Fakta, teori & skepsisNår skal naturen slutte å stope?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hell_Frode skrev:
Vermilion Oriol skrev:Har døgnet an så jeg er rimelig lite oppegående/smart/intelligent....siden jeg er trøtt.

Men jeg er ikke helt med.....hvis naturen stopper opp....hvordan skal vi kunne få oksygen og mat og ja you name it?? Man vil jo dø uten naturens gang...vil man ikke?
Du tenker på selve "naturen" du. Da er det logisk av det du sier, ja. Men jeg tenker mer på tid og rom i naturen. Så her går det på to forsjelige tankegang. Det er ikke det at jeg ikke er uenig i det du sier, det er jeg ikke. Så bare ta det helt med ro. :mozilla_smile:
Vel...nå har jeg fått sove....så nå er jeg mer på tankegangen :D
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Frode

Innlegg av Frode »

Vermilion Oriol skrev:
Hell_Frode skrev:
Vermilion Oriol skrev:Har døgnet an så jeg er rimelig lite oppegående/smart/intelligent....siden jeg er trøtt.

Men jeg er ikke helt med.....hvis naturen stopper opp....hvordan skal vi kunne få oksygen og mat og ja you name it?? Man vil jo dø uten naturens gang...vil man ikke?
Du tenker på selve "naturen" du. Da er det logisk av det du sier, ja. Men jeg tenker mer på tid og rom i naturen. Så her går det på to forsjelige tankegang. Det er ikke det at jeg ikke er uenig i det du sier, det er jeg ikke. Så bare ta det helt med ro. :mozilla_smile:
Vel...nå har jeg fått sove....så nå er jeg mer på tankegangen :D
Så fint at du har samme tankegang nå. Så si meg hva man kan få for å fiske med tidsmark og rommark? (sakt dette tidligere, bare på en annen måte) Ikke akurat at jeg ikke liker å fiske da. :mozilla_laughing:
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links