Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTrenger hjelp til å kontakte hjelperen min.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

WizzardZizzard skrev:
jon blund skrev:Det tar tid å komme inn i det. Hvis du tar et kurs og får veiledning er det mye letter enn å gjøre det på egenhånd.
Hvor finner man slike kurs? vet noen for eksempel om en nettside der det arransjeres meditasjonskurs?
Disse her holder kurs som jeg tror er veldig bra: http://www.meditasjon.info/

Jeg har ikke vært hos dem men ut ifra hva de skriver på nettsiden virker det som disse har peiling uten å pakke det for fullt av rare surrepipperier og ideer. De har sikkert snøring på å snakke med hjelpere og slikt også, uten å pakke det fullt av for mye surrepipperier og rare ideer. ...hvis du skjønner hva jeg mener.
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thomBASS
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 08 Mai 2008 19:24
16

Innlegg av thomBASS »

Jeg lurte på om noen her kunne beskrevet en av mine hjelpere eller noe. Jeg spurte om et navn og jeg fikk et også.. det bare kom inn i hode mitt, så fikk jeg en rar følelse.. Jeg spurte om alder også, men fikk ikke den følelsen. så tror egentlig jeg bare kom på alderen selv. Send en PM hvis du har mulighet til dette.. :)

Jeg skrev her fordi jeg er ikke så god til og opprette nye temaer eller emner.. så hvis det var upassende, så beklager :)
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links