Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdet er noen som hvisker navnet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Dietl
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 27 Jun 2008 21:37
16

Innlegg av Dietl »

Kuro Cho skrev:jeg greier ikke å leve med dette her mer, hvordan skal jeg liksom få de bort?

Hei! Du bør oppsøke ein psykolog, Vet ikke noe om deg. Men depresjoner kan fremkalle hallusinasjoner. Det kan gjerne være kjente stemmer, men og ukjente, men noe spøkelse er det nok heilt sikkert ikkje. eller ei ånd som dere sier her.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Dietl skrev:
Kuro Cho skrev:jeg greier ikke å leve med dette her mer, hvordan skal jeg liksom få de bort?

Hei! Du bør oppsøke ein psykolog, Vet ikke noe om deg. Men depresjoner kan fremkalle hallusinasjoner. Det kan gjerne være kjente stemmer, men og ukjente, men noe spøkelse er det nok heilt sikkert ikkje. eller ei ånd som dere sier her.
Hallo!
Litt drøyt å be folk oppsøke psykolog - når du ikke kjenner vedkommende!
Joda sterke depresjoner o.l. kan i værste tilfellet framkalle poltergeist fenomener,
men altfor drøyt av deg å omtrent henvise til psykolog!
Antall ord: 103
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dietl
16

Innlegg av Dietl »

noe bedre og si at det er onde ånder da? hallo? vist folk vil ut av ei krise, så må dei oppsøke proff hjelp. skeptiker har talt.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

går man til psykolog og sier man blir palga av onde ånder blir man nok trolig lagt inn på psykiatrisk...
Antall ord: 21
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 15:21
17
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

Neida. Men går du til en psykolog og sier at du hører stemmer, blir du tatt mer seriøst. Da får du nok mer hjelp, enn det du får her.
Men for all del: Snakk om det. HVor gammel er du? Tenåring? Mye skjer både med kropp og sinn når man er svært ung, og det hender man tolker ting som skjer feil. Da er åpenhet viktig, både med folk rundt seg (familie) og med et evt. støtteapparat dersom det skulle vise seg aat du hadde behov for det. Men det er jo slett ikke sikkert.

Min antagelse er at disse hviskingene vil holde opp å plage deg, når du ikke ønsker at de skal plage deg mer. Snakk med folka dine om det, finn på noe annet, syng en sang, lag lyder selv. Jeg mener det oppriktig.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dietl
16

Innlegg av Dietl »

Mysticool skrev:går man til psykolog og sier man blir palga av onde ånder blir man nok trolig lagt inn på psykiatrisk...
Kansje det er likegreit? er for sent når skaden har skjedd, ingen forbrytelse kan skyldes på ånder.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links