1 jule dag va ej på besøk hos tanten min der ho budde før (flytta no)
vi satt i sofaen og snakke om alt mulig, plutselig så ble kroppen min stiv av kulde .
tante såg d på mej og spurte om ej merka noe der , ja hele foten og handa va kaldt og d va vamt i romet pga ho fyrte .
er spesielt et pungt på golve der det er kalt , kattene går store omveier forbi den plassen og nor vi går der så er det noe som gjer at vi får gåsehud.
tante har merka en mann som sitter i en stol og røyker og ser på ho , ingen vil gå der .
tante fortalte dagen før ej komm på besøk så lekte katta seg med ene syskenbarne mit i kjøkkene og den katta er letskremt , tange kassta berre en vedkubbe i ovne så katta sprang ut i stua til d pungte og brå stoppa og pelsen sto til alle kanter, tante syns d va rart pga ho såg ikkje noe . men tenkte ikkje over d kvelden skulle ho legge seg og da ho gjekk opp på lofte så merka ho at det va noen som så på ho neden i gangen som komm bak ho , så ho for inn til ongene og dem sov godt og det så ho gjekk og la seg
men ho hørte folk va nede men ungene sov og mannen henes va på jobb og dørene va lost
ei spurte tante om bakgrunnen til huse
ho sa dem som eigde det før sønnene has hadde arvet huse me han slet med pysisk og fysiske ting
dama han va utro og tok abort så han klrate ikkje mer så han hang seg i huse , dem fant ikkje han før 5 dager etter på ,
men dem ha budd i huse i 6 år 4 av dem siste åra dem budde der har dem vert plaga og gåt ut over forholde på ho og han
dem er ikkje lenger i lag , huse dem bur i no er ikkje lenger boenes pga mugg og det , lit rart dem har ikkje sett det før den dagen dem flytta ut og det
er en gammel går , dem høre i fjøse og sauer og det men det er ikkje dyr i den er berre møbler og det , hunden dem hadde måtte dej avlive pga den klikka på ting og tang
katta er reddere en før og ungene va mye urolige , etter dem flytta har ting blit bedre men ho sliter litt med og sove
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ tante
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Ja, tante er grei, hun. Min tante, iallfall
Tante er tante, bare det at min tante er min tante :mozilla_cool:
Tante er tante, bare det at min tante er min tante :mozilla_cool:
Antall ord: 21
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Kontanter er de beste tantene
Antall ord: 5
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
hva med debattanter da?
Antall ord: 4
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
De er helt greie, de også...
Debutanter... Gitaristdebutanter...
Tanter, tanter, tanter...
Debutanter... Gitaristdebutanter...