UFO, Kornsirkler & fenomenTenkt Scenario: New World Order

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

ulykken i new york var planlagt fra ende til annen.
Myndighetene, eller lysskye deler av den, i USA, ville bringe terrorisme på dags ordenen, slik at man i fremtiden kan få bedre "kontroll" på alle mennesker, og styre slik som man vil med mennesker.
Også slik at man med kan bombe områder i verden, eller starte krig, og få testet sine våpen.
Salg og kjøp av våpen og olje spiller en stor rolle i dette store spillet som verdens øverste ledere styrer. Stikkordet da er: PENGER

Da kan de bare si "ja, men vi måtte bombe området fordi det var terrorister der.."
Hvem skal da kunne si dem imot? ;-)
Var det ikke i Iran de bombet, og drepte en 30 talls menn kvinner og barn nå nettopp?

Sveriges ledere har nå innført total overvåkning av nettet i landet. Dette for å spore og slå ned på terrorisme. Du er en totalt stokk dum idiot, hvis du tror at det er grunnen....

Håper "bedre viterne" og "uber skeptikerne" på forumet ble provosert nå :-)
Antall ord: 180
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Blir ikke særlig provosert av paranoide mennesker :D
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Faen :-D
Antall ord: 2
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18

Innlegg av skeptikeren »

Bare hyggelig :D
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

hvem er paranoid? :mozilla_innocent:
Antall ord: 3
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dagros

Innlegg av Dagros »

IKKE JEG?!?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

skeptikeren skrev:Blir ikke særlig provosert av paranoide mennesker :D
Synd, for vi paranoide blir provosert av dere naive som kamuflerer dere bak en selvutnevnt tittel som skeptikere. Sånn er det jo med oss konspirasjonsteoretikere: gale så det holder - faktisk så sinnslidende at vi ikke hopper utfor stupet bare fordi kompisen vår gjorde det.
Antall ord: 56
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

ludoburgero skrev:
skeptikeren skrev:Blir ikke særlig provosert av paranoide mennesker :D
Synd, for vi paranoide blir provosert av dere naive som kamuflerer dere bak en selvutnevnt tittel som skeptikere. Sånn er det jo med oss konspirasjonsteoretikere: gale så det holder - faktisk så sinnslidende at vi ikke hopper utfor stupet bare fordi kompisen vår gjorde det.
\:D/ :badgrin:
Antall ord: 58
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19

Innlegg av misty-gutt »

ludoburgero skrev:Selv om det er videoer laget av tenåringer på gutterommet, slik som Loose Change og andre filmer der ute, vil jeg gjerne anbefale noen til å ta en nærmere titt på to filmer jeg har sett i det siste: "September Clues" heter den ene og er produsert av en norsk fyr. Tror han er anonym(?). Og "911 Octopus".
Takk for tipsene. :)

Hadde ikke sett disse før, virkelig bra og oppklarende. Her burde selv de største skeptikere om de ser disse filmene få noe annet å tenke på, og forhåpentlig revurdere sine adopterte forutinntatte meninger.

Uten samspillet med og hovedmedias medvirkning, hadde 9/11 neppe kunne latt seg gjenomføre med tanke på å forlede massene til å tro at det utelukkende bare var noen skarve arabere som stod bak det hele. Stikkord: Manipulerte tv bilder av hendelsen, samkjøring av de store tv stasjonene, etc. (verden vil bedras)

Vil i likhet med ludoburgero også anbefale alle å ta et nærmere studium av "September Clues" og "911 Octopus"

Linker til en filmdel. Legg merke til de ekte bildene hvor ingen fly er å se, og de manipulerte med disse fantomflyene, liksomflyene.

Her: http://www.youtube.com/watch?v=s_ySSJ_L6Zs
Antall ord: 202
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

ludoburgero skrev:
madjava skrev:
ludoburgero skrev:
madjava skrev:Er vel du som vrenger her, da mitt poeng er at ord oxo kan ta liv, at ord feilaktigt brukt er eit våpen, noko du avfeier i din primitive iver om at bare teknologi kan brukast som våpen.
Nei. Og jeg ser ikke behovet for å motargumentere engang,
så åpenbart er det at du vrenger og jeg ikke gjør det.

Når det gjelder min "primitive iver", så kan det også sies at din metode er å nettopp vri for å gjøre deg mer interessant med dine "o-store-alternative teorier" og din såkalte skarpe kritikk mot ethvert etablissement, også alt som har med helt naturlige følelser å gjøre. Du vrenger og vrir. Vil du fortsette å stemple hverandre?
Ord er meir enn flott kommunikasjonsredskap, det kan oxo brukast som eit våpen for å ta liv. At du ikkje fatter dette og prøver å vrenge det om til at eg vrenger viser jo at det er du som vrenger...
Neste blir vel at du begynner å vrenge på det du mener jeg har vrengt på det vrengte du sa om alt dette vrange? Du har et litt forvrengt syn på dette med å vrenge.
Er sikker på at du går med boxer'n på vranga og bakfram, sikkert sånn boxer med rosa pyntedyr som nå pga din vrange bakfram tilværelse ligger å tirrer ditt tredje øye... :mozilla_laughing:

Enkelt og greit ynskje du ikkje å vinkle diskusjonen inn på kva ord eller kjærlighet engentlig betyr for bruken av den teknologien du vil forby, men er du da så åpen som du gjerne vil være, når du går inn i diskusjonen med skylapper på?

ludoburgero skrev:
madjava skrev: Har jo svart deg på dette. Alle land går inn for det, enten i form av å lage di eller kjøpe di. Mennesker har i mange tusenvis av år laga våpen for å drepe, noko du oxo ville gjort om behovet var til stede.
Behovet er tilstede nettopp fordi noen mener behovet er tilstede.
Slik er det jo ofte.
For hver pistol som blir lagd, desto flere trenges for å beskytte seg.
En litt forenklet fremstilling, men grovt sett er det jo slik.

Løsningen: ikke føle behovet for å beskytte seg.
Hovedløsningen: ingen bruker våpen.

Utopisk? Ja.
...men verdt å håpe? Ja.
Men til sjuande og sist er det ord og kjærlighet som ligger bak, som utløyser behovet for teknologien, som avgjer når teknologien vert brukt til å drepe...

ludoburgero skrev:
madjava skrev:Neida, di fleste veit kven di er, men svært få setter seg godt nok inn i kva konsekvenser det ville få om, for eksempel som du her legger opp til, vi forbyr teknologi.
Vi har da overlevd før vi fikk fargefjernsyn?

Hvis vi virkelig har blitt så avhengige av teknologien at vi ikke kan "leve" foruten den, så sier det litt om vår svakhet og avhengighet. Dessuten snakker jeg ikke om å forby all teknologi, jeg snakker om en stopp på enkelte områder, og strengere direktiver som kan regulere og begrense sterkt bruken og utviklingen av enkelte teknologiske konsepter.
Klart vi overlever utan teknologien, men mange vil dø fordi vi ikkje kan produsere nok mat til alle. Kor mange ynskje, som deg, å kutte ut teknologi fordi det kan brukast til å produsere våpen, sjølv om teknologien er nødvendig som til å produsere mat?

Og di som vokser opp i dag er i stand til å lage våpen, ut av nær sagt ingenting...

Vi har allereie i dag ein restruktiv våpenproduksjon i dei fleste land, underlagt kontroll osv og difor trur eg ikkje veien er å forby teknologi, for den er begrensa nok som den er til at vi ikkje kan bruke den nyaste teknologien på betre måter enn til våpen.

ludoburgero skrev:
madjava skrev: Da får vi problem med å produsere nok mat til alle. Og maten vert enda dyrere enn den er nå.
VERDEN har råd til det. Det er bare slik systemet fungerer nå, hierarkiet, som gjør det vanskeligere. Noen sitter på topp med overflod, og den når langt ut i Vesten. Vi har ikke bare det som er høyst nødvendig for oss. Men som i eksempelet ditt med konsekvenser av en "teknologisk stopp" - så viser det jo at vi har tilpasset oss sånn at vi nå trenger den teknologien som foreligger.
Utan teknologi vil den matproduksjonen vi har i dag bli redusert til ca 20%, dvs sult og hungersnød for mange men ingen arbeidsledige...

Verden har ikkje vilje til til å avskaffe sult nå, di har ikkje hatt den viljen før og eg trur pokker ikkje den viljen dukker opp på mange år enda. Mest sannsynlig lyt ein tredje verdenskrig eller ei alvorlig naturkatastrofe til for at respekt for alle mennesker skal avskaffe sult.

ludoburgero skrev:
madjava skrev:Økologisk er ikkje svaret på alt, spesiellt sia giftstoffa er billigare å produsere og svært få er villig til å betale meir for maten sin. Derimot kan kvar enkelt påvirke gjennom egen valg, ved å være kritisk til kva mat ein kjøper og velge bort så mange matvarer som mulig som innehelde giftstoff. Men kvifor gjere ikkje fleire det da? Det tek for mykje tid, lettare å handle i butikken.
Å produsere mat på billigst mulig måte - fremfor økologisk som er kostbart, men naturlig og sparer miljøet og menneskene i lengde...
er litt som å lyve til kona si for å skjule utroskapet, fordi hun vil være lykkelig til hun finner det ut - fremfor å være helt ærlig og gå videre hver for seg.

Den ene løsningen er snartenkt og ikke langsiktig hensiktsmessig,
den andre er mer forebyggende og mindre skadelig.
(hvis ikke kona skyter gubben med en gang...)
Du skjønner ikkje kva eg vil fram til, økologisk er flott om det starter der og antal menneske aukar etter kva mengd mat ein kan produsere. Men å gå fra den matproduksjonen vi har i dag tilbake til økologisk som vi hadde for 150 år sidan vil medføre at mange ikkje får mat fordi vi ikkje greie å produsere nok på den økologiske måten.

ludoburgero skrev:
madjava skrev:Syns du virkelig eg, eller for den del andre, skal ta dette du her kjem med alvorlig:

"USA finansierte nazismen og stanset den.
USA satte inn Saddam og stanset ham.
USA fyrte av missiler mot WTC via satelitter, satte inn avledningsmanøvre som fly, og dekket over det som virkelig skjedde og iscenesatte med datamanipulerte TV-bilder verden over av fly, neglisjerte totalt alle øyenvitner og tvang dem ned i taushet (dem som ikke allerede var så forvirret i øyeblikket at de tok det for gitt at det autoritære styrker sa var sant i dette sjokkmomentet), og tok opp "jakten på disse skumle skjeggmennene som levde i huler under jorden som de aldri finner"?"

Det er da pokker ikkje rart eg lurer på argumentasjonen din når den blir såpass far out...
Far out, men sant. Det siste utsagnet inneholder et spørsmålstegn på slutten.
Dette for å indikere at jeg ikke vet med sikkerhet at dette stemmer.
Var det noe mer du lurte på?
(du kan sjekke opp selv, og vurdere om kildene er til å stole på, og du kan være så kritisk du bare vil, men USA er dobbeltmoralens land - og kapitalismen har tatt helt overhånd og overstyrer alle menneskelige trekk... det er synd?)
Viss du ikkje er sikker sjølv eller har funne noko som gjere at du kan stå for dette, så skjønner eg ikkje behovet for å bruke det som eit argument. Du virker litt sånn "på vranga pro usa" der alt er galt med usa og di kjører verden i senk...usa har leika fra seg nå...og kanskje det vert ein liten oppvask og ein kursforandring i pausen...

Har sjekka litt og legger ved ein liten link med innhold fra begge sider, spesiellt om du kikker på svarinnlegga til teksten.9/11 en gigantisk bløff?

For min egen del er desse konspirasjonsteoriane fine eventyr men stopper der.

ludoburgero skrev:
madjava skrev:Igjen gidder du ikkje skjønne fordi det ikkje passer inn i din oppfattelse av verden rundt deg. Demokrati i alle land vil gjere det enda mindre sannsynlig at atombomba nokon gang vert brukt.
USA er jo i front både med demokrati og ett av landene som er i front med atomvåpen. Definitivt i front med mektigste forsvar. Eller er det bare indoktrinering via Hollywood mener du? Jeg så nettopp den nye Hulken filmen på kino. Enda en reklame for det amerikanske forsvaret. Det er ikke "mitt syn på verden" dette, det er bare slik det fungerer. Ingen kan si at det ikke er overeksponering av presidenten, US Air Force, bla bla bla som har med våpen å gjøre i enhver Hollywood-film.

Det som blir mitt syn er hva jeg tenker om dette og hvorfor det skjer.
Jada...klart demokratiet til usa er passelig å bruke som døme, men alikevel er sjansen for at atomvåpen vert brukt, mykje mindre om demokratiet var standardisert og innført i alle land samt at menneskerettighetane vart overholdt.

ludoburgero skrev:
madjava skrev:Som regel er det ikkje kampen for demokrati som fører den stygge varianten av krig, men di få fundamentalistane som syns det er greit med diktatorregime. Og i eit diktatorregime er det ikkje stor forskjell på at befolkninga vert behandla nesten like ille som når det så bryter ut til krig. Unner du ikkje alle folk eit demokratisk styre der likhet og menneskerettigheter er viktigare enn nykkene til ein diktator?
Og et diktatur kamuflert som et velfungerende demokrati da?
Fabrikert patriotisme og indoktrinering fra tidenes morgen i USA.
Det har hjulpet dem på lang vei, og det er derfor vi har den oppfatning at jenkier flest er naive og dumme. De kan jo ikke for det selv. Nyhetene der borte handler aldri om det som skjer i verden (dette har jeg fra kilder som bor og har bodd i USA). Alle nyheter handler om USA. Resten av verden er "Europa".

Jo, jeg unner et demokratisk styre der folket vil ha det.
Forutsatt at det faktisk ER et demokrati.

Korporatisme er det noen som kaller det som skjer i USA nå, styresettet.
Det er vel den amerikanske drømmen som gjere det mulig å vanstyre usa slik det har vore gjort spesiellt di siste 8 åra...men korrupsjon og indoktrinering finner vi oxo her i noreg...når systemet vert for tungvint dukker smutthulla opp...og det er alltid nokon som forsyner seg grådig...

ludoburgero skrev:
madjava skrev:Muslimane klarer fint å skaffe seg fiender sjølv, men det skal og seiast at det er di fundamentalt religiøse som ødelegger for di fleste der som i andre religiøse retninger.
Gahhh... jeg blir litt oppgitt.
Hva er ikke de neokonservative kreftene (som forøvrig er sterke og rådende) i USA da? Er ikke dette også fundamentalistiske kristne med en syk agenda?

Har du lest/hørt om PNAC?
Om du lese det eg skrive så gir eg fundamentalister på alle religiøse sider skylda, og såleis er ikkje fundamentalistiske muslimer eit hakk betre enn kristne fundamentalister.
Antall ord: 1890
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

misty-gutt skrev:
ludoburgero skrev:Selv om det er videoer laget av tenåringer på gutterommet, slik som Loose Change og andre filmer der ute, vil jeg gjerne anbefale noen til å ta en nærmere titt på to filmer jeg har sett i det siste: "September Clues" heter den ene og er produsert av en norsk fyr. Tror han er anonym(?). Og "911 Octopus".
Takk for tipsene. :)

Hadde ikke sett disse før, virkelig bra og oppklarende. Her burde selv de største skeptikere om de ser disse filmene få noe annet å tenke på, og forhåpentlig revurdere sine adopterte forutinntatte meninger.

Uten samspillet med og hovedmedias medvirkning, hadde 9/11 neppe kunne latt seg gjenomføre med tanke på å forlede massene til å tro at det utelukkende bare var noen skarve arabere som stod bak det hele. Stikkord: Manipulerte tv bilder av hendelsen, samkjøring av de store tv stasjonene, etc. (verden vil bedras)

Vil i likhet med ludoburgero også anbefale alle å ta et nærmere studium av "September Clues" og "911 Octopus"

Linker til en filmdel. Legg merke til de ekte bildene hvor ingen fly er å se, og de manipulerte med disse fantomflyene, liksomflyene.

Her: http://www.youtube.com/watch?v=s_ySSJ_L6Zs
Neida...slike konspirasjonsteorier dukker stadig opp der bilder er manipulert og kunnskapsmangelen viser eit ensidig innblikk i ein aktuell hendelse. Verden vil bedras, spesiellt di som ikkje undersøker alle sider ved ein hendelse. Anbefaler å studere denne linken og alle linkane som kjem fram i svara:

9/11 en gigantisk bløff?
Antall ord: 257
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJest

Innlegg av GJest »

For de i tråden som sier det er umulig å kontrollere et helt land.
Bare se på Nord Korea?

Så lenge samme hiraki, struktur og mekanismer finnes i alle land, f.eks at det er lov festet av større internsajonale organer så ville vel det samme også skjedd i hvert eneste land...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJest

Innlegg av GJest »

Her er enda en dokumentar om 9/11

http://www.youtube.com/watch?v=t-yscpNI ... re=related

The 9/11 Chronicles: Truth Rising
av alex jones.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Rottulf
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2005 15:06
19
Kjønn (valgfri): Guteslamp

Innlegg av Rottulf »

I USA blir rørleggere, elektrikere o.l. betalt for å se etter mistenkelige ting hjemme hos folk
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJest

Innlegg av GJest »

Her er en fin forklaring til hele New world order agendaen:

http://www.edgemediatv.com/article001_icke.html

Fra 9/11 i 2001, og planene videre..

På 1.side i VG i dag står overskriften "storebror ser deg" :

Der står det litt om at datatilsynet reagerer på video
kamera på skoler. Mange krenkelser finner sted, og mange kameraer står på hele døgnet. Noen skoler bruker til og med kameraene unødvendig mye - Til å bruke mot elevene for de som kommer for sendt eller drar tidlig. 117 skoler med overvåkning er meldt inn til datatilsynet. Datatilsynet tror det er mange flere enn dette som har overvåkning, men som ikke har rappotert om det.
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links