Foto & Bilder ⇒ Orber eller ikke?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Nei, orber, som er lyskuler som er begynnelse på legemliggjørelse av ånder, ikke sant?!?
Antall ord: 15
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
OK, så det mener du?
Vel, det finnes vel flere typer lyskuler, at dette er en annen type lyskuler, da?
Eller ka du tru?
Vel, det finnes vel flere typer lyskuler, at dette er en annen type lyskuler, da?
Eller ka du tru?
Antall ord: 24
Hide post links |
Nei, bare støv.
Og folk som ikke klarer å holde linsa si rein.
Og folk som ikke klarer å holde linsa si rein.
Antall ord: 13
Hide post links |
OK, da, så sier vi det :mozilla_cool:
Lysstråler på kameralinsa...
Lysstråler på kameralinsa...
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Etter noen årSol@ngelica skrev:Sånn det ser utALP skrev:Ser ut som gammel sædKimbara skrev:Dette er støv. Alle "orber" som ser slik ut er garantert småpartikler som støv, vann, hår og liknende.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
vær gang jeg komuniserer med åndeværden og tar bilder får jeg orber , da jeg har lukket meg for ånden og ikke komuniserer får jeg ingen orber hvor mye jeg enn tar bilder.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Ja tror jeg og, men ikke dette her,bare flekker jo!Dagros skrev:Jeg tror nok at orber er EKTE saker...
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
orber er ekte. ser dem hele tida. men du ser dem ikke på disse bildene fordi det er støv iveienALP skrev:Ja tror jeg og, men ikke dette her,bare flekker jo!Dagros skrev:Jeg tror nok at orber er EKTE saker...
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Nei, det er støv. Orbene ser ikke sånn ut. De lyser og kan ikke fanges på film. Det er støv du ser på bildene.Dagros skrev:Så det kunne vært noen på bildene, da?
Antall ord: 38
Hide post links |