Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVet du at du har en hjelper, eller har du en guide?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Deborah Borchgrevink holder kurs om bl.a. guiderhjelpere i Tønsberg 15 og 16, nov. i år., men du MÅ ha gått et Silva Ultramind kurs først.
Kurset heter: Utenfor tid og rom.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daninge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 22 Feb 2008 00:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: notodden

Innlegg av daninge »

jeg vil ha kontakt med min guide men får ikke kontakt. =/ jeg føler jeg trenger en guide men det er ikke noe der =/ kan noen hjelpe?
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daninge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 22 Feb 2008 00:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: notodden

Innlegg av daninge »

ingen hjelp =/
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Som jeg har sagt til andre før: sett deg i en stille krok og mediter. Når du har roet deg ned så godt du kan, spør du guiden din om det du vil vite... og LYTT - noen ganger tar det litt tid andre ganger kommer svaret ganske fort. Og svaret kommer i ditt hode - stemmen er stille - så du må lytte...

Alle har en hovedguide og gjerne 2 andre som er hos oss i lengre tid om gangen. Alle unntatt hovedguiden blir byttet på etterhvert som vi trenger det.

Så øv deg i å være stille og lytt til din indre stemme.
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mireille
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 18 Mai 2008 18:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Innlegg av Mireille »

Brenda skrev:
Jeg tror ikke de sitter på sengekanten mens du sover, heller ikke når du tørker deg bak. De tar seg visst en tur når du hopper i høyet også :)
Ha ha ha... aldri tenkt på det sånn.
Men takk for informasjonen, har aldri tenkt på at jeg kunne ha hjelpere i.o.m jeg aldri har følt de har vært der.
[/quote]
Antall ord: 71
Ikke lev livet ditt for noen andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: lattis..

Innlegg av Kimbara »

Kræsj skrev:Kimbara...gi deg. seriøst, finn på noe bedre å gjøre
Trådstarter spurte: Noen som kjenner til sine hjelpere eller guider??
Det eneste du vil, er å kverulere ..alle vet at du ikke tror på dette. Start heller din egen tråd hvor du kan få diskutere alt om dette med engler/guider/livet/hva-enn-det-måtte-være osv .
Jeg personlig var interessert i hva folk skrev i denne posten, men så kommer du å lager en stor diskusjon om noe som ikke har noe med topicen å gjøre..
Peace and love
ps: gleder meg virkelig til hva du kommer til å skrive nå.
Du har din fulle rett til å mene hva du vil, akkurat som jeg har til å skrive hva jeg vil - og du har til å spore av denne tråden med det idiotiske innlegget ditt her.
Antall ord: 142
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Hei Skarabé! Dette er ikke ett svar, snarere ett spm. Hvor har du fått tak i hunden? Syntes den er så søt. :o)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Jeg vil også vite hvordan man kan kommunisere m de. Jeg "snakker" til han slik som jeg gjør når jeg snakker m hunden min.

Ps. Jeg har min avdøde biologiske bror(er adoptert) til hjelper. Tror ikke det har så mye m slektninger å gjøre hvor vedkommende er plassert. Jeg har jo min bror, men han står bak meg, da jeg klarer meg selv for det meste og tar(for det meste) gjennomtenkte beslutninger osv. Hun jeg var til sa at klarer man seg for det meste selv, står de bak en. Men er en usikker og trenger veiledning så har du de andre plasser(husker ikke hvor).
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Kjenner og kjenner fru blom... :D
Har sett han en gang, men sitter fortsatt med mange spørsmål om hvem han er og hvor han kommer fra. Har også fått høre jeg har hjelpere fra et liv i italia og en heksemester/trollmann, men det tror jeg i grunn ikke en dritt på :) Jobber jo litt med å åpne det tredje øyet, så kanskje jeg får svar med tiden :P
Antall ord: 71
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kræsj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 109
Startet: 17 Mai 2008 21:11
16

Re: lattis..

Innlegg av Kræsj »

Kimbara skrev:
Kræsj skrev:Kimbara...gi deg. seriøst, finn på noe bedre å gjøre
Trådstarter spurte: Noen som kjenner til sine hjelpere eller guider??
Det eneste du vil, er å kverulere ..alle vet at du ikke tror på dette. Start heller din egen tråd hvor du kan få diskutere alt om dette med engler/guider/livet/hva-enn-det-måtte-være osv .
Jeg personlig var interessert i hva folk skrev i denne posten, men så kommer du å lager en stor diskusjon om noe som ikke har noe med topicen å gjøre..
Peace and love
ps: gleder meg virkelig til hva du kommer til å skrive nå.
Du har din fulle rett til å mene hva du vil, akkurat som jeg har til å skrive hva jeg vil - og du har til å spore av denne tråden med det idiotiske innlegget ditt her.
haha, ja det er vel jeg som sporer av.. det svaret der ga meg det inntrykket av at du fortsatt går på barneskolen
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Re: lattis..

Innlegg av jente 27 »

Kræsj skrev:
Kimbara skrev:
Kræsj skrev:Kimbara...gi deg. seriøst, finn på noe bedre å gjøre
Trådstarter spurte: Noen som kjenner til sine hjelpere eller guider??
Det eneste du vil, er å kverulere ..alle vet at du ikke tror på dette. Start heller din egen tråd hvor du kan få diskutere alt om dette med engler/guider/livet/hva-enn-det-måtte-være osv .
Jeg personlig var interessert i hva folk skrev i denne posten, men så kommer du å lager en stor diskusjon om noe som ikke har noe med topicen å gjøre..
Peace and love
ps: gleder meg virkelig til hva du kommer til å skrive nå.
Du har din fulle rett til å mene hva du vil, akkurat som jeg har til å skrive hva jeg vil - og du har til å spore av denne tråden med det idiotiske innlegget ditt her.
haha, ja det er vel jeg som sporer av.. det svaret der ga meg det inntrykket av at du fortsatt går på barneskolen
sant nok :mozilla_cool:
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

Thevillian skrev:En jeg kjenner ramlet en gang ned en trapp, men i bunnen ble han "tatt imot" av noe usynlig, så han skadet seg ikke i det hele tatt. Kan dette ha vært en hjelper?
det kan det være :D

jeg har opplevd at noen har blitt hjulpet av en hjelper. venninna mi bærte en stor glassdør ned en trapp en gang, hun gikk bakover og nedover trappa slik at glasset lå foran henne i trappen. så mistet hun det. men det rare var at hun fikk ikke glasset over seg fordi noe stod foran glasset og tok imot.

kule disse hjelperne :D
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gina87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 16 Jun 2008 14:46
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Heaven

Innlegg av Gina87 »

Jeg er ganske sikker på at hjelpern min var med meg en gang jeg krangla med eksen min
(tilfeldighet eller flaks kan det selvfølgelig bare ha vært),men er jo morsomt å lure:)
Vi satt i bilen og akkurat i det han tok tak i armen min og lagde knyttneve så parkerte en bil ved siden av oss(en mann i en trailer og han kikket rett ned mot oss. Var på et ganske øde sted og sjelden det er biler der)
(og det var bare 3 uker etter at jeg så en person stå i enden av senga mi en kveld jeg var kjempedeprimert, han sto med armene i kryss akkurat som han skulle gi meg en advarsel,har skrivd om det tidligere her inne et sted...) Så jeg fant jo igrunn ut hva advarselen var:)

Kan jo bare ha vært tilfeldighet, men hvem vet:)
Antall ord: 148
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tragisk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 29 Jul 2008 02:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Et hus en plass..

Innlegg av Tragisk »

Jeg får ikke kontakt med hjelperen min, men en gang når jeg ba hjelperen min om å gi meg et "tegn" så datt et bilde ned fra veggen. Tilfeldighet?
Antall ord: 30
Go fast..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Tragisk skrev:Jeg får ikke kontakt med hjelperen min, men en gang når jeg ba hjelperen min om å gi meg et "tegn" så datt et bilde ned fra veggen. Tilfeldighet?
Antakelig.

Men gjør det igjen og sjekk :P
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links