Dette er et gamelt hus , mange av mine slektinger har budd i det .
Folka som bor der spring forbi d huse der , alle syns dem ser ej dame i vinduge , men er ingen som bor der , har ikkje budd folk der på årevis . Er et sommerhus men dem som eiger det er sjeldent der . Tippoldemor bode der med fammen sin, men døde av en sykdom er ikkje sikker ka. Ho brukte og sitte i kjøkkene og strikke og sy og se ut av vinduge på folk som gjekk forbi .
Mange har stoppa og spurt bestemor mi om det har flytta inn folk der pga lyse kan slå seg på eller dem høre snakking eller døre som lokkes . Men er ingen som bur der bruker ho og si ,
ej og tange va på vei hjem til bestemor mi da vi gjekk forbi huse , så vi en skikelse med kjøkken borde som så ut som ej dame som så på oss,
bestemor har fortalt oss om det og ho sier at ho vises da en i familien ska dø, men ingen har gjort d enda er lit cripi og tenke på og det
har skrive vansker
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ nabohuse til min bestemor
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
nabohuse til min bestemor
Sist redigert av zarsha på 06 Jul 2008 21:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 199
alle har sin eigen meining
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Lille venn (eller hvor stor du enn er), her skal du få et vennlig råd. Historiene dine er sikkert spennende, og det er supert at du vil dele dem med oss, men det er så vanskelig å forstå dem når du skriver så kronglete. Prøv med et punktum og en stor forbokstav av og til, og hvis du skal skrive nynorsk, gjør det ordentlig, og ikke dialekt, for den er det ikke alle som forstår. Ikke vondt ment, men det ville gjort det lettere for oss å engasjere oss i historiene dine, OK? =)
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 14:46
- 16
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Heaven
LItt ekkelt :/
Men at et familie medlem skal dø tror jeg nok er litt overtroisk,så tror ikke det er noe å bekymre seg for
Men at et familie medlem skal dø tror jeg nok er litt overtroisk,så tror ikke det er noe å bekymre seg for
Antall ord: 24
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
hey
mange av mine slektinger er d .
Men har som sakt oplevd en del ting med det huse . Blant anna lysene slår seg på og av .
dørene opner seg og at det prater noen der , va murtrapp opp til huse før men den tok dem vek , så er vanskli og komme seg inn ,
har set skikelser der inne som går i gjøna romma , har vert folk og prøv og fått det vek men dem blir på en måte avist der , ho ene ho klarte ikkje og vere på øya
Men har som sakt oplevd en del ting med det huse . Blant anna lysene slår seg på og av .
dørene opner seg og at det prater noen der , va murtrapp opp til huse før men den tok dem vek , så er vanskli og komme seg inn ,
har set skikelser der inne som går i gjøna romma , har vert folk og prøv og fått det vek men dem blir på en måte avist der , ho ene ho klarte ikkje og vere på øya
Antall ord: 96
alle har sin eigen meining
Hide post links |