lei av og vente.. hehehe... :mozilla_wink:
Antall ord: 494
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Lokalisering: Norra Skandinavien

Innlegg av First Day »

Det låter som att du har fått en gåva som du själv kan utveckla.
Brukar du meditera.
Tcker du att du kan känna av kronchakra. (som en vibrations aktivitet strax ovan ditt huvud).
Den fasen hade i alla jag för 12 år sedan.
Nu har jag kommit längre, mycket längre. :mozilla_wink:
Antall ord: 60
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16

Innlegg av Mantropolix »

Jeg tror oxo at du blir healet av de åndene du skal jobbe med :) mye av den healing kraften du gir til andre vil komme fra dem oxo ikke bare deg.så du og disse åndene med healing evne vil jobbe sammen med deg og igjennom deg . Dette må være utrolig spennende :)
Kunne tenkt meg kansje begynne som healer selv for en Master kalt Maitreya fra åndeværden sa igjennom et medie som heter Margaret at jeg hadde helaling evner og burde utvikle dem så det var jo artig få greie på , folk sier jo at jeg har varme hender så når jeg blir
litt tøffere så kansje jeg tar det neste steget.Akkurat nå sliter jeg fortsatt med traumer etter 6 år med plaging fra den mørke åndeværden fra jeg brukte et ouija brett.
Er fri og har hjelp fr gode ånder i lyset nå , men er mye redd enda fordi om d har gått 2 år.
Så jeg tar en dag av gangen,er i vertfall veldig godt og kjenne noen passer på meg da jeg er redd og hjelper meg så takker alle di flotte hjelperene mine som beskytter meg og prøver og fjerne frykten min til noe bedre :)

Ønsker deg lykke til videre i din utvikling som healer og håper du fortsetter og holde oss oppdatert,kansje jeg har noe jeg kan lære av dine opplevelser når jeg kansje endag skal begynne som student selv innen healing faget.For da slipper jeg blir redd om noe lignende skjer meg for da vet jeg mere hva som foregår da jeg har hørt på det du forteller.Tusen takk for at du deler dette med oss :)

Velsigne deg.
Antall ord: 292

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

First Day skrev:Det låter som att du har fått en gåva som du själv kan utveckla.
Brukar du meditera.
Tcker du att du kan känna av kronchakra. (som en vibrations aktivitet strax ovan ditt huvud).
Kjenner ikke så mye på kronechakra enda.. Men kan kjenne noen tar på håret mitt opp på hodet.. Kjenner mest på det pannechakra, der presser det veldig.. Og kjenner det godt i magen.. Usikker om det er hara eller solar plexus, men tror det er solar plexus...

Godt og høre at andre har hatt lignende opplevelser.. Jobber du innen healing, eller har du utviklet deg i annen retning??
Antall ord: 133
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

Mantropolix skrev:Jeg tror oxo at du blir healet av de åndene du skal jobbe med :) mye av den healing kraften du gir til andre vil komme fra dem oxo ikke bare deg.så du og disse åndene med healing evne vil jobbe sammen med deg og igjennom deg . Dette må være utrolig spennende :)
Kunne tenkt meg kansje begynne som healer selv for en Master kalt Maitreya fra åndeværden sa igjennom et medie som heter Margaret at jeg hadde helaling evner og burde utvikle dem så det var jo artig få greie på , folk sier jo at jeg har varme hender så når jeg blir
litt tøffere så kansje jeg tar det neste steget.Akkurat nå sliter jeg fortsatt med traumer etter 6 år med plaging fra den mørke åndeværden fra jeg brukte et ouija brett.
Er fri og har hjelp fr gode ånder i lyset nå , men er mye redd enda fordi om d har gått 2 år.
Så jeg tar en dag av gangen,er i vertfall veldig godt og kjenne noen passer på meg da jeg er redd og hjelper meg så takker alle di flotte hjelperene mine som beskytter meg og prøver og fjerne frykten min til noe bedre :)

Ønsker deg lykke til videre i din utvikling som healer og håper du fortsetter og holde oss oppdatert,kansje jeg har noe jeg kan lære av dine opplevelser når jeg kansje endag skal begynne som student selv innen healing faget.For da slipper jeg blir redd om noe lignende skjer meg for da vet jeg mere hva som foregår da jeg har hørt på det du forteller.Tusen takk for at du deler dette med oss :)

Velsigne deg.
Takk for fint innlegg... :mozilla_smile:

Godt å høre at du har blitt kvitt det onde.. Forstår at du fortsatt har litt traumer etter dette, men du må bare ha tiltro og vite at de nå passer på deg.. Er du lys og jobber sammen med de, så vil de støtte og beskytte deg tilbake.. :D De har nok vært der og beskyttet deg hele tiden.. Men kaskje de mente at du trengte denne lærepengen av bruken av dette brettspillet.. Og lot deg oppleve denne odskapen... For du kommer nok ikke til å gjøre det igjen, tenker jeg.. Vi er her for å lære, og du har virkelig fått erfare og lært noe der...

Jeg håper du vil klare og slappe av og ta i mot denne energien når den kommer til deg.. Kan virke skremmende i starten, men en må bare ha tiltro og be om at de lyse og ens hjelpere beskytter en... Det bruker å få meg til å roe meg med en gang... :mozilla_wink:

Men halschakra har de ikke fått jobbet så mye med enda, jeg sperrer av der, for jeg har en liten gnager opp i hodet som sier meg at "er du sikker på de ikke prøver å kvele deg".. jeg vet innerst inne at det ikke er sant, men så har en hørt så mange historier om det onde, så jeg må jobbe med meg selv og bli enda mer overbevist om at dette er av det gode.. Og det irriterer meg at denne gnager-tvilen er der, for jeg er egentlig sikker også.. hehe

Stor klem til deg...
Antall ord: 568
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Lokalisering: Norra Skandinavien

Innlegg av First Day »

Skarabè skrev:
First Day skrev:Det låter som att du har fått en gåva som du själv kan utveckla.
Brukar du meditera.
Kjenner ikke så mye på kronechakra enda.. Men kan kjenne noen tar på håret mitt opp på hodet.. Kjenner mest på det pannechakra, der presser det veldig.. Og kjenner det godt i magen.. Usikker om det er hara eller solar plexus, men tror det er solar plexus...

Godt og høre at andre har hatt lignende opplevelser.. Jobber du innen healing, eller har du utviklet deg i annen retning??
Nej, jag jobbar ej inom healing men har fjärrhealat av och till.
Jag tror det är något annat som väntar mig.
Önskar dig lycka till och att du ej får något obehag av närheten.
Om du oroas av något sänd en privat melding så kan jag försöka hjälpa dig. :mozilla_wink:
Antall ord: 197
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

First Day skrev:
Skarabè skrev:
Brukar du meditera.

Nej, jag jobbar ej inom healing men har fjärrhealat av och till.
Jag tror det är något annat som väntar mig.
Önskar dig lycka till och att du ej får något obehag av närheten.
Om du oroas av något sänd en privat melding så kan jag försöka hjälpa dig. :mozilla_wink:
Tusen takk for det... :D
Antall ord: 204
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

Hadde besøk av ei god venninde i sted.. Ei jente jeg kan dele alt med.. Hun vet om mine interesse og opplevelser... Medan hun var her kjente jeg det begynte og prikke i mine hender så jeg ba henne ha sin hand i mellom mine to...
Jeg følte kald bris mellom mine hender som økte på, prikkingen økte også.. Hun klarte ikke bestemme om det var varmt eller kaldt, litt av begge deler...
Så begynte det og prikke i hele hånden hennes, nesten som om den sover, sa hun... Og til finale så begyte fingrene hennes med ukontrollerte rykninger sideveien... Når hun prøvde det bevist etterpå, fikk hun det ikke skikkelig til... Hun hadde frysninger i hele kroppen av opplevelsen... :D

Jeg fikk en bekreftelse som jeg sårt trengte... :mozilla_smile:
Antall ord: 136
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doodles
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2007 01:23
17

Innlegg av doodles »

så spennende :)
Jeg tenkte i allefall på chakraer da jeg leste det du skrev. Kanskje at de blir aktivert, eller åpnet? Man har jo også mange små chakraer rundt om i kroppen, ikke bare hovedchakraene.

Ellers så kanskje det om du har meditert at du blir mer bevisst på bevegelser/endringer i kroppen din.

Jeg har forresten lest at man kan få inn beskjeder på den måten, som sensasjoner forskjellige plasser på kroppen. Magefølelse er jo et eksempel. Man må bare lære og tolke det... Også lest at hvis du får enda sterkere forbindelse til underbevisstheten din så kan du få inn beskjeder som bilder og lyder osv.

jaja, var nå bare mine tanker i øyeblikket :)
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Skarabè »

doodles skrev:
Skarabè skrev: Hadde besøk av ei god venninde i sted.. Ei jente jeg kan dele alt med.. Hun vet om mine interesse og opplevelser... Medan hun var her kjente jeg det begynte og prikke i mine hender så jeg ba henne ha sin hand i mellom mine to...
Jeg følte kald bris mellom mine hender som økte på, prikkingen økte også.. Hun klarte ikke bestemme om det var varmt eller kaldt, litt av begge deler...
Så begynte det og prikke i hele hånden hennes, nesten som om den sover, sa hun... Og til finale så begyte fingrene hennes med ukontrollerte rykninger sideveien... Når hun prøvde det bevist etterpå, fikk hun det ikke skikkelig til... Hun hadde frysninger i hele kroppen av opplevelsen... :D

Jeg fikk en bekreftelse som jeg sårt trengte... :mozilla_smile:
så spennende :)
Jeg tenkte i allefall på chakraer da jeg leste det du skrev. Kanskje at de blir aktivert, eller åpnet? Man har jo også mange små chakraer rundt om i kroppen, ikke bare hovedchakraene.

Ellers så kanskje det om du har meditert at du blir mer bevisst på bevegelser/endringer i kroppen din.

Jeg har forresten lest at man kan få inn beskjeder på den måten, som sensasjoner forskjellige plasser på kroppen. Magefølelse er jo et eksempel. Man må bare lære og tolke det... Også lest at hvis du får enda sterkere forbindelse til underbevisstheten din så kan du få inn beskjeder som bilder og lyder osv.

jaja, var nå bare mine tanker i øyeblikket :)
Ja, jeg har en mye bedre energiflyt i kroppen min... Så jeg tror også mine shakra har blitt åpnet... Jeg har nok hatt en del blokkeringer... :mozilla_undecided: De har i vertfall jobbet voldsomt med meg kveldane.. hehe... :mozilla_wink:

Jeg jobber meg fremover, lærer og merker nye ting hver dag.. Så jeg er på god vei i min utvikling, men har langt igjen enda... :D
Antall ord: 324
Klem Torill =o)

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chihiro
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2008 13:19
16
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Chihiro »

Skal ikke late som jeg er ekspert, men jeg synes det du forteller om minner en del om det Eric Pearl skriver om i "Vekk din indre healer". den boka synes jeg absoglutt du burde lese(leste den nettop selv og den har hjolpet meg med å få kantakt med "kilden") både hvis du vil ha hjelp til å utvikle deg, eller bare hvis du er nysgjerrig på evnene dine :mozilla_wink:
Antall ord: 71
What does man love more than life,
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?

Nothing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links