Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNytt emne!!!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Dagros

Nytt emne!!!!!

Innlegg av Dagros »

Hei. Hva om spøkelser/gjenferd er ekte, det er bare det at det er mange, eller en del folk som ikke vil innse det, fordi at de ikke har sett eller hørt et selv? :mozilla_cool: =D>
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Klart! Vi som har sett tror det vi har sett,men skeptikere som ikke har sett vet jo ingen ting,men skeptikere skal jo alltid finne en måte å forklare på at det ikke finnes. Personlig har ikke jeg sett,men jeg tror på alikevel :D
Antall ord: 45
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Det er fint :mozilla_cool:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Personlig forholder jeg meg til det på studier som er gjort innefor parapsykologi,og hva andre måtte tro eller ikke er irrelevant.Parapsykologisk arbeid innefor dette område tyder på at spøkelser er meget reelt... ;)
Sist redigert av Tyrell på 05 Jul 2008 11:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Det er det jeg mener. Spøkelser finnes nok!!!!!!!!!! :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg liker ikke bruke ordet spøkelse, eller omtale at det er spøkelser...
Syns det blir så rart...
Heller bruke ordet ånd/gjenferd, selv om det er samme betydning.

For å stick 2 case, ja har sett og tror på!
Antall ord: 49
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Det er bra =D>
Antall ord: 3