Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdet er noen som hvisker navnet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Kuro Cho
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2008 17:02
16

det er noen som hvisker navnet mitt

Innlegg av Kuro Cho »

Dette har pågått i tre-fire dager nå, og jeg holder på å knekke sammen snart hvis de/det ikke stopper. Hver gang jeg skal legge meg, eller på dagtid, så hvisker noen navnet mitt.
Noen ganger hvisker de ikke engang, de hveser det eller noe sånt .. "Kom, Malin, Kom. Maliiiiiiiin, maliiiiiiiin Kom kom KOM! kom" Jeg orker det ikke mer, de holder på sånn hele tiden. Søstra mi (10 år) har også sett og hørt ting, som har gjort henne livredd. De holder på sånn akuratt nå faktisk. Men leiligheten vår er bare 30 år gammel, og jeg har bodd her i hele livet mitt, men det begynner først nå, etter 13 år. Hva er det som hvisker navnet mitt?
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tinusen_83
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 09:01
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: det er noen som hvisker navnet mitt

Innlegg av tinusen_83 »

Hei! hørtes litt ekkelt ut, men det er tydlig noen som gjerne vil at du skal vite at de prøver på ta kontakt med deg. Vet ikke om du har noen familiemedlemmer som har blitt borte i løpet av de siste årene, og vil fortelle deg noe. Du kan jo alltids prøve å si ifra høyt og tydelig at dette er ditt hjem, og at du vil at de skal slutte å kalle på deg, eller selv prøve å få kontakt med det som evt. prøver å kontakte deg. Uansett, lykke til, og husk at selv om det kan virke ekkelt, kan det ikke skade deg fysisk. P.S: Prøvd meditasjon??? Prøv..

Hilsen fra tinusen_83
Antall ord: 121
Jeg vet at jeg skal bli et spøkelse når jeg blir stor :P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Dette hørtes ikke så positivt ut!
Kan du fortelle litt mere om hva som skjer og som du søstra di osv har opplevd?
Skjer det andre uforklarlige ting i huset?
Alder har ingen ting å si, like så spøke i nytt som gammelt hus!
Antall ord: 46
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Jeg har en teknikk du kan bruke mot slikt som jeg brukte selv en gang da jeg ble angrepet med tanker av ånder. Det som hjalp meg i allefall da du ikke får sove fordi du hører disse tankene eller bare sitter hjemme og hører det begynner. Sett på tven eller stereo anlegget på svak lyd , bare så det er i bakgrunnen , da blir det vanskeligere for dem og plage deg.
Jeg brukte den teknikken mye da jeg skulle sove, at jeg satt enten tven i rommet eller stereo anlegget på svakt i bakgrunden da jeg skulle prøve sove.Det burde kanskje hjelpe deg og.
For da fokuserer ørene dine og hjernen seg på noe annet en tankene til åndene.Da har det ikke noe effekt på deg.Det du og kan gjøre når tankene kommer er og si ut i rommet at de skal la deg være i fred , at du kan ikke hjelpe dem og at dette gjør vondt og at du får skikkelig vanskeligheter når dem driver slik,du må bare si det ut i rommet for dem hører deg.
si det slik du opplever det og fortell hvor plagsomt dette er,si at du ikke får sove og at dette gjør deg sprø , og be dem være så vennelig og slutte med dette for det ødelegger deg.
for det betyr ikke at disse åndene ønsker deg vondt,det kan hende at de ikke forstår at dette plager deg,så vær dønn ærlig og si hvordan dette påvirker deg og hvor plagsomt det er.Håper du forteller videre ossen det går etter du har prøvd dette.

Håper alt går bra :)
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

En siste utvei om de ikke hører på deg :
viss du tørr så kan du be dem fortelle deg hva de prøver og si med og gi deg en drøm,for ånder kan gi deg drømmer og d blir det lettere og fortelle deg hva di egentlig ønsker igjennom dem.Vis det fortsetter som det gjør nå og di ikke hører på deg.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: det er noen som hvisker navnet mitt

Innlegg av TheMartine »

Kuro Cho skrev:Dette har pågått i tre-fire dager nå, og jeg holder på å knekke sammen snart hvis de/det ikke stopper. Hver gang jeg skal legge meg, eller på dagtid, så hvisker noen navnet mitt.
Noen ganger hvisker de ikke engang, de hveser det eller noe sånt .. "Kom, Malin, Kom. Maliiiiiiiin, maliiiiiiiin Kom kom KOM! kom" Jeg orker det ikke mer, de holder på sånn hele tiden. Søstra mi (10 år) har også sett og hørt ting, som har gjort henne livredd. De holder på sånn akuratt nå faktisk. Men leiligheten vår er bare 30 år gammel, og jeg har bodd her i hele livet mitt, men det begynner først nå, etter 13 år. Hva er det som hvisker navnet mitt?
Herlighet, jeg får helt angst av å lese om dette, jeg. Stakkars dere! Har ikke noen råd å komme med, men håper noe av det de andre har foreslått funker. Lykke til =)
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kuro Cho
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Kuro Cho »

jo, takk ^^

Mysticool: hun ser skikkelser dra fort forbi speilet og sånn der. Så faller ting ned sånn helt uten videre, hun har aldri fortalt meg en helt detaljert historie
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Prøv å snakk mere med din søster og sett dere ned med mor og far om dere ikke har gjordt det. Å bli ropt på på denne måten kan bli meget psykisk slitsomt i lengden, og når dere
ser skygger/omriss av personer i ja kanskje et kvart sekund via speilet og bilder og
bøker detter ned fra vegger og hyller er det verdt å få tatt tak i dette!
Meg hadde det drivi til vanvidd i lengden hvertfall.
Behøver ikke bety det er ånd som vil dere vondt, men som sårt trenger å få
oppmerksomhet for kanksje å kunne komme seg videre, hvertfall bli "hørt".
Så må man evn vurdere om dere bør få inn profosjonell hjelp til å renske huset
og føre ånden(e?) over til den andre siden.
Det du også bør gjøre er å grave i husets, plassens/eiendommens historie
og være litt dektektiv for dere selv, finne ut mest mulig selv, kanskje dere finner
ut mere enn dere vet! Lykke til og keep us informed!
Antall ord: 176
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kuro Cho
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Kuro Cho »

Jeg tror det var skog her før :P Eller en bondegård.
Men problemet er at Mamma og Pappa ikke tror oss. Eller, kanskje de gjør det, men de prøver ihvertfall å bortforklare det hele tida ><
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Kuro Cho skrev:Jeg tror det var skog her før :P Eller en bondegård.
Men problemet er at Mamma og Pappa ikke tror oss. Eller, kanskje de gjør det, men de prøver ihvertfall å bortforklare det hele tida ><
Det er jo naturlig. Selv om de kanskje HAR opplevd, merka noe, så vil de, ilikhete med oss flest andre, prøve å komme med rasjonelle forklaringer føre man kryper til korset og innser at man faktisk kanskje har med noe overnaturlig å gjøre.
FOor den sagt skyld så kanskje de føler for å skåne dere retten og sletten.
Antall ord: 100
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2008 11:23
16

Innlegg av Thevillian »

Mysticool skrev:
Kuro Cho skrev:Jeg tror det var skog her før :P Eller en bondegård.
Det er jo naturlig. Selv om de kanskje HAR opplevd, merka noe, så vil de, ilikhete med oss flest andre, prøve å komme med rasjonelle forklaringer føre man kryper til korset og innser at man faktisk kanskje har med noe overnaturlig å gjøre.
FOor den sagt skyld så kanskje de føler for å skåne dere retten og sletten.
Hater dette lol. Jeg er ikke redd for overnaturlige ting i det hele tatt, jeg synes rett og slett det er spennende, mens moren min vet det finnes (Moren hennes opplevde ting, og hun var vitne til det), men hun er livredd det, og derfor ALLTID bortforklarer det. Hvis hun hadde sett noen sveve rundt foran seg (bare et eksempel) hadde hun sagt "kraftig vind i dag" :)
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Okt 2007 23:14
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

å æsj det er ekkelt når noe sånt skjer. det har skjedd meg å,, jeg var helt alene hjemme så hørte jeg det klart å tydelig å jeg hadde ikke skrudd på noe enda, siden jeg hadde nettop kommet hjem :s
Antall ord: 40
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kuro Cho
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Kuro Cho »

jeg greier ikke å leve med dette her mer, hvordan skal jeg liksom få de bort?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Har du bet det om å slutte?Viser du aggrisjon kanskje "de" tar det mer seriøst.

Si ifra når det slutter oki
Antall ord: 23
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Kuro Cho skrev:jeg greier ikke å leve med dette her mer, hvordan skal jeg liksom få de bort?
Har du prøvd noe av det jeg anbefalte lengere opp for og få stenkt av tankene dems litt ?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links