Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelperen min viste seg for meg?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Evidence
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 14 Jun 2008 18:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Hjelperen min viste seg for meg?

Innlegg av Evidence »

Well.
Her om dagen, ville jeg så indelig se min hjelper/skytsengel. Jeg har alltid lurt på om man kunne få kontakt med hjelperen sin, og kanskje kommunisere med den også.
Jeg gikk på rommet mitt, låste døren og prøvde å konsentrere meg. Jeg lukket øynene og kallte på hjelperen min. Jeg satt en stund, men ingenting skjedde. Så banker mamma på døren og sier at vi skal til butikken og jeg blir med. Mens jeg sitter å ser ut av vinduet og opp i skyene ser jeg pluttselig noe som ligner på en engel. Det blir mer og mer formet, nesten som ett ekte ansikt og kropp. Jeg har aldri sett en sky så lik en ekte engel før. Den hadde vinger og så nesten ut som en liten dverg. Den var nesten naken, den hadde bare en lite tørkle rundt midjene. Den så helt ekte ut. Tror dere det kanskje var engelen/hjelperen min som viste seg for meg, eller bare en helt normal sky?
Antall ord: 171
- Kristian.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Innlegg av Gjest »

jeg tror nok kanskje det var engelen din ja=) har sett en engel før jeg og,eller tror det i hvertfall..så at den hadde vinger,å det så ut som et ganske sterkt lys rundt den=) det var skikkelig fint å se på..jeg bare titta ut av vinduet,å der var den=)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Evidence
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 14 Jun 2008 18:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Evidence »

momsegullet skrev:jeg tror nok kanskje det var engelen din ja=) har sett en engel før jeg og,eller tror det i hvertfall..så at den hadde vinger,å det så ut som et ganske sterkt lys rundt den=) det var skikkelig fint å se på..jeg bare titta ut av vinduet,å der var den=)
Ja, det er fint å se en engel. Men jeg lurer på, om hvem som helst kan se hjelperen sin, engler osv. Eller må man ha en såkalt "gift". Uansett så vil jeg prøve å få mer kontakt med engelen, nå som han har vist seg for meg. :)
Hvis det er mulig da. Jeg har jo hørt om mange som mener de kan snakke med engler.
Antall ord: 121
- Kristian.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 466
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Vi har alle mennesker gaven til og bli healere,kanaler etc for åndeværden.Det man kaller den 6 sans er egentlig den første sies det.Vi mennesker har glemt i dette samfunne og bruke den naturlige sansen og må derfor gå kurs og trene oss til og åpne oss.alle har gaven.Noen er jo født med at denne evnen er åpen fra fødselen av og trenger ikke gå på kurs osv for og åpne seg.Men de må jo gå kurs eller snakke med et medie om hvordan di kontrollerer evnen sin.
og fordet om dem er åpne og kan se og føle og kanalisere med åndeværden fra fødselen v er det seff viktig at di utvikler seg mere om forståelse hvordan di lukker seg og åpner seg for den åndelige værden :)
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links